Yalnızlığim benim en büyük arkadaşım oldu bugüne kadar. Insanlara karşı hep bi mesafeli ve hep ön yargıli oldum bu kimine göre doğru kimsine göre yanlış, biliyorum fakat ben hep buydum ama belli bi kalibim yoktu hiçbir zaman. Ben hep biraz umursamazdim hayatın hiç bi getirisi yoktu çünkü. Sonra bişey farkettim ben sandığım kadar umursamaz değilmişim umudum varmış benim, huzuru arıyormusum ben , evet ben bişeyler arıyorum bu hayatta oysa hep bekleyen oldum şimdi ise arıyorum işte . Bütün bu arayışın içinde kendime bi oyun arkadaşı buldum. Biz bi oyun oynucaz sonucu ne olur bilmiyorum içimden bi ses kırılırsın diyo , incinirsin kaybolursun o Kahveler de ama ben ışığım o yolu ben aydınlatırım biliyorum ben inanıyorum ....
********************************
Eve geldiğimden beri olanları düşünüyorum eskiden bu kadar çok düşünmezdim bugünlerde hayatım fazla hareketli sanki . Bugün sahte hikâyemiz başladı o kadar zamansız oldu ki bi an cidden cuvallicam sandım.( kafe)
'Umut inanmıyorum ne işin var bu kızla '
Aptal Sarışının cirlamasi ile kafamı otomatikman umuta çevirdim. Demek adı umut ha sevgilimin adını da öğrendiğime göre şu kıza haddini bildirebilirim. Ben tam ağzımi açıp konusicaktim ki sahte sevgilim benden önce davrandı.
' Ecem git burdan akşam konusucaz. '' ne demek git ya, ne işin var bu garson kızla senin umut bana bi açıklama yap bu salak kızla ne halt ediyorsun burda ?'
' Ecem kalbini kırmak istemiyorum git o yüzden akşam dedim sabret rezillik çıkarma. '
' Rezilligi ben mi çıkarıyorum kafe köşelerinde sevgilinden habersiz başka kızla üstelik bi garson parçası ile sürten sensin '.Aptal Sarışının bağırarak bunları söylemesi ile bütün meraklı gözler kafalarında bişeyler kurmaya başladı . Ve bakışlar hiç de hoş değildi düşündükleri pek de iç açıcı şeyler değil demekki .ben hiç böyle düşünmemiştim . Kara Çalı gibi bakıyorlar Cidden utandım . Bu Sarışıni sonunda yolucam.
' doğru konuş Ecem haddini aşıyorsun! !! '
Kukredi resmen.
'Konuşmuyorum bu sürtukle ne yaptığını açıkla. '
' Bunu sen istedin o benim sevgilim Ecem yani sen aradan çekilirsen öyle olucak . Ben ona aşık oldum duydun mu aşık oldum . Seni artık istemiyorum hayatım da olmuyo sen hevesmissin gelip geçici o ise nefesim gibi oldu. Çık hayatımdan varlığın bi halta yaramıyor bari gölge etme!!!
Umut'un sözleri ile beynim den vurulmuşa döndüm ve şoka girdim. Biraz önce kızdigim aptal sarışına acidim şimdi yavru köpek gibi bakıyo ama umut umurunda olmadığını bakışları ile sert bi şekilde ifade ediyor .'U...uu..umut ne demek bunlar sevgilim sözlerin yalan demi inanmıyorum olmaz doğru olamaz sen bana aitsin bana git diyemezsin inanmıyorum. '
'Ecem sana aşık olduğumu söyledim mi hiç söylemedim çünkü seninleyken bunun varlığına inanmadim hiç ama o beni aşka inandırdi Üzgünüm gitmelisin artık kendini daha fazla rezil etme bence. '
Umut'un sözleri ile aptal Sarışın ağlayarak mekandan çıktı. Hemen kendimi toparlayip kendimce bi yorumda bulundum.
'Üzüldü '
'Alışır'
'Peki neden alışmak zorunda ?
'Devam edersek daha kötüsü yasiyacak çünkü .
'Hmm üç aylık ömrün falan mı kaldı '
'O kadar bile şanslı değilim kiSöylediği sözlerden sonra başka bi boyuta ulaştım hislerim. Kalbimin üstüne bi ağırlık oturdu ne kadar gerçekçi bilmiyorum ama böyle bişeyin ihtimali bile beni sarsmaya yetti.
' kalkalim hadi '
' peki 'Iste böyle oldu aptal sarışın için bi ara cidden üzüldüm gerçekten Seviyo sanırım bizim soğuk kahveyi ama yapıcak bişey yok umutun sebebi ni aciklamadigi sebebi yüzünden sanırım üzülmek zorunda . Umut konusu zaten ayrı bi muamma. Bugün kafede olanlardan sonra cidden yanlış bi karar mi verdim acaba diye düşünmeye başladım iki sevgilinin arasına girdim yani dertsiz başıma dert aldım cidden bende problemliyim sanırım rahat battı rahat. Acaba ne kadar sürer bu sevgililik oyunu . Ben kendi kendime cemkirirken babamın beni çağırmasi ile yine boyut atladım.
Sasirilicak bişey yaptı kapıyı tiklatti.
'Kızım murat bey evladım geldi hadi gel yanımıza ,
Ne dedi o murat bey evladım geldi ha bide kızım babama ne oldu acaba hastami ki , ayrıca murat kimdi ya neyse sorarak daha fazla Diyaloğa girmeye gerek yok . Gidelim görelim murat bey evladini babamın.
' tamam geliyorum '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...