Işık kendine gel lütfen sakinleş .
Ya nasıl sakin olmamı beklersin ipek oydu diyorum sana umuttu beni kurtaran.
Işık umut öldü bu mümkün değil bak benzerlik sadece tamam mı ama o umut değil anla bunu .
Ya kes artık dinlemiyorsun beni ben hatırlıyorum sevdiğim adamın kollarında bayıldım dün gece allahım allahım bu nasıl olur çıldırıcam ipek. Nasıl bir şey bu ölüyorum anlasana.
Işık yapma böyle bak sakinleş önce Murat gelicek birazdan o araştıracak dı bu meseleyi dün sen umut değince Oda şüphelendi bekleyelim bakalım ama bi sakinleş ağlamayı bırak lütfen sağlıklı düşünmek zorundasın.
Bulmuş mudur bir şeyler sahimi söylüyorsun.
Murat'ı benden daha iyi tanıyorsun eminim ki bulmuştur hadi gel otur şöyle zaten hastasın.
Aklım bi türlü almıyordu dün gece yaşananlar bi yandan kabus ken bi yandan da hayatımın en güzel gecesiydi.
Onu görmek kokusu Bile hala burnumda sevdiğim , evlendiğim , uğruna ölmek için günlerce yalvardığım adam karşımdaydı ve beni hiç tanımıyor gibiydi bu nasıl olurdu aklım bi türlü almıyor. Kendimi umutlandırmak istemedim halde bi yanım o umuttu diyor . Ama bunu nasıl olur ölen bi adam tekrar nasıl dirilir . Yada insanlar gerçekten çift mi yaratıldı . Sabırsızlıkla Murat'ı beklerken bi yandan da dün olanları düşünmeye devam ettim. Geçmeyen dakikalar sonunda evimin zili çaldı. Koşarak kapıyı açmaya gittim . İpek arkamdan ışık düşeceksin yavaş diye bağırıyordu ama benim pek umrumda olduğu söylenemezdi. Kapıyı açtım , karşımda Murat düşünceli hali ile karşıladı beni .
Işık sen neden ayaktasın , tekrar hastahanelik mi olmak senin derdin .
Murat Bırak beni şimdi ne oldu buldun mu bir şeyler umut demi o ben doğru hatırlıyorum. Ölmemiş demi ben inanamadım zaten hiç öldüğüne. Söyle Murat oydu demi.
Murat'ın hayatta en çok zorlandığı anlardan biriydi . Karşısında uğruna her şeyi yapacağı Kadın sevdiği adam için çırpınıyordu. Kendini ne kadar bok gibi hissedebilirse o kadar hissediyordu . Kararsızdı adam bi tarafı çok acı çekti gerçeği bilmeli derken. Bi tarafı gerçeği öğrendiği zaman Yaşayacağı ikinci kaosu düşünüyordu. Işık umutun kendisini tanımadığı öğrenirse bunu kaldıramaz diye düşündü. Ve bu sefer 20 sene de geçse ışığı kendine getiremezlerdi. Vereceği cevap belirmişti çoktan kafasında . Önce her şeyi kendisi öğrenecek daha sonra ışığa açıklayacaktı .
Işık , canım anlıyorum seni zor bi gece geçirdin . Eğer o adam sana yardım etmeseydi düşünmek bile istemiyorum alkol almıştın ve bu tarz şeyler görmen o anın şoku iLe çok normal . Ama umut öldü. Alışmalısın bu gerçeğe artık , ben sana yardım eden adamı buldum konuştum adam nişanlı zaten çok yakın bi zamanda evlenecek, ve adıda egemen. Sana keşke umut yaşıyor diyebilsem ama hayır ,Umut öldü .
Ya nasıl olur bu oydu eminim kokusundan tanırım ben sevdiğimi anlamıyorsunuz beni oydu yalan söylemeyin bana artık .
Bak konuştum doktorla geçmişte yaşadığı bi anı iLe alakalı olabilir dedi . Sen anlatmıştın yine 4 kişi çıktığınız bi gece umut seni kurtarmış ve o geceden sonra başlamış her şey. Bu yüzden olabilir gördüklerin.
Ben emindim o kadar çok emindim ki ölmediğine.
Çok canım yanıyor. Bu öyle bi yangın ki ben yavaş yavaş öldürüyor . Allah kahretsin uyandım her gün bana işkence bitsin istiyorum , ölmek istiyorum. Umuta kavuşmak istiyorum artık ben.
Tükenmişti artık ışık kendi içinde öldüğünü hissediyordu . Artık umudu kalmamıştı hayat ona son golünü dün gece atmıştı . Bi umut belki gerçekten o dur diye bekledi ama değildi. Işığın isyanında sonra ipek ve Murat sustular . Murat anlatamadığı gerçeğin vicdan muhasebesini yaparken , ipek murattaki tedirginliğin farkındaydı bi iş vardı bu işin içinde . İpek saf bi kız hiç bi zaman olmadı fazla zekiydi her zaman . Çok arkadaşı yoktu en yakını da ışıktı ve onun için yapmayacağı şey yok denecek kadar azdı. Arkadaşının bitik haline baktı uzun uzun çok Zor şeyler yaşamıştı düşündü bi ömre kaç acı sığardı ve bu kız daha ne kadar yanacaktı. Murat iLe konuşup her şeyi öğrenecekti ama önce ışıkla ilgilenmeliydi.
