Bar

21 1 1
                                    

Kulagimda hala sesi
Bir veda busesi
bile bırakmadan gitti
Gidiş o gidiş
Peranin eşsiz sesi , kulaklığim ve çikolatalarimla oturduk alem yapıyoruz . Evet doğru duydunuz alem yapıyoruz . Yalnizligim için fındıklı içimdeki özlem için fıstıklı Kalbimdeki sızı içinde bitter tercih ediyorum o biraz daha Ağır malum .
2 hafta da bi insanin yokluğu ne kadar aranır ki. Bu hastalık gıbı can yakiyo. Soğuk kahve yi ozlemek . O kahve bakışları ozlemek ilkbahari ozlemek gibi gelse kelebekler ucsa yine bayram gelmiş gibi sevinse çocuk kalbim çiçekler açsa ruhumun en güzel semtinde , çatsa o guzel kaşlarını, baksa soğuk soğuk, kalbıme işlese ama gelse beni oyununa mahkum etse yokluğu ağır yokluğu kırıyo bütün zincirleri ben hayatımın hatasını yaptım sanırım Aşık oldum evet korktuğum şey başıma geldi . Ben soğuk kahveye aşık oldum. Bu itirafı geciktirmek sadece hastalığimin ömrünü uzatır tadaviyi geciktirir . Aşk bi hastalık , aşk bi zehir ne ilacı ne pan zehiri var . Tek şifasi o, ama oda yok . Kendimi 3 çocuğu ile ortada kalmış kadın gibi hissediyorum duygularım harabe, gönlüm umut diyarlarina firarda. ve o kim bilir kimin yanında. ...
Düşünmekden kafayı yemek üzereyim ve sanırım artık dusunmemeliyim. kafamdaki soruları başka bi zamana ertelemeliyim çünkü yarın 7 buçuk da uyanmak zorundayım uykumla aram pek iyi değil bu aralar. sürekli uyanıyorum ve değişik değişik rüyalar görüyorum . kendime huzur içinde bi gece dileyerek ışığı kapattım...
***********************
Yeni bir gün yeni umutlar demek . Yeni bir güne uyanmak bizim hayata karşı pes etmediğimizin en büyük kanıtıdır. Evet aşık oldum , evet oyunda olsa terkedilmiş gibi oldum, evet soğuk kahve büyük ihtimalle sarı ciyana kaldı ama hayat devam ediyo . Ve bence hala umut var .
Bu sabah içimde farkli bir enerji bi mutluluk bi huzur hissi var . Günlerdir içinde bulunduğum depresyon halinden kurtulmaya mi başladım yoksa vücudum aklım beynim benden sıkıldı baktı bu enayinin kendini toplucagi yok biz bu işe bir el atalım mı dediler anlamadım ama sonuç olarak ben nedene değil sonuca bakarım.
Ve biraz daha yataktan kalkamazsam bu mutluluğum fazla uzun sürmez en iyisi kalkmalı ve hazırlanmalıyim neticede artık bi isim var boslayamam.
Yataktan kalktım üstüme dizimden biraz yukarıda çizgili bi etek ve bluz olarak da sade beyaz bi tişört seçtim biraz daha spor giyinmek isterdim ama iş için uygun düşmemesi benim için sıkıntı.
Otobüs durağina geldimde benim gibi bir sürü insanın olmasi artık alıştım bi durum . 15 dk beklememin ardından hala gelmeyen otobüs bende ki pozitif enerjiyi emmeye başladı.
Ben hala beklerken önümde gayet sık son model siyah bi araba durdu , pencerenin açılması ile kafasını gördüm murat beni yine şaşırttı.
Günaydın
Teşekkürler sanada Günaydın napiyosun sabah sabah burda
Bi işim vardı onu hallettim atla hadi nasılsa aynı yere gidiyoruz
Sana zahmet olmasın
Saçmalama ışık atla Hadi.

peki o zaman değip ufak bi tebessüm ettim . Yolculuğumuz Murat'ın ilgi dolu soruları sayesinde pek de sessiz geçmedi, bu adam biraz fazla meraklı!
Galeriye geldimizde gerçekten de Yolculuğumuz bitti diye sevindim bu kadar merak benim hayatıma fazla meraklı biride tabikide . Murata iyi çalışmalar değip odama dogru geçtim hemen . kendime şans dileyip beni bekleyen dosyalarıma Merhaba dedim .

Öğlen oldu ve ben aralıksız çalışmanin cezasını çekiyorum gözlerimden uyku bedenimden yorgunluk akiyo . Ama en nihayetinde aksama kadar yapmam gereken işi yarım günde bitirdim bugün gerçekten de hızlıyim. Düşüncelerimi bölen masanin üstünde duran telefonum oldu
Yavrum sen beni ararmiydin.
Şuna bak şuna bana laf çarpıyor sanki sen arıyorsunda gelmiş bana laf yapıyo.
Kızma ipek aşkım özledim seni pislik ondan sitemliyim.
Hiç sorma ben de çok özledim seni ve bu aksam hasret gidericez.
Ablan izmir de yeni manita yaptı ve çocuk da burali oda geldi benimle akşam tanıdıklarinin barına gidicez sende geliyorsun akşam itiraz hakkın da yok.
Ya ama çok yorgunum aşkım hem napim ben sizin yanınızda sap sap acı bu zavallıya.
Bahane üretme ışık geliyorsun akşam hem emin ol sap kalmazsin akşam kankaligin 1 inci kuralı tabikide seninle takilicam sevgilimden çok geliyorsun tamam mı bebeğim hadi görüşürüz kolay gelsin patron.
değip suratıma kapanan tele salak salak baktım .
Ben sana gösteririm ipek değip istemeye istemeye koltuğumdan kalktım .Ve murat beyin odasına gittim. kapıyı iki kez calmamla gir sesini duydum .
kapıyı açıp içeri geçtim.
Hoşgeldin ışık .
Hosbuldum ben izin verirsiniz bugün biraz erken çıkmak isticektim murat bey.
Bi sorun yok demi.
Yok hayır akşam bi arkadaşımla plan yaptık ve bütün gün yapmam gereken işleri bitirdim izin verirseniz eve gidip biraz dinlenmek istedim bende .
Tabi çıkabilirsin özel bi arkadas anlaşılan
Yok sandığınız gibi değil ipek benim uzun zamandır en yakın ve tek arkadasim onunla görüşücem teşekkürler izin verdiğiniz için kolay gelsin size.
Teşekkür ederim ışık iyi eğlenceler sizede.
aldığım izinle hemen odama geçip eşyalarımi topladım ve hızlı adımlarla Galeriden uzaklaştim.

