ipekden devam : Eve gelir gelmez kendimi soğuk bir duşa attım başka türlü duyduklarımı ve gördüklerimi hazmetmem mümkün değildi. Anlamadım o kadar çok şey vardı ki ışığa bu kadar kötülük yapan insanlar nasıl rahat uyuyabiliyorlardı. bi insanın hayatından hayatını mahfetmek bu kadar kolay mıydı . Aklım hala almıyor peki ben şimdi ne yapacaktım. Belki de en büyük soru işareti buydu aklımda ki nasıl yüzüne bakıp yalan söylemeye devam edecektim bu en yakın dostuma ihanet etmek değil miydi?Kafam o kadar karışık ne yapmam gerektiğine bir türlü karar veremiyorum . En iyisi önce Murat ile konuşmak zaten ona sormam gereken bir hesap var.
Murat aranıyor ...
Alo ipek
Murat nasılsın
İyiyim seni sormalı
Ben hiç iyi değilim Murat bana gelmen gerek .
Ne oldu ışığa mı bir şey oldu yoksa .
Hayır Murat öyle bir şey değil . Konuşmamız gereken konular var lütfen buraya gelir misin .
Tamam canım geliyorum yarım saate sendeyim.
Uzun bir bekleyişin ardından kapı çaldı Murat geldi diye hızlıca kapıya koştum ama gelen ışıktı.
Bu hayatta zaten ne istedim gibi gitmişti ki zaten .
Işık canım hoşgeldin .
Hoşbulduk da ne bu surat neyin var senin .
Ne var ki suratımda iyiyim bir şeyim yok canım midem çok kötüydü bugün de .
Allah allah dur bakim ateşin varmı , e ateşin de yok senin gel otur şöyle gözlerin de şiş Cemlemi kavga ettiniz yoksa doğruyu söyle bak .
Yok gerçekden iyiyim hadi gel oturalım ne iyi ettin de geldin . Eee sen nasılsın iyimisin . Bugün uğradım ofiste değildin kahve içmeye gitti dedi Murat .
Ya evet kızlar çok ısrar etti bende kıramadım .
Sohbetimizi bölen kapının tekrar çalması oldu .Ben hemen kapıyı açıp geliyorum canım Murat gelecekti . Bizde sana sürpriz yapacaktık ben rahatsızım diye Murat'ı çağırmıştım .
Kapıyı açıp sessizce Murat'a söylendim .
Işık içeride sakın pot kırma beni almaya geleceğini söyledim bozma sakın.
İpek ne oluyor Allah aşkına .
Sonra Murat ışık yokken soracağım sana ben.
Işık: Hadi ya nerede kaldınız sıkıldım burada tek başıma .
İpek : Geliyoruz canım
Işık: Murat hoş geldin.
Murat; Hoşbulduk canım nasılsın .
Işık: Ben iyiyim de sizde bir tuhaflık var bugün .
İkisi de aynı anda savunmaya geçtiler . Canım yok bir sorun hadi bakalım programımız ney bugün.
İpek: film mi izlesek
Işık : bana uyar
Murat: bana da uyar valla hadi seçelim .
İpek : o zaman bende Mısır patlatmaya gidiyorum .Açtığımız film ile beraber odaya derin bir sessizlik çöktü . farkındaydım kimse açtığımız filme odaklanmamıştı herkes kafasında farklı düşünceler ile boğuşuyordu. Bu işin sonu nereye varacaktı gerçekten bilmiyorum....
...........................................................................................................................................................
Umuttan devam .
Savaşmaya çalıştığım düşüncelerle beraber boğulmaya başladım. Ne yapacağım konusunda artık bir sonuca varamıyordum. Ecenin ihaneti , Merve ve Ecenin sakladıkları , hatırlayamadıklarım ve çok yakında evlenecek olmam , kafam artık allak bullak oldu bir çıkış yolu bulamadım. Ama bir karar verdim önce hesabımı ece ile göreceğim. Onu o nikah masasında bırakıp beni aldatmak neymiş göstermeliyim. Daha sonra tek tek görülecek hesaplarımı göreceğim.
Kapının açılma sesi ile düşünmeyi erteledim . Merve gelmişti saat gece yarısı 12 de gelmesi tuhaftı bu aralar çok sık tekrar eden bir durumdu bu .
Merve den: Umut sen daha yatmadın mı?
Umut: yok uyku tutmadı sen nereden bu saatte.
Merve: Arkadaşlar davet etti kırmadım saatin farkında bile değildim, ne o yoksa bana hesap mı soruyorsun.
diye alayla sordu Merve,
Umut:Yok canım o iş benim değil babamın vazifesi değil mi.
samimiyetten uzak bir gülüş ile devam etti Merve.
Tabi canım haklısın babanın aklına gelirsem eğer hesap da sorar halimi hatırımı da sorar .
UMUT: Bir sorun mu var Merve , babamla aranızda.
Merve : Yok ya ne sorunu olsun her zamanki durumlar baban ve bitmek bilmeyen iş gezileri ilgisizliği beni sadece sana ulaşamadığında arıyor biliyor musun.
Umut: Merve sen babamla neden evlendin , genç, akıllı , başarılı bir kadınsın istediğin bir çok şeyi elde edersin neden babam para için mi.
Merve:Umut bana ilk kez böyle bir şey soruyorsun.
Umut:Ne var canım mutsuzluğun yüzüne taktığın o maske artık seni o kadar da iyi korumuyor Merve. Sormak istedim , biz arkadaş değil miyiz?
Merve: Arkadaşız tabi kide şaşırdım ben , konuşalım o zaman biraz babanla tanıştığım zaman üniversiteyi yeni bitirmiş çok toy bir kızdım. Tek derdim bir iş bulup esir oldum o evden kurtulmaktı. Zor bir hayat yaşadım kendi imkanlarım ile okudum biliyor musun tuvalet bile temizlemişliğim var . Üvey baba dayağı yüzünden kaç gece ağrılı çalıştım inan bilmiyorum . Ama hep bir gün biteceğini düşündüm ve öyle de oldu başvurdum ilk şirket sizin şirketinizdi . Baban çok karizmatik çok beğefendiydi kısa zamanda çeldi aklımı oturttu beni nikah masasına . Daha sonrası da malum ilk bir senemiz çok mutlu geçti sen o dönem yurtdışındaydın zaten bilmezsin sonra sen geldin ilgi bitti mutsuz bir evliliğe dönüştü. Bende şirkette devam ettim çalışmaya.
Umut: Ben bilmiyordum Merve bu kadar zor bir hayat yaşadığını senin adına üzüldüm.
Merve : üzülme umut kimileri kader der boyun eğer, kimileri de kaderini kendi seçer bende öyle yaptım.Kendi kaderimi kendim yazdım. Bakma şu an mutsuzum ama bu da benim tercihimdi, pişman değilim şimdiki aklım olsa yine babanla evlenirdim.
Umut: Babamı bu kadar çok mu seviyorsun ?
Merve: Hayır aslında babanı değil bana verdiklerini seviyorum ve tabi bir de sen varsın bunlar olmasaydı bende olmazdım.
Umut : Çok tuhaf Merve normalde üvey evlat sevilmez ama sen neredeyse benim için bu evliliğe katlandığını söylüyorsun tuhafsın.
Merve: Ne var canım seni çok seviyorum ondan herhalde ama sende evleniyorsun , belki bende boşarım babanı siz evlenince.
Diyerek alaylı bir şekilde güldü Merve
Umut: Saat geç oldu sende dinlen istersen ne zaman istersen konuşmak için burdayım ben .
Merve: Haklısın çok geç oldu , iyi geceler umut .
Umut: iyi geceler
Odama gitmek için ayağa kalktığım sırada Merve elimi tuttu bu hareketi beni şaşırtmıştı.
Merve: Umut hayatımızda baban olmasaydı seninle başka şartlar altında tanışmış olsaydık beni kalbine alırmıydın?
Sorduğu soru ile dumura uğradım bana böyle bir şey soracağı aklımın ucundan bile geçmezdi .Umut: Merve sen sanırım alkolü biraz fazla kaçırdın hadi kalk odana götüreyim seni .
Diyerek ayağa kalmasına yardımcı oldum . Odasının önüne geldiğimizde tekrardan iyi geceler diyerek arkamı dönmüş gidiyorken bu gecenin ikinci şokunu yaşadım beni kendisine çekti ve öptü hızla onu kendinden ittim
Umut: Merve sen aklını mı oynattın nasıl böyle bir şey yaparsın .
Merve: Umut ben çok üzgünüm bir an kendime hakim olamadım , sıcaklığın bana gösterdiğin ilgi sana karşı olan sevgimi tetikledi .
Umut: Ne sevgisinden bahsediyorsun sen ya . Evlenecek olan üvey oğlunu öpmen ne kadar normal uzak dur benden .
Diyerek odama gittim , bu kadın normal değildi artık emindim. Bana karşı olan bu yakınlığından sezmeliydim aptal olan bendim. Böyle bir şeye nasıl cesaret ederdi aklım bir türlü almıyor. Bundan sonra böyle bir şeye asla izin vermemeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...