yeni başlangıçlar

8 1 0
                                    


Sevgili günlük dostum

Geçen o kadar sancılı zamanların sonunda artık mutluyuz ve en önemlisi artık beraberiz. Ailem, dostlarım sanki bu sevgiden besleniyorlar herkes mutlu herkes huzurlu herkes neşeli daha ne ister ki bir insan. Çok acı çektik sanırım artık hikayenin sonuna geldik yada kim bilir mutlu başlangıcımızla aslında her şey yeniden başlıyordur bilemeyiz. 

İpek ve Cem'in evlilik haberi ile bütün aileyi tatlı bir telaş sardı, geçtiğimiz hafta kız isteme töreni yaptık canım arkadaşıma sevinci gözlerinden okunuyordu. Beklemek istemeyen çiftin düğün hazırlıkları son hızla devam ediyordu. Bu arada Umut'la aramız fazlasıyla iyi bazen nazara geleceğiz diye korkmuyor bile değilim , babasının sağlık durumları yüzünden çok göremiyorum onu ama her fırsat da ilgisini hissettiren bir sevgilim var .Babası kendini toparladığında ziyaret ettim benden özür diledi ve arkamızda duracağına dair söz verdi buda benim içimi çok rahatlattı artık sevgilim ile arama girecek en ufak şeyden bile rahatsız olacağımın farkındayım. Elif işe başladı ve düzenini kurmak için uğraşıyor onun içinde oldukça zor oluyor bazı şeyler ama onun yanında bir dakika bile ayrılamayan Murat ile sanırım daha kolay bazı şeyler. Aramızda kalsın ama bence birbirlerinden hoşlanmaya başladıklarından adım kadar eminim. Tabi onları her fırsatta bir araya getiren benim de çabamı söylemeden edemeyeceğim. Murat, insan zamanla anlıyor bazı şeyleri aslında benimde ona bir özür borcum varmış benim için çok uzun bir zamanını boşa harcadı kendinden feragat etti, mutlu olmayı belki de en çok hakedenlerden oda inanıyorum ki Elif ile mutlu olacaklar. '' günlüğümün kapağını kapatıp çekmeceye bıraktım yanımdan uyuyan sevgilimin yanağına bir öpücük bıraktım varlığımı hemen hisseden sevgilim bana kollarını hemen açtı ve sarıldık içimden binlerce kez şükrettim , bu anı ne kadar çok beklemiştim.

Işık hadi uyanın artık kahvaltı hazır.'

Elif'in seslenmesi ile gözlerimi açtım , ve alışkanlık haline geldiği için yatağın diğer tarafını kontrol ettim elime bi buket çiçek denk geldi anında yüzümde tebessüm belirdi üzerinde de bir not vardı. Biliyorum sevgilim bu çiçekler yerine beni tercih ederdin ama kıyamadım uyandırmaya toplantım yüzünden erkenden kollarından ayrıldım beni bağışla. Not: Seni seviyorum.

Ukala sevgilim benim  diyerek kendi kendime konuşmaya başladım. Elimdeki çiçekler ile beraber mutfağa geçtim beni böyle gören Elif başladı hemen dalga geçmeye. 

Ooooo Uşık hanım meslek hayatında değişim mi yapsan bu hafta 3 üncü bu sefer ne yazmış bakalım enişte bey.

Al bak bakalım. Notu alıp seslice okumaya başlayan Elif ile yüzüm birazcık kızarmadı desem yalan olur. 

Vay be Işık hiç senden böyle romantik bir hikaye çıkacağını  tahmin etmezdim biliyor musun. Seni ilk tanığım zamanları hatırlıyorum da sadece dram çıkacağını beklemiştim.

Bak sen çok biliyorsun .

Öyle ama yine de çok şanslısın seni çok seviyor bu adam valla gözlerinden okunuyor sana duyduğu Aşk.

Ben de onu çok seviyorum, ayrıca dram konusunda haklısın eskiden öyleydi, ama şimdi sanırım romantik komedi ye terfi ettik. Çok acı çektik ama sorsan değdi mi , değdi be bir ömür beklerdim ben onu , Onu öyle çok seviyorum ki , çok da korkuyorum yine ayrılırız benden alırlar onu diye geçmiyor içimdekiler yanımdan ayrılmasını hiç istemiyorum o yüzden.

Böyle düşündüğünü Umut la paylaştın mı peki.

Hayır kafam da kurduğumu düşünür diye paylaşmadım ama bir doktorla görüşeceğim sürekli rüyalarımda o şeytanı görüyorum beni tedirgin ediyor ayrıca biliyorsun ki Ece den de tam kurtulmuş sayılmayız .

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin