Acı

7 1 0
                                    

Nereye gidiyoruz, beni partiden sürükleyerek çıkardın resmen sen kafayı mi yedin umut cevap ver?

Kapa çeneni beynimi sisirdin.!

Ya öylemi umut bey hatırlatirim beni zorla arabaya firlatan sensin benmi dedim gel gecemi mahfet diye?

Sanki çok eğleniyordun da geçmesini mahfetmisim lafa bak gece mi vardı kızım sap sap oturuyordun orda.

Sanane ya sanane ben halimden memnundum geldin sinirmi bozdun amacın ne senin önce oyunu bi anda bitiriyosun sonra beni zorla bardan çıkartiyorsun amacın ne?
Işık kapa çeneni! !!
Diye bağırmasiyla resmen yerime sindim her ne kadar haklı olsam da neticede soğuk kahvenin üstüne gitmem pek iyi olmuyo sonra kendimi havuzda bulmak istemem . Yolculuğumuz umutun bana bağırmasindan sonra sessiz bi şekilde ilerledi hatta cıtım bile çıkamadı desem yeridir . Amacını gerçekten merak ediyorum dağınık kumral saçları ve uzamaya başlamış sakallari ile gerçekten yine çok çekici ve yakisikli gözüküyor ama bi tuhaflık var her zaman ki ifadesiz bakışların yerini keder almış dert sarmış gibi ruhu üsümüs soğuk kahvenin . Onu böylesine yıkan şeyin ne olduğunu bilmiyorum umarım o surtuk yüzünden değildir yoksa çakma Sarışının sarı saçlarını tek tek yolmak zorunda kalıcam. Evet soğuk kahve benim gerçekten sevgilim değil ama bu onu kendi içimde sahiplenemicem anlamına gelmiyor. Ruhum onu öyle benimsediki o benim içimdeki organlardan biri gibi öyle derin yerlerde öyle farklı güzellik de işte anlatılmaz yaşanır derler ya aynı öyle aslında . Kelimeler yetersiz cümleler anlamsız .
Sessizlik sıkıcı ve ictigim içki yüzünden hafif mayistim sanırım gelen uykuma direnmek de gerçekten güç zaten bu son model arabanın da koltuğu fazla rahat . Birazcık kestirsem sanırım soğuk kahve bişey demez değip kendimi uykunun huzurlu kollarına biraktim.

Birinin beni durtmesi ile gördüğüm rüyadan sıyrıldım rüyamda soğuk kahve beni bardan çıkartıp beni çok sevdiğini falan söylüyordu adı üstünde rüya işte böyle bişey anca rüyalarda olur yada beynimin bana uyguladığı oyunlardan biridir muhtemelen.
Biraz yavaş olsana be!
Sesinin tonuna dikkat et geveze!
Ay çok korktum bay ukala
Bence de korkmalısın geveze bu geceden sonra sana yapıcaklarım için gerçekten korkmalısın bu gecenin de bi cezası olucak.
Umut böyle söyleyince tırsmadım desem yalan olur . Geçen iki haftalık sürede biraz değişmiş olduğunu hatta dağılmış olduğunu fark ettim her zaman özenli olan güzel saçları bu sefer fazlaca dağınık uzun zamandır traş olmadığını belli eden sakalları gözle görülür bir şekilde uzamış ama hala çok yakışıklı. Yeni imajı onu daha asi ve çekici göstermiş kabul etmek gerekirse.
Kızım kime diyorum ben?
Düşüncelerimden umutun sesi ile sıyrılıp kendime geldim. Ne kadar süredir bana sesleniyor bilmiyorum ama fazlasıyla sinirlendiği belli.
Ne işin vardı o bar da?
İpek'le yani en yakın arkadaşımla diye bi açıklamada bulunarak konuşmaya başladım. Manita yapmış kendine bara gidicez sende geliyorsun değince bende gittim.
Arkadaşı istemişmiş de manitası varmış da diye ağzında söylene söylene bağırmaya başladı,
Kızım sen manyak mısın da her çağırılan yere gidiyorsun. Seni o adamın elinden kurtarmamış olsam başına neler geleceğini düşünebiliyor musun. Bana gelene kadar belki de biriyle öpüşmedin bile. Tanımadığın bir adamın sana zorla sahip olması ihtimali korkutmuyor mu seni sen bu kadar nasıl düşüncesiz olabilirsin. Sürtükler gibi giyinip o ortamlarda boy gösterince eline ne geçicek söyle bana ya ben orda olmasıydım?

