Ameliyat günü

10 0 0
                                    

Sevgili günlük kardeş;
Geçmeyen dakikalar , saatler ve hatta günler umuttan tam bir haftadır haber alamadım . O nasıl iyimi hiç bilmiyorum onu çok özledim ve merak ediyorum artık telefonlarıma bakmıyor . Sanırım hastalığı yüzünden artık konuşamıyor bile bu beni kahretmeye başladı her gün arıyorum bazen telefona üvey annesi çıkıyor o çok farklı bi kadın umutu hiç yalnız bırakmıyor Benimle de çok iyi konuşuyor ama o kadını hiç sevmedim, değişik bi Kadın samimiyetsiz geliyor fazlasıyla ama umutun yanında bende onunla iyi konuşmaya çalışıyorum ne zaman telefon etsem umut çok yorgun uyuyor diyor. Ameliyata az kaldığı için bende sabır diyorum az kaldı umut dönücek diyorum sürekli kendi kendime . Yeni düzenin oldukça sıkıcı hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden geçen zaman içerisinde ne kadar çok değiştiğimi düşünüyorum artık hiç gülmüyorum patron geçen gün kızdı bu yüzden sanrım yakın zamanda tekrardan iş bakmak zorunda kalıcam bide Murat var her gün çalıştığım kafeye geliyor, sürekli özür diliyor ve işe geri dönmemi istiyor , ona kesin bi dille artık yanında çalışamayacağımı söyledim ama çok ısrarcı anlamamak da ısrar ediyor . Bugünlük bu kadar günlük yarın görüşmek üzere....

Uyanmak istemedim bir sabaha daha uyandım ve çok sevgili alarmım yine duvarla işi pişirdi ne hoş bi sabah dilimden düşmeyen küfürlerim yine çok mutsuzum bu işten de kovuldum zaman kendime akşam çalışabileceğim bi iş bulmaya karar verdim olmuyo böyle.
Güç bela işime yetişdim allahtan artık çalıştım yere yakın oturuyorum da çok fazla uğraşmıyorum sabahları.
İşime tam saatinde yetişmenin Sevincini yaşarken sabah sabah muhteşem bi süprizle karşılaştım Merve hanım yani umutun üvey annesi gelmiş .
Günaydın ışıkçım
Dedi gülümseyen suratı ile fazla pozitif di bu Kadın samimiyetsizce.
Günaydın Merve hanım sabah sabah sizi hangi rüzgar attı böyle buraya siz Amerikadasınız sanıyordum ben.
Bu sabah indim ışıkçım uçaktan ve gelir gelmez güzel gelinimizi ziyaret etmek istedim.
Siz nasıl
Nasıl öğrendiğimi boşver ışıkçım önemli olan evlenmiş olmanız hayırlı olsun.
Ben ne dicemi bilmiyorum aslında çok ani oldu o yüzden
Açıklama yapmana gerek yok ışıkçım ben sizin tarafınızdayım merak etme sırrınız bende güvende.
Teşekkür ederim açıkçası sizden böyle bi destek beklemedim için çok şaşırdım.
Bende çok şaşırdım ilk öğrendiğim de ama umutun hastalığı ecemin ihaneti derken çok da üstünde durmamaya karar verdim neticede yetişkin insanlarsınız.
Ecemin ihaneti mi
Genç kız bilmediği bir gerçekle daha yüzleşmişti umut ondan neden saklamıştı ki bunu büyük aşkın bitmesinin sebebi meğersem kendisi değil ecemin ihanetiymiş.
Bilmiyormuydun ben bildiğini düşünmüştüm umut seninle evlenecek kadar gözü kararttıysa bu gerçeği sana açıklamıştır sanmıştım canım.
Ben , hayır bilmiyordum ama beni ilgilendirmiyor sonuçta geçmiş zaman yani hayatımıza aldığımız her kes doğru değil ne yazıkki.
Çok da geçmiş sayılmaz aslında umutla tanıştığın zaman hala sevgililerde ve ayrılmalarında ki sebep sendin ihaneti sonradan öğrendi ımut, merak ediyorum nasıl başladınız ilk görüşte aşk mı sizinki yoksa kurmaca bi oyun mu.
Kartlar açılmaya başlamıştı hemde aklına gelmeyecek birisi tarafından ne düşünmüştü ışık sırların sonsuza dek saklı kalacağını mı.
Aşk işte ne zaman karşısına çıkar insanın bilinmez bizimki de çok zamansız dı belki ama biz kaçırmak istemedik treni belki bi daha şansımız olmayacaktı birbirimize evet demek için .
Anlıyorum seni tatlım sevdiğin adam için çabalıyorsun ama umutun gireceği ameliyat çok riskli sende biliyorsun. Umut ölebilir gözlerini kaybedebilir sesini kaybedebilir ve en önemlisi belki hafızasını kaybedebilir, anılar önemli ışıkçım umarım seni unutmaz çok güzel bi aşkınız var beni çok etkiledi .
Ben inanıyorum umut iyi olup bana gelecek söz verdi bizim sevgimiz onu iyileştirecek.
Umarım dediğin gibi olur tatlım umut iyileşir ve sana geri döner bunu inanki tüm benliğimle istiyorum. Babası henüz bilmiyor bende söylemeyi düşünmüyorum umut iyileştiği zaman beraber açıklarsınız küçük sevimli nikahınızı.
Umut nasıldı Merve hanım onu çok özledim günlerdir sesini duymadım.
Tatlım umut çok fazla yoruluyor kendinde olduğu zamanlar o kadar az ki Ama şu anlık böyle olmak zorunda  ben iki gün sonra tekrar dönücem o zaman seni ararım durumu hakkında benden Bilgi alabilirsin umutu arama boşuna açabileceğini sanmıyorum telefonu.
Teşekkür ederim Merve hanım izninizle benim işe dönmem lazım.
Lafı bile olmaz tatlım görüşmek üzere.
Dedi ve kafeden ayrıldı Kadın  aklında dolanan kırk tilki ile beraber . Buraya gelmesinde ki sebep çok başkaydı bu kızı ailesinden uzak tutmak istiyordu . Ona göre bu vasat kızın tek derdi umutun parasıydı halbuki o umut için en çok üzülen kişiydi inanmıyordu bu küçük cadının sevgisine . Tek istediği umuttu bu hayatta belki yanlıştı belki de imkansız ama seviyordu üvey oğlunu hemde uğrunda o bunak adama katlanacak kadar Servet-i için evlendiği adamın oğluna aşık olmayı oda istemezdi ama gönül kimi seçeceğine karar veremiyordu. Ecemin ne haltlar yediğini en başından beri biliyordu ve hatta bu ihanette onun da parmağı vardı ecem ilgi budalası bi kızdı iki güzel tatlı söze kanacak kadar da aptaldı o yüzden onu kullanmak her zaman kolaydı . Ama bu küçük cadı öyle değildi hissediyordu ondan bi an önce kurulmazsa umutu sonsuza dek kaybedecekti.

Ameliyat günü
Amerika:
Bugün büyük gündü umut beynindeki bu tümör den kurtulacaktı ışık dan son bi haftadır haber alamamıştı onu ne zaman aramak istese Merve denen o kadın bir şekilde mani oluyordu , bilmiyordu belki de onun kuruntusuydu ilaçların da etkisi ile bazen sesini bile kullanamayacak kadar halsiz oluyordu.
Işık , onu çok özlemişti ve sonunda o büyük gün gelmişti doktoru bu ameliyatın çok iyi geçeceğine dair neredeyse garanti vermişti ama umut ışığa bundan bahsetmek istememişti çünkü umutlandırmak istemiyordu her şeye rağmen bi Risk vardı . Işık iyiymiş yani Merve ona öyle söylemişti Türkiye ye gittiğinde onu da ziyaret etmiş bu onu hem üzmüş hemde sevindirmişti sürekli kendisini düşünerek kötü olmasını istemezdi umut ama yine de düşündürmüştü bu tavır umutu . O bi an bile ışığı düşünmeden savaşmıyordu hep aklındaydı . Işık acaba onu bu kadar önemsemiyor muydu bunları düşünerek kendini üzüyordu. O böyle düşüncelere dalmışken doktor girdi içeri.
Evet hazır mısınız umut bey birazdan seni ameliyata alacağız.
Dedi gülümseyen yüzüyle.
Hazırım doktor bey hemde uzun zamandır biliyorsunuz.
Biliyorum umutçum ama vücudunun da buna hazır olmasını bekledik her ne kadar olumlu sonuçtan emin olsakta ihtimalleri yükseltmek lazım biliyorsun seni sapa sağlam ayağa kaldırmak istiyoruz.
Teşekkürler doktor benim için yaptıklarınızı unutmucam.
Bu bizim görevimiz umutcum ne demek hadi hazırsan gidelim.
Umutu hazırlayalım hemşire hanım.
Tamamdır doktor bey.

Ameliyathane:
Umut şimdi senden 10 dan geri ye doğru saymanı isticem başlıyoruz.
10,9,8,7
Yavaşça gözleri kapandı genç adamın ne bu her şeye rağmen sona doğru atılan ilk adımdı. Bundan sonra ki hayatını ya sağlıklı bi adam olarak yaşayacaktı yada mezarda çürüyerek yaşacaktı. Son ana kadar ışığı düşündü acaba oda onu düşünüyor muydu.
Lanet olsun tümör çok fazla yayılmış. Düşündüğümüzden daha hızlı büyüyor .
Hocam alabilicek misiniz .
Almalıyım çok umut verdim ona çok genç daha elimden ne geliyorsa yapıcam ,hadi arkadaşlar.
Hocam kalbi, kalbi duruyor ...

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin