Ölmemeli

11 3 0
                                    

Işık duyduklarının etkisinden bi süre çıkamadı. Öyle ki zamanın ve mekanın farkında bile değildi henüz . Umut uyanmamıştı hala kendine gelememişti, gelmeyebilirdi öyle demişti demi hemşire . Peki ışık umut olmadan ne yapıcaktı bencildi ışık kendini düşünüyor du umutu umut olarak değil ışığın umudu olarak düşünüyordu. Işık onunla doğmamıştı belki yeni tanımıştı ama aşık olmuştu bu soğuk kahveye farkındaydı artık ışık , sadece çok zamansızdı tatlı telaşlarının şimdi büyük bi acıya dönüşmesinden anladı. Onsuz nasıl yaşarım diye düşündü ve anladı , soğuk kahveler bi daha bana bakar mı diye düşünürken buldu kendini ve anladı ışık aşık dı ve ışık çok çaresizdi .
Kendi kendine dualar etmeye başladı.
'Allahım lütfen lütfen alma onu ben onu yeni buldum bu kadar çabuk kaybedemem benim umudumu alma benden Allahım lütfen .'
Sürekli dualar etti genç kız saatler sonra yaşı büyük bi adam gözüktü kapıdan bi hayli telaşlıydı ve yanında da genç ama olgun olduğu belli bi kadın. Kadın adama göre fazla sakindi fazla gamsız duruyoru yanında genç kız bunu hemen farketmişti. Adam oğlum nerde umut nerde diye bağırınca anladı ışık babasıydı umutun zaten benzetmişti de . Telefonunun çalması ile saati fark etti ışık . Saat tam 12 olmuştu ama arayan babası değil Murat beydi bu saat de neden aradığını anlayamadı , büyük bi merakla cevapladı ışık telefonu.
Efendim Murat bey.
Kusura bakma ışık saat geç oldu farkındayım ama ben eve geçip geçmediğini merak ettim uyuyamadım.
Babanda bi hayli kızgındı aklıma takıldı işte.
Hayır geçmedin ben hastanedeyim düşünceniz için teşekkürler arkadaşım rahatsızlandı o yüzden geçemedim sizde kusura bakmayın benim önceden haberim olsaydı katılırdım yemeğe biraz vakitsiz emri vaki oldu.
Rahatsızlığını dile  getirmişti genç kız  Murat'a yüz vermek istemiyordu bugün haddini aşmıştı bu adam.
Farkındayım baban davet etti ve kıramadım sevdim Ömer bey iyi adam bu yüzden seni de sıkıntıya soktum sanırım.
Tahammülsüzlük, ışık bi an önce kapatmak istiyordu telefonu.
Murat bey bunları sonra konuşsak dedim gibi hastanedeyim ben hala ve arkadaşım iyi değil bunları düşünmek istemiyorum şu an .
Murat farkındaydı zaten soğuk olan kız şimdi buz gibiydi imalarından anladı bunu adam yanlış hamle yapmıştı bugün hatasının farkındaydı ama öfkelenmeden yapamadı ışık başka birisi için telefonu kapatmak istiyordu  mantığı ve kalbiyle savaşı başlamıştı genç adamın bu işin sonu iyi değildi oda farkındaydı artık. Duygularının tam aksine kurdu cümlelerini genç adam .
Kusura bakma lafa tuttum Pazartesi görüşürüz geçmiş olsun iyi geceler.
İyi geceler Murat bey .
Işığın taviz vermeyen ses tonu adamı bi kez daha sinirlendirdi . Işık için başka yollar aramaya karar verdi .
Murat bu zamana kadar hep planlı olmuştu herşeyi önceden düşünür ve hesaplardı, kaybetmeye ve hataya yer yoktu onun dünyasında kazanmak için her yolu denerdi biliyordu Murat  ışığı elde etmek için elinden ne geliyorsa yapacaktı buna kararlıydı şu anlık hedef tahtasında umut kara vardı.
Işık geçen iki saatin sonunda içeriye 5 dk önce giren hemşirenin kendine doğru yürüdüğünü gördü . Hemşire kaç saattir perişan halde koridorda bekleyen genç Kıza müjdeyi vermek için tebessümünü esirgemedi .
Adın ışık mı ?
Evet siz nerden biliyorsunuz.
Hastamız uyandı ve seni sordu direk sana çok değer veriyor olmalı.
Işık duydukları ile sevinçten ağlamaya ve teşekkür etmeye başladı .
Teşekkür ederim çok teşekkür ederim uyandırdınız onu.
Bizim görevimiz bu zaten canım hadi git arkadaşın baya bi sabırsız seni görmek için çünkü kısa bi süre ama tamam mı fazla yormamak şartıyla gönderiyorum seni içeri.
Tamam tamam çok sağolun.
Işık umutu görecek olmanın verdiği heyecanla ne yapacağını şaşırdı öyleki hemşire yönlendirmese bodoslama içeri Dalıcak bile oldu . Hemşire son olarak bonesini takınca hazırdı ışık kapı açıldı ve aradığını direk buldu soğuk kahvenin gözleri ile kesişti gözleri.
Ağlamamak için kendiyle savaşıyordu ışık .
Neden ağlıyorsun diye sordu umut sesi bi hayli yorgundu ama sevmemişti ışığın ağlamasını.
Ben çok korktum uyanmayacaksın sandım sen bi anda yığıldın kaldın özür dilerim benim yüzümden seni zorlamamalıydım umut affet lütfen .
Üzülmüştü ışığın suçu yoktu bütün bunlar lanet tümörü yüzünden oluyordu ışık bunu bilmiyordu bilmemeliydi de saatin farkında bile değildi umut doktorun belki uyanmaz dedimi de bilmiyordu.
Saçmalama ışık Benim fobilerim biraz daha şiddetli oluyor işte küçüklükten kalma üzme sen kendini senin gerçekten bi suçun yok hadi üzme kendini akıtma incilerini hem ailen seni merak edecek saat kaç oldu .
Sen düşünme bunları iyi ol bi an önce seni bu halde bırakıp gidemem ben .
Eve geçicem bende ışık iyiyim merak etme hemşireyi çağırır mısın bana .
Peki o zaman. Diyerek çıktı ışık odadan. Dışarı çıktığında babasının ve umutla ilgilenen doktorun konuştuğunu duydu ışık.
Sen ne diyorsun doktor benim oğlum daha çok genç ne demek beyninde tümör var ölebilir ne demek.
Beyefendi üzüntünüzü anlıyorum ama umut bey bunu zaten öğrenmişti ve kendisi bizzat benim hastamdı. Kendisine haftalar önce söyledim gibi ameliyat olursa ufaksa olsa bi şansı var ama kendisi tedavi için hiç bi girişimde bulunmadı mücadele etmek istemiyor bende anlamadım bu tip vakalarda hasta kendisini kurtarmam için kapımı arşınlardı umut beyi test için çağırdığım halde ona bile gelmedi.
Adam daha oğlunun rahatsızlığını hazmedemeden bide oğlunun umutsuzluğuna kahroldu Allah aşkına neyi bekliyordu bu çocuk ölmeyi mi.
Ameliyat olsa kurtulma şansı ne kadar doktor ?
Şu an bişey söylemek için erken önce umuta bi kaç test yapmamız gerekli ama bunları vakit kaybetmeden yapmalıyız çünkü tümör kanser gibidir çok koşa bi sürede bütün vücuda yayılır.
Ne gerekiyorsa yap doktor kurtar oğlumu o benim bu hayattaki bütün servetim o olmazsa ben yaşayamam umudumun yaşamadı lazım gerekirse yurt dışına yollayalım ben oradaki tanıdık doktorlarla da irtibata geçicem.
Bu bi sonraki aşama taner bey öncelimiz tümörün ne kadar ilerlediğini test etmek . Tümör de kanser gibidir çok hızlı bi şekilde kısa sürede yayılabilir dilerseniz umuta bi bakalım.
Oğlum için ne gerekiyorsa yap doktor.
Benim de gayem bu ama umutun da bunu istemesi lazım.

Genç kız istemeden duydukları ile kahroldu umutun bu kadar umutsuz olması ışığı kahretti. O daha güçlü bi umut bekliyordu karşısında vazgeçmiş değilde savaşan o an anladı ışık umutun savaşmadan yenilgiyi kabullendiğini ama böyle olmamalıydı , karar verdi umut için elinden ne geliyorsa yapıcak onu hayata Bağlıcakdı ışık adı gibi onun karanlığına ışık olucaktı, umut yaşıcaktı, ölmeyecekti umut ölmemeliydi. Işığın inandığı şeyler vardı bu hayatta . İnanmaya devam edebilmek de önemliydi umut . O henüz bunu bilmiyordu ama ışık için umut demek hayat demekti, nefes almak demekti, sevmek demekti , umut demekti. Güzel günler görmek zorundaydılar, bu onların hayattan alacaklarıydı ışık kararını vermişti ne olursa olsun umut için savaşacaktı. Onun da savaşması için elinden geleni yapacaktı .

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin