Akşam iş saati olduğu için trafik de biraz oyalanan iki genç nihayet lunapark tabelasını gördüler . Tam o sırada ışığın telefonu çaldı, arayan babasıydı
Efendim baba
Nerdesin ışık saat kaç oldu yoksun ortalarda işten de erken çıkmışsın.
Dışardayım arkadaşımla sen nerden biliyorsun Benin erken çıktığımı işten.
Murat bey evladımla konuştum o söyledi bugün aradı sağolsun halimi hatrımı sormak için çok vefalı çocuk çok. Hadi eve gel akşam yemeğe davet ettim o gelicek 8 gibi .
Işık babasının Murat beye olan bi beğenisine bi kez daha hayret etti ve bu işin içinde bi iş olduğunu anladı.
Baba ne işi var ki niye davet ediyorsun elin adamını eve teşekkür amaçlı ettik bitti bu kadar samimi olmaya gerek yok bence. Hem gelemem işim var benim.
Beni delirtme çabuk eve gel ışık adam o kadar yardım etti nankörlük etme bi kez de.
Gelemem diyorum Nesimi anlamıyorsun sen davet etmişsin sen ağırla. Değip suratına kapattı telefonu ışık babasının.
Umut dinlediği telefon konuşmasından sonra şaşırmıştı ışık dan daha sıcak ve samimi bir aile tablosu bekliyordu çünkü genç kız hiç tanımadığını fark etti.
İstersen dönelim sana sorun olucak galiba.
Dönmemize gerek yok bana sormadan patronumu davet ediyorsa tek başına da ağırlayabilir.
Bahsettiği senin patronun muydu ne alaka ki yakınlarmı.
Hayır aslımda geçenlerde bi kaza geçirdim bana çarpan Murat beydi sonra hastanede falan yardımcı oldu iş teklifi falan etti ordan tanışıyoruz ailecek.
Hatasını böyle mi telafi etti o gavat.
Yok aslında bütün suç bendeydi dalgınlık işte.
Diyerek konunun kapanmasını diledi ışık neyseki lunaparka gelmişlerdi girişten jeton kartını alıp luna parkı gezmeye başladılar. Işık nelere biniceklerine karar vermeye çalışıyordu. Gözüne atış poligonu çarptı hadi başlayalım diyerek umutun eline oyuncak silahı tutuşturdu.
Umarım diğer tercihlerinde bu kadar insaflı olur diyerek ışığa göz kırptı umut.
Sen merak etme senin için çok özel oyuncaklar var repertuarda diyerek sırıttı ışık da.
Umut beş de beş atış yaparak oyuncak ayı kazandı ve onu ışığa ilk hediyesi olarak verdi.
Vay be cidden iyi atıcıymışsın helal olsun sayende bi ayım oldu.
Ne sandın hedefi on iki den vurmayı severim ben değip çapkın çapkın gülümsedi umut ışık da nasıl bi etki bıraktığını bilmeden .
O zaman sırada korku tüneli var bakalım orda ki performansınız nasılMış umut efendi.
Görelim ışık hanım değip korku tüneli ne bindiler .
Işığın korkmasını bekleyen umut gördüğü yaratıklar la habire kahkaha atan ışığı görünce kendini tutamadı ve oda gülmeye başladı.
Ve hatta onların o halini gören insanlar bile korkmayı bırakıp gülmeye başladı.
Korku tünelinden çıktıklarında hala kahkaha atan ışığı gören umut
Vay be geveze senden bu performansı beklemezdim cidden, ben korkup muhteşem kollarıma sığınırsın sanıyordum.
Seni ukala , egoist seni kafanda neler kuruyorsun öyle ben senin bildin kızlara benzemem sosyetik tiplere alışmışsın sen.
Haklısın galiba sen kimseye benzemiyorsun, kimsede sana benzeyemez eşsiz dokunulmamış masumiyetin var senin hep böyle kal olur mu.
Işık duydukları ile bozguna uğradı umut ona ne güzel şeyler söylemişti umut ona gerçekten adı gibi umut oluyordu garip bi heyecan sardı genç kızı tatlı bi telaş solunda ki kıpırtılar pek hayra alamet değildi biliyordu umut soğuk du üşürdü ışık ama korkmuyordu.
Teşekkür ederim beni gerçekten de çok mutlu etti sözlerin sadece şaşkınım ne değişti umut sende ne değişti .
Ben değiştim ışık inandım şeylerin aslımda var olmadığını gördüm seni tanıyana dek bişeyleri sorgulamayı bırakmıştım. Artık senden önce ve senden sonra var bende durumlar çok karıştı senin anlıcan.
Işık anlamıştı genç adamın da kendisine boş olmadığını.
Ama dolmayan boşluklar vardı kafasında eceme noldu çok sevdiği sevgilisinden neden vazgeçti ışık bunları merak ediyordu bişeyleri zamana bırakmaya karar verdi ve hızla konuyu değiştirdi.Hadi sıra crazy dans da .
Tamamdır hadi gidelim.
Eğlenceli geçen dakikaların ardından bi kaç tane daha oyuncağa binip en sonunda umut için düşündüğü oyuncağın önüne geldiler.
Asla binmem bu şeye
Biniceksin ne istersem oydu
Işık binemem yüksek çok fazla . Adrenalin kaldırmıyor bünyem.
Doğru diyordu umut rahatsızlığı yüzünden korkularının üstüne gidemiyordu fazla korku ve fazla heyecanda beynindeki tümörü tetikleme olasılığı çok fazla yüksekti genç kızı ikna etmeye çalıştı ama ışık kararlıydı.
Umut hadi ama korkularımızın üstüne gitmeliyiz nereye kaçıcaksın hayattan bi yerde yakalar seni hayat ve sen müdahale bile edemezsin. Korkma ben yanındayım.
Değip genç adamın elini tutarak korkusuna doğru sürükledi . Umut transa geçmiş gibi tepki dahi vermedi sertçe yutkunabildi sadece. Öte yandan ışık umutun verdiği tepkiyi abartı buldu neydi ki bu kadar korkmasına sebep birazcık adrenalin sadece ölüm yoktu neticede ucunda yada o öyle düşünüyordu.
Hareket eden oyuncakla beraber umut ışığın elini daha sıkı tutmaya başladı , ışık bu hareketi korkusuna yordu. Oyuncak havada sürekli dönerken ışık eğlenceli çığlıklarını durdurmuyordu. Ama umutta tepki yoktu . Halbuki çok korktuğunu düşünmüştü ışık şaşırdı buna ama aynı zamanda sevindi umutun çok korkacağını düşünerek üzülmüştü çünkü.
Duran oyuncakla beraber açılan emniyet kilitleri sonunda ışık umutun hala elini sımsıkı tuttuğunu fark etti öyleki aşırı sıkı tutuyordu ve eli morarmaya başlamıştı bile .
Umuta seslendi
Umut elim acıyor bırak istersen bak durduk inicez hadi .
Ama umuttan bi tepki alamadı . Bi kaç kez seslenmenin sonunda umuta ulaştığını anladı usulca indiler aşağı . Genç kız umutun hala bişey söylememesine karşın sordu .
Umut iyimisin?
Cevap yok
Umut kime diyorum bişey söyle değip sarsmaya başladı ve o sırada umutun bilinci kapandı ve bayıldı .
Genç kız çığlık attı
Umut , umut kendine gel nolur aç gözlerini özür dilerim ,
Umut çok özür dilerim soğuk kahve lütfen aç gözlerini.
Ama ses yoktu umut uyanmadı genç kız ambulans çağırın lütfen birisi ambulans çağırsın diye bağırmaya başladı . Etrafları bi anda kalabalıklaştı gelen güvenlik görevlileri insanları ili gençden uzak tutmak için uğraştılar . Işık korkuyordu umut hala gözlerini açmamıştı bütün olanlar ona çok mantıksız geliyordu yada o öyle sanıyordu.
Ambulansın gelişiyle beraber yola çıktılar ışık bi an bile yalnız bırakmadı genç adamı hala elini tutuyordu umut da onu bırakmıyordu.
Hastaneye geldiler umut hala gözlerini açmamıştı.
Umutla ilgilenen hemşire çıktı daha sonra ve ışığa sorular sormaya başladı.
Hastanın nesi oluyorsunuz.
Be ben arkadaşıyım onun
Peki nasıl bayıldı gördünüz mü
Biz lunaparkdaydık onun korktuğu bi oyuncak vardı ona bindik indikten 5 dk sonra bayıldı anlamadım bi anda oldu o iyimi.
Sakin olun hastanın rahatsızlığı yüzünden bu tarz adrenalin içeren şeylerden uzak durması gerekiyor du muhtemelen korkusu yüzünden beynindeki tümör harekete geçti gözetim altında kalmalı hasta henüz kendine gelmedi ve hatta gelmeyebilir de bu tip vakalar daha öncede oldu siz kendinizi hazırlayın olumlu bişey söylemek için çok erken henüz geçmiş olsun. Diyerek ışık dan uzaklaştı hemşire .
Işık şaşkındı gözlerinden yaşlar tek tek süzülmeye başladı . Tümör demişti kadın. Umut ölebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...