Işık güzelim gel yatırım seni hadi . Böyle kendine zarar verme hadi canımın içi gidelim odana.
Uzaklaşan ipek ve ışığın arkadasından baktı Murat vicdanı ve aklı arasında sıkışıp kalmıştı . İhanet dedi ona bi kez daha ihanet ediyorsun . Şimdi onun için her şey daha zordu , ışığı çok sevmişti ve halada seviyordu . Eskiden olsa ona sahip olmak içim herşeyini verirdi ama artık olmazdı. Garip bi kabullenişti onun ki sevdiği kadının yanında ona destek olarak tek kişilik yaşıyordu aşkını böylede sevebildiğini anladı zamanla. Sadece yanında olmak yetiyordu. Ama şimdi umut yaşıyordu ve o bunu ona söyleyemiyordu . Neydi onu durduran , bitmeyen Aşk'ı mı? Yoksa öğrendiği zaman her şeyin daha kötü olma ihtimali mi?
Merve den bütün gerçeği öğrenmeliydi . O kadın bir şeytan dı ve ipliğini pazar çıkarmak için elinden geleni yapacaktı Murat. Bunu ışığa borçluydu , bunu kalbine borçluydu. Sevdiği kadın bi ölünün ardından diri diri toprağa girip kendini ölümle süslerken o her şeyi bilip boş boş durmazdı.
Parkedeki adım sesleri ile daldığı derin düşüncelerden sıyrıldı. Uyudu mu? İpek sorgularcasına baktı Murat'a düşüncelerinde çok nadir yanılan genç kız emindi Murat da bi haller vardı.
Uyudu , şimdi anlat bakalım Neyin var senin geldiğinden beri bi durgunsun. Adam kimmiş neciymiş görebildin mi çok mu benziyor gerçekten. İpek anlamıştı bir şeylerin farkındaydı saklamanın faydası olmayacağını bilen Murat gerçeği onunla paylaşmaya karar verdi.
İpek söylencelerim aramızda kalacak ışığın iyiliği için bu önemli ben bir şeylerin sebebini öğrenmeden onunla paylaşmıcaksın bana söz ver.Kafası karıştı genç kızın. Murat delirtme insanı ne bu pazarlığa oturuyorsun önce nedir bu kadar gizli olan Allah aşkına.
Söz ver dedim ipek .
Tamam söz veriyorum gidip ışığa söylemicem.
Bak bu nasıl izah edilir nasıl söylenir bilmiyorum ama ışık haklıymış ipek .
Duyduğu şey ile gözleri yuvalarından çıkacak kadar şaşırdı genç koz. Ne diyorsun sen ya nasıl olur bu.
Bende bilmiyorum sabah aradım ulaştığım numarayı egemen diye bi çocuk çıktı biraz konuştuk o olmadığına ikna oldum neredeyse ışığa dair hiç bir şey bilmiyordu ama sonra arkadan bi ses geldi Merve denen kadın umut diye sesleniyordu. Şüphelendim bende . Bak bi benzerliktir benim kuruntum dur dedim ama öyle değilmiş . Evlerine gittim hala eski evlerinde ler . Beni görünce Merve şaşırdı beni hemen arka bahçeye davet etti eve almak istemedi hareketleri bir şey saklıyor gibiydi . Bozuntuya vermedim oturunca direk konuya girdim . Umut öldü dedi ama sonra egemen denen adamı gördüm ve konuştum tabi umutla konuştum egemen umut ikinci bi isim vermişler sanırım tanınmasın diye. O kadın bir şeyler yapmış ama ne bilmiyorum tek bildiğim umut ışığı hatırlamıyor.
Duydukları ile bozguna uğratmıştı ipek . Şimdi arkadaşı için gerçekten mutluluktan. Işık bunu duyduğu zaman sevinçten havalara uçardı bunu ona söylemelilerdi. İnanamıyorum ışık bunu öğrendiği zaman arkadaşım nasıl sevinir Murat umut yaşıyor bu harika bir haber.
İpek ışık bunu şu an öğrenmemeli önce Merve denen kadınla konuşup neyi neden yaptığını öğrenmem lazım . Umut tanımıyor ışığı.
O kadını gözüm hiç tutmamıştı bi hatlar çevirilmiş bu çok belli.
Peki şimdi ne olucak Murat bi an önce konuş o kadınla ışığın gerçeği bilmesi lazım . Onların aşkının varlığı çok büyük mutlu olmalılar artık elimizden geleni yapmalıyız arkadaşımız için . Diyerek Murat'ın elini tuttu ipek . Kendisine bakan gözler deki acıyı ve hüznü görüyordu. Biliyordu Murat'ın aşkının büyüklüğünü ama olamıcanın farkındaydı ikiside . Ve elinden gelenin fazlasını yapacağını da biliyordu ışık mutlu olsun diye çünkü ona göre Murat güzel kalpli bi adamdı ne yazık ki yanlış kişiyi gönlünün kapılarını aralamıştı.
Yutkundu genç adam ve İpek'in gözlerine bakarak oda verdi cevabını.
Arkadaşımız için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Novela JuvenilKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...