https://youtu.be/F9u-O9a3u6A
Nasıl bir hayat bu nasıl bir kader. İnsanlar nasıl bu kadar kötü olabilirdi . Hayallerim Umutlarım 2 sene önce ölmüştü . Şimdi ise kabullenmediğim bir gerçek ile yüz yüzeyim . Sevdiğim adam yaşıyor ona bir kere bile sarılamadım. Kabullenmek benim için hiç kolay değil . 3 gündür ne yedim ne içtim nede uyudum ağlamak dan sürekli halsiz düşüyorum uyuyup uyanıyorum geçmiyor çektiğim acı . Kapımdan neredeyse ayrılmayan arkadaşlarım la bile konuşmadım, İpek ,Murat hatta Cem bile sürekli geliyorlar ama hiç biri ile konuşmak istemiyorum, hiç birinin yüzünü görmek istemiyorum .
İpek ve Murat bilip de söylemediler , ''Affedemiyorum'' bu ihaneti affedemiyorum. ''Kabullenemiyorum '' yaşadığını bir türlü . Allah'ım al canımı artık diye kaçıncı yalvarışım eskiden Umut için yaşamaya söz vermiştim. Ama öldü sandığım adam ölmemiş 2 senedir bir kere bile aramamış sormamış ben onun için ölmek den beter olurken o gününü gün etmiş evlilik planları yapmış.
2 seneyi geçtim 3 gündür bir kere bile gelmedi aptalım ben , bana değer vermeyen bir adam için 2 sene mi harcadım , halbuki bir kere gelse benim için ben dayanamazdım ki affederdim onu. Benim için bir kez daha öldü. Zaten sevdiğim adam mezarda benim yine giderim sevdiğim dediğim toprağa sarılırım.
2 sene öncesine kadar mezarlıklardan korkardım hep yanından geçerken dualar okurdum içimden , hele ki gece vakti geleceksin deseler gülerdim tövbe de derdim. Ama gece gündüz demeden kendimi hep burada buluyorum. Eskiden korktuğum yer artık en huzur bulduğum yer oldu hayat gerçekten bir oyunmuş kazananı kaybedeni de çokmuş geç oldu anladım herkes haklıydı herkes suçluydu aynı zamandı. Herkes pişmandı ama sorsalar bi daha olsa bir daha yaparım derlerdi, tuhaftı gerçekten tuhaftı , aklımdaki düşüncelerimden sıyrılıp artık boş olan ama umutlarım ve hayallerimi gömdüğüm mezara baktım.
Ah be sevdiğim toprak , sana hep sevdiğim diye sarıldım ben seni oymuş gibi kokladım hep, neden dile gelmedin demedin bana ben senin sevdiğin değilim diye. Olmadı bu yaptığın biz senle çok yakın olmadık mı hep ben her kes den çok sana gelip dökmedim mi sevgimi . Sana veda etmiyorum merak etme ama gene geleceğim ziyaretine sevdiğime iyi baktın senden bir şey daha istiyorum artık sevdiğim yatmıyormuş burada aslında hiç yatmamış, burada yatan umutlarım ve hayallerimmiş onlara iyi bak sevdiğim toprak.....
...........................................................................
Umuttan.....
Durumu nasıl doktor bey Babam iyileşecek mi ?
Umut bey babanız çok ağır bir rahatsızlık geçirdi Kalp krizi ama şanslısını oldukça güçlü babanız var bu geceyi de sorunsuz atlatırsak sabaha uyanacağını tahmin ediyorum şimdilik geçmiş olsun isterseniz sizde dinlenin 3 günüdür buradan ayrılmadınız oldukça yorgun gözüküyorsunuz.
Her şey için Teşekkür ederiz Doktor bey çok uğraştınız.
Ne demek bu bizim vazifemiz tekrar geçmiş olsun ben başka hastamı daha kontrol etmeliyim izninizle.
Tabi , kolay gelsin size iyi çalışmalar .
Teşekkürler.. diyerek uzaklaştı Doktor o sırada telefonum çaldı arayan Cem'di.
Efendim Cem
Umut kardeşim nasılsın, Taner amcanın durumu nasıl.
İyiyiz kardeşim Babam da iyi sen ne yaptın neredesin.
Ben İpeği aldım Hastahane'ye geliyoruz biz .
Oğlum kızı buraya kadar neden yoruyorsun zaten bizim dertlerimiz yüzünden rahat bir nefes alamadı kız bir de buraya kadar sürüklemese kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Novela JuvenilKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...