Işık dan,
Kendimi dosyalara kaptırmış akşamı bile unutmuşken Murat'ın beni daldım işlerden çıkarması pek uzun sürmedi.
Ooo ışık hanım yine kendini kaptırmışsınız patronunuzun geldiğini bile fark etmediniz.
Ya Murat deme öyle biliyorsun odaklandım mi dünyayı unutuyorum.
Bilmem mi ama senin yüzünden adım kötü patrona çıkacak yakında .
İpek seni çok çalıştırdımdan şikayetçi baksana.
Ben halimden çok memnunum valla çalışmak bana iyi hissettiriyor . Hem beni daha az çalıştırmak yerine maaşıma zam yapman daha çok işime gelir .
Aaa ışık hanım sizin böyle bi talebiniz mi vardı neden daha önce paylaşmadınız benimle.
Herşeyin bi sırası vardır patroncuğum.
Bu konuyu ayrıntılı olarak konuşalım işini bitirde çıkalım daha akşam için hazırlancaz.
Offf o vardı demi gitmesem çok mu ayıp olur sence.
Muhtemelen, hadi nazlanma ne zamandır çıkmıyorsun sanada değişiklik olur bana da.
Tamam bitti zaten çıkabiliriz .
Süper hadi o zaman.Oldukça uzun sayılabilecek bi sürede eve vardıktan sonra direk günün yorgunluğunu atmak için duşa girdim.
Sular bedenimden aktıkça geçirdim günü düşünüyorum . Kendimi bu kadar iyi hissetmeyeli o kadar uzun süre olmuştuki. Bugün garip neşe vardı içimde. Umutun acısını hissedemedim bugün kendime kızdım sanki aşkıma ihanet etmiş gibiyim . Zamanla geçer dedikleri böyle bir şey mi gerçek den anlam veremiyorum duşdan çıktığımda bütün enerjimin çekilmesi acı hissinin yerini suçluluk duygusuna bırakması.
Yavaş bir şekilde akşam neler giyebileceğime baktım . Bana kalsa şu an yatağıma çokdan uzanmış uyumaya çalışıyordum ama İpek için bu geceye katlanacağıma dair kendime söz verdim dolapdan çok eskilerden kalma bi şort ve bluz çıkardım aslında bu ikiliyi çok uzun zamandır kullanmamıştım ama nedense bunları giymek geldi içimden . Saçlarımı kurutup güzelce dalgalandırdım ve hafif bir makyajla süsledim . Aynadaki görüntüm bana 19 yaşımdaki halimi anımsattı bu kıyafeti en son giydimde umut için hazırlanmıştım şimdi ise benim için önemi olmayan bi gece için. Hazırlığımı son olarak bağcıklı alçak bir topuklu ile tamamladım o sırada zaten Murat aşagıdayım mesajını atmıştı .
Sadece cüzdanımı , anahtarımı ve telefonumu alarak aşağıya indim .
Murat da zaten her zamanki gibi arabayı çalıştırmış vaziyette beni bekliyordu .
Bu sefer bekletmedim fark ettiysen.
Aslında bu kadar güzel olduktan sonra bekletsen de çok umursamazdım.
Işık sen çok güzel olmuşsun seni uzun zamandır bu kadar iyi görmedim.
İltifat mi övgümü şimdi bu .
İster iltifat de ister övgü gerçekten çok güzel olmuşsun.
Murat'ın samimi itirafından sonra diyecek bir şey bulamadım sessiz geçen bir yolcukla geldiğimiz nokta bir bardı.
Zaten ipekden farklı bi eğlence anlayışı beklemek aptallık olurdu.
Neden canım kız eğlenmek istemiş işte şende surat asmak yerine bugün anın tadını çıkarıyorsun.
Denerim ama söz veremiyorum.
Diyerek arabadan indim kimliklerimizi göstererek içeri girdik ben etrafta İpek'i ararken o zaten attığı çığlıkla bi kaç gözün bize dönmesine sebebi oldu.'Işıkkkk'
İnanmıyorum gelmişsin çok güzel gözüküyorsun ve çok küçük en fazla 18 derdim sana.
Abart istersen ipek geldim işte.
Pek bi tatlı dillisin gene.
Sende fazla geveze.
Neyse, neyse bugün senin şakacı tarafını pek umursamıyorum. Deli gibi eğleneceğiz bugün hazırmısın?
Ben Hayırrrr derken ipek çoktan bizi masaya çekiştirmeye başlamıştı bile .Masaya geçip İpek'in erkek arkadaşı Okan ile kısa bi selamlaşma Faslı geçirdik . Alışık olmadığım bi ortamdaydım . En son böyle bi yere geldiğimde umut beni zorla dışarı çıkarmıştı . İster istemez o gün canlandı gözümde eski anılarım la beraber az olan enerjim de yerini umutsuzluğa bıraktı bugün eğlenmek kısmını diğerlerine bırakarak kendime bi viski söyledim. Zaten Murat ipek ve Okan derin bi sohbete dalmışlardı , arada Murat'ın bana her şey yolunda mi anlamlı bakışlarını yakalıyordum ama alkolün kanıma karışması ile birlikte çok başka bi yerdeydim o an . Zaman akıyordu boşalan bardakların yerini yenileri dolduruyordu. Ne kadar kolaymış hayat ,boşalan şeylerin yeni dolduran bir şeyler vardı . Peki bu niyeydi o zaman.
3 bardağımın sonuna geldiğim zaman kanıma karışan alkol etkisini göstermeye başladı. Yavaştan dönen başımla dans etmek için ısrar eden ipeğe itiraz dahi edemeden kendimi pistte buldum. Yavaş ve sarsak hareketlerle ipeğe eşlik etmeye çalışırken bulanan midemle koşarak lavaboya gittim. Midem de ne varsa çıkardık dan sonra devam eden baş dönmem ile neredeyse yere yığılacakken bir çift kolun beni tutması ile düşmekten son anda kurtuldum.
Dikkat et güzelim mazallah düşersin falan böyle bir güzelliğe yazık olsun istemeyiz demi.
Sen kimsin be bırak kolumu.
Diyerek adamdan kurtulmaya çalıştım .
Dur bakalım güzelim akşamdan beri gözün bende hadi itiraf et dikkatimi çekmek için erkekler tuvaletine girmedin mi hadi şu kabin boş ora geçelim daha rahat konuşuruz.
Bıraksana be kolumu pis sapık.
Naz yapma ama bak fazla Naz aşık usandırı.
Ya bırak diyorum be manyakmısın sen benim sana iş attığım falan yok yanlışlıkla girdim bu tuvalete bırak beni yA bırak.
Diyerek adamın boşluğundan faydalanıp iterek çıkışa doğru koşmaya başladım ama bu kaçışım çok uzun sürmeden kapının önünde beni yakaladı ve bu sefer daha sert hareketlerle beni sarsmaya başladı o sırada kapı açıldı ve içeri giren kişi beni sarsan adamı yumruklamaya başladı . Adamın attığı yumrukla bende kendimi savrulurken buldum ve kafamı lavaboya çarptım . Ama henüz bilincimi kaybetmedim sadece kendimi ayağa kaldıracak gücü bulamıyordum o an bi çift el uzandı bana .
Hanım efendi iyimisiniz.
Konuşacak gücü bulamadım kendimde kafamı kaldırıp adamın yüzüne bakıcak halim bile yoktu kafamdan akan sıcaklık la kanadığını hissettim.
Hanımefendi kafanız kanıyor verin elinizi size yardım edim.
Diyerek tekrar seslenen kişiye bu sefer kayıtsız kalamadım ve o eli tutarak ayağa kalktım.
Beni kurtaran kişiye bakmayı akıl ettiğimde ise hayatımın şokunu yaşadım. Karşımda ki iki senedir acısıyla beraber öldüm umudumdu. Ama bu nasıl olurdu dilim tutuldu . Konuşacak gücü bulamadım kendimde . Aklımı sonumda yitirdiği ne karar verdim bu olamazdı mezarında ağladığım adam karşımda olamazdı imkansızdı . Ama ya soğuk kahveler onlarda mi yalan karşımda ki umutun aynısı ama ya mezardaki o kim peki.
Sen
Sen gerçek misin
Diyerek adama dokundum gerçekti.
Yo yo bu olamaz bu imkansız sen öldün. Ben mezarına gittim senin sen öldün bu imkansız . Sen öldün , beni bıraktın öldün sen umudumu öldürdün sen . Sen öldün diyerek . Sen o değilsin benim umudum değilsin. Neden öldün neden bıraktın beni .
Diyerek karşımdaki kişiye vurmaya başladım. Karşımdaki umut beni sakinleştirmeye çalışıyordu bir şeyler söylüyordu ama ben duymuyordum. Tuvaletin kapısı açıldı ve içeri bir sürü güvenlik girdi . Bana yardım etmeye çalışan adam onlara açıklama yapmaya başladı ve o sırada içeri Murat ipek ve Okan girdi . Beni gören ipek çığlık atarak yanıma geldi.
Işık aman allahım ne oldu sana böyle kafan kanıyor hadi yürü hastaneye gidiyoruz .
İpek , ipek o öldü. Ölmedi mi yoksa orda baksana yaşıyor gibi . Ama öldü gittik yA mezarına sende vardın. Ama orda ipek baksana orda .
Işıkcım hadi kalk gidelim canım benim lütfen bak . Alkollüsün kafanı çarpmışsın bak Murat da burda hadi kalk bitanem.
Beni dinlemeyen arkadaşımdan hayır gelmeyeceğini anlayarak bu sefer Murat'a döndüm .
Murat sen söyle bari ben deliriyormuyum bu o değil mi . Baksana kanlı canlı yaşıyor. Murat sen bir şey söyle sen tanıyorsun resmini göstermiştim sana . Hatırlıyorsun demi bu o .
Umuta bakan Murat'tan bi tepki alamadım sadece ona bakıyordu. Alkol ve sonrasında yaşadığım olaylar yüzünden bilincim yavaş yavaş beni terk ederken gördüm son yüz onun yüzüydü beni düşmekten son anda kurtaran sevdiğime son bi kez gülümseyerek kapattım gözlerimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...