Artık bitti!!!

6 1 0
                                    



Düğün günü..
Ecem den....

Gelinliğimi de giymem ile artık Umut 'un karısı olmak için hazırdım. Sonunda büyük gün gelmişti zafere ulaşan yolda adım adım ilerliyorum artık Umut ile evlenip O muhteşem soy adlarını lekelemek için ilk adımımı atacağım Umut'u kandırmış olmanın verdiği keyif Merve'yi yenmiş olmanın verdiği haz ve kayınpederimin bitişini görmek için oldukça sabırsızım. Bugünü o kadar çok bekledim ki artık sonun başlangıcına geldik . Artık o nefret ettiğim soy ismini taşıyacak olmanın verdiği hırs ile gözüm daha da bir kara bugünü sorunsuz atlatırsam eğer yoluma ne çıkarsa çıksın bundan sonra durmayacağım. Kapının usulca açılması ile düşüncelerimden hızla uzaklaştım ve en sahte gülümsememi yerleştirdim yüzüme 'Geldin mi sevgilim.' demem ile şuh bir kahkaha odada yankılandı.

''Hayır Sevgilim gelmedim.''

Kaynana'cığım hayırdır beni mi özledin, yoksa bana bir yastık da kocayın demek için mi geldin.

Kes Ecem bizden başka kimse yok burada oynamana gerek yok yani.

Oynamak mı o konuda senin eline su dökemem biliyorsun. Sen pek seversin hem yazıp hem de oynamayı oskar'lık senaryolar var elinde vallahi, dur bakim içtin mi sen ne oldu sevdiğin adam mı evleniyor yoksa ondan bu kadar dertlisin.

Kes dedim sana evleniyorsun işte ama göreceksin mutlu olmana izin vermeyeceğim demek için geldim. Bu evlilik başlamadan biter kim bilir belki de, belki de bir bakmışsın ölmüşsün demi ama hayat ne olur bilinmez. 3 günlük dünya diye boşuna dememişler neticede değil mi ama.

Sen beni tehdit etme cürretini nereden buluyorsun acaba Merve haddini bilmenin vakti geldi, senin devrin bitti artık beni sen bile durduramazsın , ama ben seni durdururum elim deki kayıtlar seni uzun bir süre hapiste tutar beş parasız kalırsın kocan seni boşar , 40'ın dan sonra anca çıkarsın onda da yüzüne bakan olmaz . O yüzden beni tehdit ederken bir daha düşünmelisin tatlım, Şimdi odamı terk et evleneceğim adamı beklemek istiyorum.

Sana dünyayı dar edeceğim Ecem bekle ve gör.'' diyerek arkasını döndü ve çekti gitti.

Umut'dan...

Ooo damat bey heyecan var mı , dünya evine gireceksin o kadar sonunda çocukluk aşkınla evleniyorsun.

Yok baba pek heyecanlı değilim aslında .

Fark ettim onu oğlum biraz gül sen seviyorsun bu kızı kaç senedir berabersiniz o kadar zor zamanında yanında oldu. Evleniyorsun bugün en mutlu olman gereken gün, ama sanki dünyanın sonu gibi hareket ediyorsun.

Baba oğul ne kaynatıyorsunuz siz bakalım.

Hayatım hoş geldin oğlumuzla düğün öncesi biraz sohbet edelim dedim .

Hayatım konuklar geldi, istersen Umut'u tutma gelininin yanına gitsin fazlasıyla heyecanlıydı Ecem onu sakinleştirsin.

Oğlum hadi gelin kızımı fazla bekletme git de gör .

Tamam baba

diyerek yanlarından uzaklaştım. Sakin adımlarla Gelin odasına doğru adımlarımı yönlendirdim. Birazdan her şey bitecekti artık sona gelmiştik . Zamanında benim ve Işığın hayatına yön verenler . Şimdi benim çizdiğim yolda ilerleyeceklerdi. Bu sefer kirli oyunlara bırakmayacaktım kaderimi. Odanın önüne gelince kapıyı çaldım ve gir sesi ile içeri girdim.

Aşkım geldin mi sonunda , çok heyecanlıyım Umut sonunda evleniyoruz.

Sakin ol Canım birazdan evleneceğiz bu kadar heyecan vücuda zarar.

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin