Murattan devam ;
O geceden sonra ışığın bu kadar kısa sürede böyle toparlanması beni ve İpek'i şaşırtıyordu . Öyle ki ışık eskisinden de daha iyiydi onu ilk kez bu kadar neşeli , bu kadar mutlu görmek verdiğim kararda ne kadar doğru yaptığımı gösterdi . Eğer umutun yaşadığını ona söyleseydim ışık bu kadar iyi olamazdı , heleki kendisini hatırlamayışı onun gözünde muhteşem olan o aşkın umutun gözünde hiç yaşanmamış olması ışığı ölüme sürüklerdi , böylesi herkes için daha iyi olandı , artık emindi .
İpek : Murat ne düşünüyorsun böyle derinlere dalmış .
İpek hoş geldin niye haber vermedin geleceğini .
Ya Cem ile buluşacaktım geçen gün sizinle tanıştırdım için oda beni arkadaşlara ile tanıştırmak istedi . Sahi sen nasıl buldun Cem'i hiç konuşmak için fırsatımız olmadı sizinle .
Valla benim gözüm tuttu yakışıklı sana da değer veriyor efendi bi çocuk baya ben beğendim ama ışığa da sor istersen .
Akşam gelicem eve zaten sende gelirsin film izler yeni sevgilimi çekiştiririz .
Ooo dedikodu ha en sevdiğim akşam haberleşelim mutlaka o zaman.
Ee lafa daldık ışık nerde onu da görürüm diye ummuştum.
Işık ofisten kızlarla öğle molası kahve içmeye çıktı .
Gerçekden mi çok mutlu oldum .
Evet İpek ışık gerçekden de ilk kez bu kadar enerjik anlamadım bende .
Ben o geceden sonra umutun ölümünü böyle kolay kabullenmesini beklemiyordum o kadar emindi ki egemen denen adamın umut olduğuna .
Sahi Murat tam olarak anlatmadın gerçekden konuştun mu o adamla .
Çok mu benziyordu umuta .
İpek bu konuyu konuşamasak şimdi ışık gelir duyar morali bozulur .
Murat gelirse farkederiz farkındaysan ofisin dışını görebiliyoruz . Sen niye böyle panik panik konuştun ki şimdi anlamadım bir şey mi saklıyorsun .
İpek güldürme ne saklayabilirim siz benim en yakın dostlarımsınız biliyorsun ki .
Murat bir şey soracağım dürüst ol lütfen . Eğer umut yaşıyor olsaydı ve bunu sadece sen biliyor olsaydın söylermiydin ışığa .
İpek bu nasıl bi soru .
Yapma Murat garipsin son zamanlarda sen bişeyler saklıyorsun bu çok belli ve ışığa olan aşkınında farkındayım , onun işin yaptığın fedakarlıklar 2 senedir hayatına bi baksana ışık ve benden başka tek bi kız arkadaşın yok sevgilin olmuyor ışığın gölgesinde yaşamazsan yorulmuyorsun bunu sadece aşık bi erkek yapar .
İpek saçmalıyorsun buraya bizi görmeye değil beni sorguya çekmeye gelmişsin bence sen , bu konuşma iyice tatsız olmaya başladı .
Gidiyorum Murat ben cevabı mı aldım sakladığın her neyse umarım ışığı incitecek bir şey değildir yoksa onu kaybedersin görüşmek üzere .
::::::::::::::::::::::;
İpek den devam :
Aşkım arıyor
Efendim aşkım
Canım nerden kaldın biz geldik kafedeyiz .
Geliyorum hayatım bi galeriye uğramak istedim yol üstünde 15 dk sonra oradayım.
Tamam sevgilim çabuk gel özledim seni .
Tamam bitanem .
Telefonu kapatır kapatmaz yoldan geçen bi taksiyi durdurup kafeye doğru yola çıktım .
Murat la aramızda geçen bu tatsız muhabbet canımı bi hayli sıkmıştı . Murat ne saklıyordu acaba nasıl öğrenecektim bilmiyorum ama her neyse hoşumuza gitmeyeceğini hissediyorum . İçimden keşke ofise gitmeseydim dedim . Bütün enerjim çekilmiş kendimi berbat hissediyorum.
Taksicinin geldik abla demesi ile ücreti ödeyip zaman kaybetmeden sevgilime doğru ilerledim . Bu kafeye uzun zamandır gelmemiştim . Eskiden ışık burda çalışırdı hatta umutla da burda tanışmıştı . Çok geçmeden masada bi kız ve sevgilimi görmemle sinirlerim hat safhasına ulaştı .
Cem? Hanımefendi kim hayatım .
Aşkım geldin mi bak be Ece arkadaşımın nişanlısı çok yakında evlenecekler hatta .
Ya öylemi arkadaşın nerde peki ?
Lavaboya gitti o aşkım hah geliyor hatta . Umut bak dünyalar tatlısı sevgilim de geldi , hayatım arkadaşım Umut Egemen Kara .
" Umut Egemen Kara "
Bütün uvuzlarım duyduğu isim ve gördüğü yüz ile donmuştu adeta öldü dediğimiz adamın şu an kanlı canlı karşımda olması inanılır gibi değildi . Murat bize yalan söylemişti bu bütün düşündüklerimin arasında en kötüsü idi ben ışığa nasıl söylerim bu gerçeği .
Düşüncelerimden beni uyandıran Cem'in sesi olması ayaklarım bedeni mi taşıyamayacağını hissettim ve tam düşücekken Cem beni tuttu.
