"Ne zaman uyanırmiş "
"yarın sabaha kadar uyur dedi doktor"
"Uyansın uyansın da dünya kaçbucakmis gösterim ona. "
"Hiçbişey yapmıcaksın. Zaten sizin yüzünüzden bu halde beni beklemenizi istemiştim sizden. Siz şimdi gidin evlilik meselesini de bi süre askıya alıcaz. Önce Beni sevmesi lazım Yoksa kabul etmez. "
"Sevmekmis neyine gerek onun bize ters öyle şeyler olmaz. Uyandinda kendine toparlayinca gelir istersiniz adını koyarız sonra istese de sevmek zorunda".
"Inadini bilmiyormuş gibi konuşma . Ölüyordu nerdeyse sırf evlenmemek için kabul etmez . Babamla da konusucam ışık beni sevmeden evlilik falan olmucak. "
"Tamam dediğin gibi olsun ama o keçi ile ugrasmak kolay değil kendin kaşındın."
Değip sessizce uzaklaştı adam.
Murat giden adamın arkasından sessiz bi küfür savurup olanları düşündü .
Ya son anda onu farkedip yavaşlayamasaydi. Işık gerçekten ucuz atlatmışt , bu ihtimali düşünmek genç adamın kalbine ağır geldi. Babasının evlenmesini istediğinde oda karşı gelmişti. Ama babasini ikna edemeyeceğini anladiginda kızı önce tanıcani söyleyip sonra karar vericeni söylemişti. Babasından kızın çalıştığı yerin adresini alıp musteri gibi restorana girip sipariş verdi . Ama kendisinden siparis alan kız babasinin kendisi için uygun gördüğü kişi değildi. Genç adam yemeğini yerken restorana Giren ufak Minyon tipli bi kız dikkatini çekti. Salaş kıyafetler dağınık saçlar uyku mahmurluğu ve telaşlı olmasi da kızı bulunduğu ortamdan soyutluyordu. Farklıydı işte tek kelimeyle farkli. Daha sonra kendisinden siparis alan kızla konuşmaya başladığını farketti.
Heralde arkadaşını görmeye geldi zaten böyle birinin burda musteri olmasi biraz zordu.
Düşüncelerinden sıyrılıp yemeğini yemeye devam etti genç adam.
Yemeği bittiğinde tabaklarini toplamaya gelen garson az önce gördüğü telaşlı kızdı.
"Başka bi isteğiniz varmı" değip gülümseyen genç kıza uzun uzun baktı genç adam daha sonra kızın yaka kartındaki isimli içinde tuhaf bir mutluluk oluştu. Buraya geliş amacı olan kız tam karsısindaydi .
"Bi kahve alabilirim "dedi.
Genç kız aldığı siparişi not alıp sessizce uzaklaştı masadan. Genç kızı tekrar gördüğünde başka bi masa ile ilgilendiğini gördü ve içindeki kıskançlık hissi onu ele geçirdi. Masada üç tane erkek vardı ve hepsi gevrek gülüyordu. Ama kız halinden pek memnun görünmüyordu. Daha sonra kızın bişeyler söylemesi ile masadaki bütün erkeklerin hepsinin suratı düştü genç kız topuklarinın üstünde dönüp yürürken halinden memnun gözüküyor du ama masadaki erkekler için durum pek aynı görünmüyordu.
Genç adam içindeki meraklı kişiliği susturamadi ve kızın gittiği yöne doğru gitti bi odanın önünde durdu. Iceriden gelen kız seslerine kulak kesildi.
"Cidden böylemi dediler. Bu karşı cins sinir tanımıyo varya. Ahlaksız herif . Demek evine servise bekliyormus. Şerefsizler.""Boşver verdim ben ağzının payını. Hem beni düşündüren o üçü değil . Dünyada milyon tane böyle gereksiz ler var hatta belki de hepsi böyle bütün erkekler. Iste bu yüzden kalbime hayatıma kimseyi almıyorum güvenilmez bunlara. "
*****************************Genç adam kızın ön yargili davranması ni haklı buldu, ama yanılıyordu. O diğerleri gibi değildi. Bugüne kadar seviyeli ilişkiler yaşamıştı. Ve tanımadığı hiç bi kıza ahlaksızca davranmsmısti.
Aklindaki düşünceleri defedip odaya girdi. Işık hala uyanmamistı . Masanın üstündeki kızın telefonunun titredigini farketti ,kız kardeşi arıyordu.
Ona çarptığı sırada Melisde oradaydı. ablasını kaybettiğini düşünüp nasıl kahroldugunu düşününce telefonu açmaya karar verdi.
"Evet iyi şu an merak etme uyaninca haber verecem zaten. "
Telefonu kapatıp derin bi off çekti ablası gibi oda inatçıydı.
Daha sonra kendisine bakan ışığı farketti . Tarifi imkansız bi sevinçle "uyanmışsın" dedi.
*****************************
Nerden geliyor bu sesler birisi konuşuyo ama kim gözlerimi açtım tepemde birisi telefonla konuşuyo ve ben bu kişiyi tanımıyorum dahası hastaneye nasıl geldim ben.
Sonunda telefonu kapattı ve beni farketti. Yüzünde ki gülümseme oluştu "uyanmışsın " dedi.
"Başım çatlamak üzere noldu bana .
"Şey ben çarptım arabayla sana Özür dilerim ben gerçekten görmedim. "
"Önemli değil zaten senin bi suçun yok ."
"Nasıl yok sana çarptım "
"Yok İşte ben hobi olarak arada kendimi Arabarın önüne atıyorum. "
Genç adam kızın bu söylediğine karşı ne diceni bilemedi en iyisi ciddiye almamış gibi davranmak diye düşündü.
"Komik değilsin " değip hafif tebessüm etti ve sonra devam etti. " kendini nasıl hissediyorsun doktor başın ve karın bölgenin agriyabilicenden bahsetti ayrıca mide bulantısı da hissedebilirmişsin.
" Teşekkür ederim peki ailem ailemden kimse varmı yani ki kardeşim sanki oradaydı kaza anında."
"Hepsi burdalardi doktor iyi olduğunu söyleyince eve gittiler sanırım ayrıca kardeşin seni çok seviyor senin için çok endiselendi. "Öyledir o hep düşünür beni. Canım benim."Demek beni burda bırakıp gittiler ne bekliyordun ki ışık salak gibi başında beklemeleri tuhaf olmazmiydi melisin de babasının zoru ile gittiğini tahmin etmek pekde zor değil aslında.
Genç adam kızın durgunlastığını farkedince söylediklerine icerlediğini düşündü ve ortaya yeni bu konu attı.
"Doktor kendini iyi hissettiğin taktirde hastaneden çıkabileceğini söyledi ben çağırım da seni muayene etsin."
Genç kız adını bilmediği adamın söylediklerine kafa sallamkla yetindi aklı hala ailesindeydi acaba babası hala evleniceksin diye zorlarmiydi kendisini.
Kapının açılması ile doktor ve adını bile bilmediği adam içeri girdi.
"Hastamizda uyanmış " degip gülümsedi" Oha gamzemi onlar. Bu doktor bi doktora göre fazla mi yakışıklı ne.
Aynı şekilde gülümseyerek "evet Hastanizda uyandı " deyince adini bile bilmedim arkadasin kötü bakışlarına maruz kaldım ama pek takmadim. Böyle doktoru olunca insanın hergün hasta olası geliyo canım.
Doktorcum bana baktı ve yine gülümsedi Ayy tutun beni ölüyorum sen gülünce ben kendimden geçiyorum Doktorcum ya o gamzelere gömün beni abi.
"Görünen o ki iyisin ama her ihtimale karşı bu gece burda misafir edicez seni yarın sabah çıkabilirsin."
"Aslında bi kaç gün daha kalabilirim sevdim ben burayı güzel yermiş , yatakta konforlu" değip şirince sirittim .
benim bu dediklerime karşı yakışıklı ve sempatik doktorum yine gülümsedi ve " biraz uyusun ve dinlensin Hastamiz ucuz atlattı dedi adını bile bilmedim arkadasa sonra bana dönüp iyi uykular ufaklık "dedi. Ufaklık demeyeydin iyiydi. Ben bozulduğumu Belli etmeden "yine bekleriz doktorcum fırsat buldukça gelin sohbet ederiz. " benim bu söylediklerime karşı yine güldü ve odadan çıktı.Doktorun odadan çıkması ile adını bile bilmedim adama döndüm " yardımların için Sağol ama daha fazla burda beklemene gerek yok , şikayetçi falan da olmam merak etme hatalı olan zaten benim."
"Aslında kalabilirim şikayet falan da umrumda değil onu düşünmüyorum inan sadece senin iyi olduğuna emin olmak istiyorum. "
"Düşünceli davranışın için teşekkürler ama iyiyim gerçekten zaten uyucam şimdi boşuna bekleme."
" peki o zaman gidicem ama sabah yine gelicem ben gelmeden çıkma olurmu hastaneden ."
" peki tamam" değip gülümsedim.
"Iyi geceler ". Değip odadan çıkınca aklıma gelen bütün kötü düşünceleri uzaklaştırdım kafamdan ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.Sabah hemşirenin serumu mu değiştirmesi ile açtım gözlerimi kendimi biraz daha iyi hissediyordum hemşire odadan çıkınca ayağa kalktim ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım bugün biraz daha çirkindim sanki takmadim.
Ben odaya girdim de odanın kapısı da aynı anda açıldı. Adını bile bilmedim arkadaş gelmiş .
" ooo ayaklanmissin bakıyorum da ben çıkış işlemlerini hallettim doktor çıkabileceği ni söyledi zaten. Hazirsan çıkalım."
"Hersey için Sağol ama daha fazla yardım etmene gerek yok ben eziliyorum ayrıca hastane masrafları için verdiğin parayi da sana geri ödücem, şimdi izin verirsen kendim gitmek isterim."
"Ben karşılık beklemiyorum benim yüzümden burdasin izin ver yardım edim. "
"Fazlasına gerek yok Teşekkürler ".
Peki gidiyorum değip cebinden bi kagit çıkardı bişeyler yazıp bana verdi numaram "ulaş bana lütfen nasıl olduğun hakkında bilgi vermeni istiyorum."
"Tamam ararım "
"Hoşçakal görüşürüz "
Bende görüşürüz deyince odadan çıktı bende toparlanip çıktım odadan. Asansör korkum yüzünden 6 katı merdivenle inmek oldukça yorucuydu. Tam kapıdan çıkarken ayağımın kayması ve kendimi beni sımsıkı saran kollarda bulmamla neye uğradığımi şaşırdım. Ikinci şaşkınlığı mi ise beni tutan kollarda yaşadım o soğuk kahveler herzamanki soğukluğu ile benim üşümeme sebep oldu.
" ben teşekkür ederim nasıl oldu anlamadım ."
"Yerler kaygan "değip benim dikkat etmedim dikkat kaygan zemin yazan sarı tabela yi gösterdi. Ve sonra bişey deneme izin vermeden çekti gitti .
Katıksız odun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Fiksi RemajaKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...