Kırılmıştık hissi ile içim kavrulurken gözümden akan yaşa mani olamadım tuhaftı ben kolay kolay ağlayamazdım normalde ama umutun bende bıraktığı etki öyle derin ve öyle kavurucu ki kendime engel olamıyorum ağlamak istemiyorum ama içim kabul etmiyo artık. umutun taşan sabrı ile birlik de bende içimde ne varsa dökmek isteyerek açtım ağzımı yumdum gözümü ;
Sen beni ne sanıyorsun bay ukala ? O yanında gezdirdiğim taş bebekler gibi o kucak dan bu kucağa zıplamayı seven bi faişe miyim ben  senin gözünde? Söylesene kaç beden geçti bugüne kadar hayatından da beni o sınıfa koyabildin .
Benim adım ışık athan ben bugüne kadar bana böyle bir yakıştırma yapamasın kimse diye ne kadar kırılıp döküldüm haberin var mı senin ? Söyle bana beni o sınıfa koymanı sağlayan üzerim deki bu kıyafet mi?
Derken yavaşça kıyafetin fermuarını açtım ve üzerimden kayıp gitmesine izin verdim
Ya da dudaklarıma sürdüğüm bu ruj mu ?
Değip ruju da sildim
Yada tercih ettiğim mekan mı ?
Söyle bana hangisi yüzünden ben fahişeyim senin gözünde ?
Neden cevap vermiyorsun yanında hep böyle tipler gezdiren sen değilmişsin gibi niye boş boş bakıyorsun suratıma bi cevap ver beni neden kırıyorsun benden ne istiyorsun ki sen ne işim var benim burda niye acıtıyorsun açtığın yaramı?
Derken hala beklenti içinde yüzüne bakıyordum o ise bana cevap vermek yerine boş boş suratıma ağlayan gözlerime bakıyordu ama sadece gözlerime ne iç çamaşırı ile duran bedenim nede kırmızıya bulanmış dudaklarım hiç biri önemli değilmiş gibi sadece bana. Bakıyor .
Uzun bi sessizliğin ardından  beni tatmin edicek ufacık ni duygu geçti tarifi zor anlatmasıda anlaması kadar baya zor ama pişmanlık gözle görülür bi şekilde ön planda .

Pişmandı umut söyledikleri yüzünden kırdığı kalbi sebepsiz yere kırdığını biliyordu belki de bile isteye kırmıştı sebebi neydi oda anlam veremiyordu tek bildiği ışık çok güzeldi adı gibiydi bu gece etrafa ışık saçıyordu ilk bara girdiği an onun girdabına kapılmıştı umut farketmiş di o da gevesini özlemişti tuhaf şeydi doğrusu beraberlerden çabucak çıksın hayatımdan istediği kızı özlüyordu bi kaç gündür yine hep konuşsun etrafta saçma sapan espriler yapsın doğal hareketleri ile onu hayrete düşürürsün bunları istiyordu.
Bu eceme hissettiklerinin dışındaki çok başka bi ihtiyaç dı hastalığı ayrıldığı sevgilisi derken hayatı çok doluydu umutun bu yüzden .
Ama bu yinede ışığı hayal etmesine özlemesine engel olamıyordu.
Gözleri ile içinden geçenleri söylemek çok zordu yada karşısın daki geveze anlama özürlüsüydü.
Özledim seni demek çok zordu umut için hastaydı çünkü, yada özür dileyip umut vermek çok çok zordu ölebilirdi çünkü, yada ağlayan gözlerinden öpmek zordu yaralarını sarmak kendi yaraları tazeyken buna yapamazdı ışığa.

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin