Genç adam ışığın odadan çıkmasının ardından kendi içinde düşüncelere boğuldu. Hastalığı iyice belli etmeye başlamıştı kendini Artık saklayamayacağımı anlamıştı bi an önce bi şeyler yapmak zorundaydı babasıyla konuşup yurt dışına gitmek istediğini söylemeye karar verdi, ışığın bu geceki gibi kendisi yüzünden göz yaşı dökmesine tahammül edemezdi ,buna iZin veremezdi. Onun bayılması bile ışığı bu kadar üzmüşken beyninde tümör olduğunu öğrenirse perişan olacağını düşündü bunu ona yapamazdı hakkı olduğunu düşünmedi umut bu kadarına hakkı olduğunu düşünmedi . Onu daha yeni tanıyordu her şeyin başındaydılar kazanmazsa kaybetmezdi insanlar çıkmalıydı ışığın hayatından bu geceden sonra onu bir daha görmemeye karar verdi. Işığın her şeyi bildiğinden habersiz bütün gece kurdu kafasında umut. Ameliyat olacaktı karar vermişti artık bi umudu vardı yaşama dair iyileşip ışığı tekrar kazanacaktı bu kez yenilgiyi kabullenmeyecekti.
Odaya giren babası ile daldığı düşüncelerden uzaklaştı umut,
Oğlum zavallı adam gözleri ağlamamak için oldukça direniyordu . Oğlunu böyle görmek yaşlı adamı üzmüştü.
Babam
Neden oğlum neden söylemedin bana sen bu babana hiç mi acımıyorsun.
Ben üzmek istemedim babam, daha halamın gidişini yeni yeni kabullendin bide benim aynı hastalıkla savaşmam. Söyleyemedim işte affet beni sana bunu yaşatmaya hakkım yoktu.
O nasıl söz evladımsın canımsın sen benim . Ne gerekiyorsa yapıcaz kurtarıcaz seni bu illetten . Annen halan gitti seni de kaybedemem oğlum gerekirse kendi canımı veririm ama sen yaşamalısın oğlum.
Böyle konuşma baba kurtulucam tedavi olucam artık umudum var babam yaşamalıyım.Babasını çok üzdüğünü o an anladı genç adam ama vermişti kararını elinden geleni yapıcaktı ışık için babası için yaşıcaktı. Güzel günler görmek onların hakkıydı böyle düşünüyordu genç adam sevmek hiç bu kadar güzel olmamıştı ve sevilmek ışık tarafından sevilmek çok güzeldi .
Işığın anlatımıyla...
Babasının umutun yanına gitmesiyle hastanede daha fazla kalamayacağını anladı ışık ve adımlarını hızla kapıya çevirdi ama kendisini kapıda bekleyen süprizden habersizdi . Çıkış kapısına geldiğinde kapıdan girmek üzere olan adamı gördüğü zaman şaşırdı ışık.
Murat bey sizin burda ne işiniz var?
Genç adam da afallamıştı bi anlık sinirle geldiği hastanede ışık la bi anda karşılaşmak Onu da afallattı bi anda ne söyleyeceğini bilemedi .
Işık ben , ben seni merak ettim sesin çok kötü geliyordu belki ihtiyacın olur bana dedim habersiz oldu kusura bakma arkadaşın nasıl.
Işık sinirlenmeye başladığını hissetti bu adam haddini fazlasıyla aşmıştı ona neydi onun sorunlarından .
Murat bey bakın anlıyorum yardımcı olmak istiyorsunuz ama neden ben sizden böyle bişey istemedim çalışanınızım ben sizin kankanız değilim aklınız estimi sorunlarımda karşıma çıkamazsınız kafanıza göre ben sizden böyle bişey istemiyorum.
Işığın verdiği tepki çok fazlaydı ama genç kız kendince çok haklıydı Murat hata üstüne hata yaptığını anladı ışığı böyle elde edemedi.
Özür dilerim ışık ama ben yardımcı olmak istedim seni kazaylada olsa yaraladım bu yüzden iZin ver de kendimi suçlu hissetmim artık .
Siz ne saçmalıyorsunuz ölmedim sakatta kalmadım sonuçta ben üstelik arabanın önüne atlayan bendim kendinizi sorumlu hissetmeniz gereken bi durum yok durmanız gereken yeri bilin ayrıca istifa ediyorum.
Dedi ışık ve yürümeye başladı zaten olmayan morali muratı görmesiyle daha da çok bozulmuştu ama neyseki artık onu görmek zorunda kalmayacaktı.Geceden beri gözüne gram uyku girmemişti ışığın . Nasıl dı umut çok merak ermişti acaba hastaneden çıkmışmıydı saat çok erken di aramak istesede umutun zor bi gece geçirdiğini bildiği için aramadı öğlen onu ziyaret etmeye karar verdi. Susadığımı fark eden ışık mutfağa doğru yöneldi telefonla konuşan babasını gördü adamın sırtı dönükdü ve ışığın orda olduğunu bilmeden konuşdu.
Ben sana söylemiştimbu cadının böyle yola gelmeyeceğini onun bildiği tek dil zorbalık .
Anladı ışık kendinden bahsedildiğini ama merak la dinlemeye devam etti.
Murat sen bu kızı istiyorsan sevmesini falan bekleme gel işte ben babasıyım benim üstüme söz söyleyemez o cadı. Sevsin beni dedin de noldu elin oğlanları ile nerde napıyor belli değil sende peşinde hafiyelik yapcam diye uğraşıyorsun.
Işık daha fazla orda duramadı ve hemen odasına kaçtı duydukları ile nasıl bi oyunun içinde olduğunu anlamaya çalıştı ama işin içinden çıkamadı bişeyler vardı öğrenmeliydi.
Hızlıca hazırlanıp çıktı odasından babası ile karşılaştı.
Işık
Babasının kendisine seslenmesi ile durdu ışık ve dik dik bakmaya başladı babasına.
Bana gözlerini belertme nerdeydin dün gece .
Işık alaycı bi gülüş takındı
Sahimi bana mı soruyorsun kuşların sana haber uçurmadımı babacık.
Terbiyesiz
Değip tokat attı Ömer bey ışığa ilk bu kadar ileri gitmişti. Bu kızdan ölesiye nefret ediyordu ama hiç vurucak kadar çileden çıkmamıştı.
Işık da böyle bişey beklememişti nede olsa herşeye rağmen bu adam babasıydı vurmazdı ona öyle düşünmüştü.
Bunca sene ne düşündüm biliyormuşum? Neden diye neden babam beni sevmiyor diye niye Melis gibi beni de bağrına basmıyor diye ben onun evladı değilmiyim niye evlat ayırıyor diye hep bunu düşündüm lise ye kadar derslerim hep çok iyiydi belki hatırlarsın koşa koşa her sene sana karnemi getirirdim ilk sen bakardın başka kimseye göstermezdim neden biliyormusun belki bi gün aferin kızım seninle gurur duyuyorum demen için.
8 inçi sınıfla tebeşir tozu içip kendi kendime ateş çıkarmıştım o nedendi biliyormusun belki benim için üzülür benimle ilgilenirsin diye tabi sen beni ateşli bi halde bırakıp melisi alıp parka götürmüştün.
Sonra ben bıraktım sana kendimi sevdirmeye çalışmayı anladım beni sevmicektin ama hep sordum kendime neden beni sevmiyor babam diye söylesem baba neden naptım ben sana.
Anaların babaların günahlarını evlatlar çeker ışık sana nedenini açıklayamam ama seni sevebilmek gibi bi şansım olsa severdim seni.
Işık daha fazla kalmak istemedi orda kaçmak istedi hiç bilinmeyen bi diyara uçmak istedi babası yüzüne karşı da sonunda söylemişti işte sevmiyordu ışığı ve sevmeyecekti zorlamanın alemi yoktu nedenini artık sorgulamayı bırakmalıydı defolup gitmek belki de en mantıklısı olucaktı kendi hayatını kurmalıydı çocuk değildi .
Işık bu kez anladı büyümüştü hayatta güvenebiliceğiniz bi insan kalmamış ve yaşamaya çabalıyorsanız büyüdünüz demektir ışık da anlamıştı çabalamanın alemi yoktu babası onu sevmesede yaşayabilirdi ışık ve yaşıcaktı da ama şimdi görmesi gereken bi hesap vardı ve sorulması gereken cevapsız soruları.
Adımları onu gitmesi gereken yere doğrudan götürmüştü zaten kafasında milyonlarca soru ile galeriden içeri girdi onu tanıyan insanların selamlamalarına karşılık vermeden Murat'ın ofisine gitti ve kapıyı kırarcasına açtı.Genç adam ışığı karşısında görmenin verdiği şok ve heyecanla şaşırdı önce ve en güzel gülümsemesi ile konuşmaya başladı .
Işık hoşgeldin seni burda gördüğüme çok sevindim dün geceden sonra gelmen beni hem şaşırttı hemde mutlu etti.
Tuhaftı ışık boş boş yüzüne baktı önce cevap vermedi Murat anladı bi gariplik olduğunu
Işık sen iyimisin yüzün bembeyaz noldu birisi sana birleyen mi yaptı senin yanağında kızarmış ışık noldu.
Genç adamın telaşlı hali ışık da Gülme isteği uyandırdı ve ışık bu isteği bastıramadı gülmeye başladı.
Murat ışığın kendinde olmadığını ters giden bişeyler olduğunu fark etti ama ne olabileceğini kestiremedi ışık uzunca bi süre kendi kendine güldü ve sonra masanın üstünde bulunan baba oğulun resmini duvara fırlattı .
Murat için garip bi sabahtı ışık ve onun davranışları çok anormal di sinirlenmeye başladı heleki ışığın babasıyla olan resmî duvara fırlatması Murat'ı çileden çıkardı ama sakin kalmaya çalıştı.
Işıl kendine gel sen ne yaptığını sanıyorsun haddini bil.
Işık konuşmanın zamanının geldiğini anladı .
Ben napıyorum Murat bey siz söyleyin ben size dün resti çektim kötü davrandım ama siz beni görünce mutlu oluyorsunuz neden ha kimim ben kim 3 günlük eleman için gecenin bi yarısı Hastahanelere koşar söyler misiniz ya sırf araba ile çarptı diye ailesi ile bu kadar içli dışlı olur yüzde sıfır hatalı olduğu halde söyleyin hadi merak ediyorum .
Işıksak senin sinirlerin iyice bozulmuş kendinde değilsin hadi gel bi hava alalım seninle.
İstemiyorum diyerek bağırdı ışık
Sizden hiç bir şey istemiyorum bana sadece gerçekleri bilmedikleri mi anlatın .
Derdin ne ya senin . Duydum ben o adamın sabahın köründe seninle neler konuştuğunu duydum sana söylediklerini duydum anlat şimdi nasıl başladı bu oyun.
Murat anlamıştı ışık öğrenmişti her şeyi bütün çevirdikleri oyunların ömrü buraya kadarmış demekki gerçekleri anlatmaya karar verdi Murat belki ışığı böyle olursa kaybetmezdi.
Otur lütfen madem öğrendin anlatıcam zaten oyunlar ve sırlarla yaşamak zor sana yalan söylemek çok daha zor .
3 ay önce başladı her şey baban ve babam askerden arkadaş bi gün baban babamı Ziyarete geliyor ve sohbet sırasında ikisininde bekar çocukları olduğundan bahsediyorlar babam benim evlenmem için baskı yapıyordu babanın da sana karşı bi duruşu var bunu hiçbir zaman anlayamadım .
Babam gelip seninle tanışmam için benimle konuşuyor size yemeğe falan gidecekmişiz ben istemedim , babam çok ısrarcı oldu bende çalıştığın yeri öğrendim ve seni görmeye geldim sen yüzüme bile bakmadın hatta sana asılan bi müşteriye haddini bildirdin çok etkilendim senden sonra hep geldim bi gün beni farkedersindiye . Baban seni zorlamayı düşündü hep evlenmemiz için ben güzellikle olsun dedim beni seversin diye düşündüm o kazanın olduğu gün ben davetliydim size beni bekliyordunuz seninle konuşup beni sevmeni beklerim aceleye gerek yok babanı düşünme dicektim. Kaza olayların seyrini değiştirdi bende sana iş teklif ettim böylelikle patronun oldum beni sevmeni umdum.
Ama sen çok uzaktın sanki biliyorda uzak duruyor gibiydin sonra o çocuğu gördüm bana gülmeyen yüzün ona neşe saçıyordu ayakların yerden kesilmiş gibiydi bunu anladım ve o hastanede yatarken sende sanki hasta gibiydin ışık bana vermeni bekledim gönlün çoktan başka birinin olmuştu artık . Hırslandım, kabullenmek zordu kabullenmemeyi tercih ettim bende babana anlattım oda gelip seni istememi söyledi . Öğrendin işte seni seviyorum hemde başkası için atan bi kalbi kabullenecek kadar.
Işık bu kadarını beklemezdi her şeyin başından beri kurgulandığını düşünmemişti dili tutulmuş gibiydi ne söyleyeceğini bilemedi ve böyle bi insanın konuşmaya bile değmez olduğuna karar verdi arkasını döndü kapıyı açtı ve Murat seslendi.
Işık bir şey söylemicek misin
Cevap vermedi
Işık lütfen sırtını dönme bana tek kurban sen değilsin sen sevmeyi ben seçmedim ama yine seni severdim seçme gibi bi şansım olsaydı bu kadar yalan olmazdı pişmanım.
Işık yine cevap vermedi
Bi şans ver ışık bize bi şans ver beni sevebilirsin.
Işık arkasını döndü ve cevap verdi
Kimi seveceğimi ben seçemiyorum ama bi şansım olsaydı eğer yine seni sevmezdim kirli bi aşk benim gözümde yaşanmaya değmez böyle bi aşk yaşamaktansa ölmek en güzel seçim.
Ve gitti ışık arkasında yaralı bi insan bıraktığını bilmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...