Aşkım iyimisin noldu . İpek sevgilim ses ver .
Umut: Kardeşim kız arkadaşın iyi değil sanırım bi doktora mı götürsek .
Ece: Ayy evet ya kız kötü baya bakın al da götür sen onu iyisini.İpek : şey ben iyiyim kusura bakma çok uzun zaman önce kaybettim bi tanıdığıma benzettim seni de ondan ama o değilsin tabi .
Ece: Ya öylemi kimdi peki eski bir sevgili falan mı .
Ece denen kızın patavatsızca söylediği laf yüzünden Cem'in bakışları beni buldu .Hem en kendimi toparladım ve cevap verdim .
Yok canım ışık diye bi arkadaşım vardı onun kocasıydı hatta ne tesadüfse adı da umuttu biliyormusun.
Söylediklerimden sonra Ece denen kızın mora çalan yüzü bir çok şeyi açıklıyordu ve umuttaki tepkisizlik bir şeyden haberi olmadığını gösterirdi . Ama insan evlendiği kadını nasıl tanımazdı .
Eee neler yapıyorsunuz evlenecekmişsiniz sanırım yakında ne zaman düğün .
Ece: 2 hafta sonra tatlım
Ya ne güzel umarım mutlu olursunuz .
Umut: inşallah ipek çim, bu günü o kadar zamandır sabırsızlıkla bekliyoruz sonunda o kadar kötü olaydan sonra Kuracağız yuvamızı.
İpek: kötü ne yaşadınız ki .
Cem: Doğru ya senin haberin yok aşkım umutun çok ciddi bi rahatsızlığı vardı şu an iyi tabi ama çok zorluk yaşadılar .
İpek : Nasıl bi zorluk , özel değilse tabi .
Umut: Yakın çevrem biliyor zaten ben 2 yıl önce bi beyin ameliyatı geçirdim ve hayatımın bi kısmını henüz hatırlamıyorum .
Umut hatırlamıyordu ışığı ve aşkını hiç bir şeyi bilmiyordu işte bu her şeyi açıklar Ece de ona ihanet eden sevgilisi . Garibim çökmüş çocuğun tepesine demek.
İpek: Çok üzüldüm umut geçmiş olsun ama o kadar önemli bi ameliyattan en az hasarla çıkmışsın şükret .
Umut: Çok az deşil aslında 1 senem felçli geçti ilk başta hiç kimseyi hatırlamıyordum kabus gibiydi bu zor günlerimi Ece sayesinde atlattım ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
İpek : ya belli Ece baya vefalı birine benziyor zaten diye alaylı bir cümle kurdum .
Boşa dememişler kadın kadının kurdudur diye cümlemin altındaki imayı yalnızca Ece fark etti , ve lavaboya gitmek için izin istedi giden Ece'nin ardından bende hızla lavaboya gittim . Lavaboda makyajını tazeleyen Ece'yi tuttuğum gibi kapıya fırlattım . Daha sonra saçını asılarak yüzünü kapıyla arma sıkıştırdım .
Anlat ne boklar yedin.
Ya napıyorsun be manyak derdin ne Bırak beni.
Bana bak sürtük anlat nasıl çevirdiniz bu dolapları umutun belli haberi yok bir şeyden ama sen biliyorsun söyle .
Ya tamam bırak söyleyeceğim .
Anlat hadi
umut ameliyattan çıktığında Merve ye geldi haber ışık kaza geçirmiş , umut da koma halindeydi zaten . Yaşayıp yaşamayacağı belli bile değilmiş ben bunları sonradan öğrendim her şeyi Merve planladı umutu öldü gösterdi babasını doldurdu boşanmalarını sağladı ve sanırım ışığı da öldürmek istedi . Bak o kötü birisi umuta aşık olduğu için yaptı her şeyi ben tesadüfen öğrendim ve onu tehdit ederek umutun hayatına tekrar girdim .
Ya siz nasıl insanlarsınız ışık ne hallere düştü biliyor musun .
Banane be sefil arkadaşından hadi git anlat herkese herşeyi sen umut onu ister mi sanıyorsun adam hatırlamıyor bile söylesen gerçek aşk olsaydı yanında ben mi olurdum o mu beni seviyor umut iki ağlarım kabul eder beni tekrar biz çocukluk dan beri beraberiz onunla 3 günlük kızı mı tercih eder sence beni mi bence çeneni kapatman daha iyi herkes yoluna devam etsin evleniyoruz biz her şeyi mahvetmeye hakkın yok .
Sen sanıyor musun meydan sana kalacak bi gün her şey ortaya çıkacak emin ol.
Arkamda Ece'yi bırakarak çıktım tuvaletten oda peşimden geldi.
Masaya yaklaştığımızda Cem'e gitmemiz gerektiğini midemin kötü olduğunu Ece'nin de bana yardımcı olduğu yalanını söyledim . Samimiyetsiz bir vedalaşmanın ardından arabaya bindik .
Cem: Aşkım iyimisin hastaneye gidelim mi .
Hayır aşkım iyiyim beni eve bırakır mısın biraz dinlenmeye ihtiyacım var
Cem: bilmedim bir şey mi var ipek .
Cem lütfen sorma bana bir şey şu an olmaz .
Moralini bozduğum sevgilim beni eve bıraktı kafam bu kadar doluyken onu dahi düşünemiyordum. Ben şimdi ne yapacaktım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...