Eve gelip biraz dinlendim ve akşam için ne giyicegimi düşündüm ama bulamadim .Ve kurtarıcı meleğimi aradım
ipekkkkk
ne giyicegini bulamadın demi
evet nerden bildin
ben malimi bilirim
sen kötü bişey söyledin bana
yok aşkım yok hadi gel benim yanıma hatırlayalım seni gelirken siyah önü açık yüksek topuklularinida getir.
tamam geliyorum hemen

değip kapattım bu kız olmasa gerçekten isim zor gerçi bu işi başıma o sardı ama olsun.

ipek lere geldimde kapıyı açıp bana sinsice siritan ipek tamamen yandin sen imali bakışlarını yolluyordu. Ben bilirim yandım ben.

Oha Oha giymem kızım bunu ben kırmızı kırmızı insanları ayrtmaya değil eğlenmeye gidiyorum hem çok kısa bu olmaz.
Olucak ışık boşuna çabalama hem bu sana çok yakisicak giy hadi.

ve tüm ısrarlarima rağmen o ateşli şey benim üstümde ben bu kıza neden karşı gelemedimi bilmiyorum.
Sevgilisinin bizi almaya gelmesiyle ipek öne ben de arkaya oturdum. normal olarak kısa tanışma faslindan sonra iki sevgili canım cicim aylarında olmanın verdiği özgürlük le fazla civiklar.
Geldimiz mekan kafamdaki ön yargıli düşüncelerime aykırı olarak fazla güzel dekore edilmiş ve düzgün bi yer bu çocuğu gözüm şimdi tutmaya başladı en azından saçma sapan bir yere getirmedi bizi.
Yaklaşık 1 buçuk saattir burdayiz . Ve sevgili kankam benim le sadece 3 kez konuştu oda ne içicegimi ve sıkılıp sıkılmadigimi falan sormak için çok düşünceli bi kankam var.
Ben bi daha. ipek ve sevgilisi ile bi yere. cikmamak adına kararlar alırken bizim baya uzagimizda oturan çocuk dikkatimi çekti duruşundan o kadar çok tanıdık geliyordu ki Los ışık izin verdikçe tanimaya çalıştım Ve oda sanırım izlediğini anladı kafasını içki bardağın dan kaldırıp bana baktı.
Ve o ruhumu bakışları ile delip geçen adam günlerdir aklımdan. çıkmayan bakışlarını bana sabitlemis öylece duruyo ama her zamankinden daha farkli daha uzak ve bitik.
Ben hala ona bakmaya devam ederken o beni hiç tanimamis gibi önüne döndü ve ben ağlama isteğimi geri püskürtup içmeyi düşünmedim ickimi tek yudum da kafama diktim , yapmaz olaydım iğrenç bi tadı varmış kesinlikle bi daha icmicem .Kaçamak bakışlar la izledim umut bilmem kaçıncı kadehini yudumlarken ben içtim bi bardak içkinin verdiği baş dönmesi. kusma isteği gibi durumlar la baş etmeye çalıştım . Ipekin sevgilisine lavaboyu sorup yerimden hızlıca kalktım .
lavaboya giricem sırada kolumdan tutulup geri çekilmemle sırtm sert duvara çarptı .
Nereye güzelim akşamdan beri seni izliyorum sıkılmadinmi tek başına beraber eglenebilirz .
Bırak beni be manyakmisin istemiyorum çekil önümden.
Naz yapma ama bana gidelim hadi.
Istemiyorum lan defol git .
Fazla naz yaptın ama değip kolumdan tutacağı sırada arkadan çekilmesi ve gözüne yumruk yemesi bir oldu
gördüğüm kan ile kusma mücadele min sonuna geldim ve kendimi tuvalete attım arkadan biri sacimi tuttu ve bana büyük bir iyilik yaptı bütün gün yediklermi tuvalete gonderip kafamı kaldırıp gördüm yüzle bi adım geri gittim ve o bana doğru adım attı bilegimden tuttuğu gibi beni sürüklemeye başladı içeri geçip ipeklerin masasindan eşyalarımi alıp beni sürüklemeye devam etti tabi ipek hanim o kadar meşgul ki bunu farkedemedi . Dışarı çıkmam la sesim daha çok duyulmaya başladı .
Umut bırak kolumu nere gidiyoruz
ve tabi bana cevap vermedi arabaya doğru beni cekistirdi .
ön koltuğu açıp beni içeri fırlattı resmen bu gece bitmez. ..

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin