oyun bitti

17 0 0
                                    

hala  suda çırpınıp beni havuza atan umut efendiden yardım dilenirken o insafa gelmiş olucak ki üstünde ki tişörtu çıkartıp suya atladı.  bana doğru yüzüp dengede durmami sağladı. ikimizde nefes nefese kalmış bir halde birbirimize bakıyorduk . Sessizlik onun Kahveleri arasında güzel, anlamlı ve hatta tutkuluydu ama bütün bunların yanında korkulu onun Kahvelerinin ürkütücü hali beni çileden çıkarıyor gözleri muazzam kirpikleri beninkinden daha uzun kaşlari da beninkinden daha güzel sonra dudakları sudan mi bilmem daha bi kırmızı ve pürüzsüz sanırım Umut mükemmel adam ve bende onu kıskanan zavallı kız.  Evet kıskanıyorum ömrümde ilk defa bi erkeği kıskanıyorum . Benim gördüklerimi bi başkası görse kalbi dayanmaz böyle bi güzelliğe oracıkta ölür. Sonra da bu adam bana kalır .
"Beni  öldürecekdin , bu kadar mı nefret ediyorsun"
"Yanlışın var , eğer seni öldürmek olsaydı niyetim kurtarmazdim seni. "
"Neden suya Attın peki. "
"Bedel  Geveze attığın tokat ve beni bekletmis olman yeterli bi sebep bence bunların bi karşılığı olucani biliyordun demi ."

bişey diyemedim biliyordum evet o yapılan hiçbişeyi yanıma bırakmaz heleki benim.
"Yinede bu çok adice korkularimi kullanman doğrumu."
"Benim doğrum yanlışım yok tek bildiğim ölecek olmam ve son bi bedelin kaldı ondan sonra bu oyun bitecek ve sen gideceksin. "
Ben dediklerinin şokunu atlatamamisken dudaklarımda hissettiğim baskı ile ne yapıcami bilemedim ne itebiliyordum nede karşılık verebiliyordum.  Baskı arttı ve gittikçe içinden çıkılmaz bi hal almaya başladı ve öpüsüne karşılık vermeye başladım suda olmamdan dolayi açılan belim ve elinin bel gamzelerimin üstündeki notalara dokunmasi aklımı başımdan almasi için yeterli bence.
öpüsü fazla derin dudakları fazla kutsal ve ben fazla kendimi kaybetmiş hissettim . Eğer böyle devam edersek sonu hiç iyi bitmicek . Onu kendimden uzaklaştırdim zor oldu ama başardım. O bakışı ilk defa soğuk değil hislerini belli eder bi haldeydi ne düşündüğünü görebiliyordum.  Bugün tarihe geçmeli ve ben her sene kutlamaliyim soğuk kahve beni öpmek istiyor soğuk kahve beni arzuluyo ve onu kendimden uzaklaştırdim için beni öldürmek istiyor. ...
Beni havuzun kenarına kadar getirip önce kendisi çıktı sonrada benim çıkmama yardimci oldu. Elimi tutup beni üst katta bi odaya çıkardı oda mavi gri ağırlıklı renklere sahipti ama beni şaşırtan şey odanın tavaninin camla kaplı olmasıydı. yatağı oldukça geniş tek kişi için fazla büyük zira bu yatak 3 kişilik falan gibi duruyor . Ben kendi kendime bunları düşünürken o odadan çıkıp beni orda yanlız bıraktı . az sonra odaya geri döndü elinde birkaç tane kız kıyafetiyle.
"Bunlar sana olur değiş üstünü ."
Dilim işlevini yitirmiş gibiydi şu durumda bişey söylemek gerçekten güç.
Sessizce odanın içindeki banyo olduğunu düşündüğüm yere doğru yürümeye başladım ve doğru tahmin. elimdeki kıyafetler kırmızı bi tişört ve siyah bi şort fazla oyalanmadan kıyafetleri giydim yanlız kıyafetler sanki biraz küçük gibi tişört üstüme o kadar yapıştıki nefes almam biraz zor şort da fazla mi kısa ne banyodan utana sıkıla çıktım ve umutun odak noktası oldum aşağıdan yukarı doğru beni suzmesi ile pancar gibi olduma eminim. Ağzında sessiz bi küfür mırıldandi gibi oldu tam algılayamadim yanındaki dolaptan bi ceket çıkarıp benim üstüme fırlattı öküz işte ne beklersin.
"Yavaş olsana be "
"Çok konuşma giy şunu da gidelim "
Bişey söylemeden çeketi giydim evden sessizce çıkıp motora doğru değil siyah bi spor arabanın yanında doğru yürüdük arabanın kapılarını açtı ve bende  bindim.
Yolculuk fazla sessiz ve tedirgin ediciydi . Ama benim aklım hala havuzda yaşadığımız anlardaydi . Beni öpmesi yanlış ama güzel , yanlış ama anlamlı , yanlış ama tutkulu. Ve ben bi an kendimi bu yanlışı tekrar isterken buldum beni öpsün , bana sarılsın sadece o ve ben olalım fazlalıklardan uzak sadece ikimiz hayal gücümu fazla mi zorladim ne.  O ve ben iki ayrı dünyanın iki aykırı insanlariyiz beraber olamayız nede o benimle olmak ister ben anca kendi kendime böyle hayaller kurarim. 
ben böyle düşüncelerimle boğuşuyorken farkettim de biz bizim eve giden yolda değiliz nere götürüyor bu çocuk beni.
"Nereye gidiyoruz? "
cevap yok
Cevap bildiğin yok yani takmadi bile beni çocuk zaten yollarda tanıdık gelmeye başladı. bizim anlaşmayı yaptigimiz yere gidiyoruz sanirim da bu saatte ne işimiz var burada .
Araba uçurumda durdu . Gündüz huzur buldugum yer gece leri kabus gibi ıssız ve ürkütücü ama yıldızların denize olan yansıması yine burayı gözümde muazzamlastirdi.  Umut efendi arabadan inip kaputa yaslandi ve manzarayı doğru bakmaya başladı bugün herzamznkinden daha tuhaf sanki bu çocuk . Bende yanına gittim ve aynı onun yaptığı gibi denize bakmaya başladım sanırım manzara seyretmeye geldik!
Kafası nerde Kim bilir manzarayı izliyo gibi fakat aklı başka yerde o kadar düşünceli  ve karamsar .
"Merak ediyrmusun ?"
doğruyu söyledim
""Evet"
"Ögreniceksin "
dedi ve başladı anlatmaya
buraya bu oyunun bittiğini söylemek için getirdim seni . Kısa sürdü ama yardımların için teşekkür ederim , bankada sana ait açılmış bi hesap var emeğinin karşılığını orda yatıyor .
Boğazıma gerçek anlamda öküz oturdu.  söylenecek herseyi o söyledi sevinmem gerekir bu oyuna fazla kaptırmadan bitmesi belki de en iyisi peki neden sevinemiyorum.
"Daha 1 ay bile olmadı bu kadar çabuk bitmesini beklemiyordum"

"gerek kalmadı artık bu oyuna hersey Ecem içindi ama o degmezmis  buna artık sana ihtiyacım Kalmadı ."
"Anlıyorum ben gidim o zaman "
"Bu saatte tek başına göndermem seni bin arabaya da bırakim eve seni"
"buna gerek yok teşekkür ederim düşündüğün için ama başladığı yerde bitsin ."

sustu sustum sustuk birimizin gozlerine bakarak sessiz bir veda gerçekleştirdik ve aynı anda söylenen bir kelimeydi oyunun bitişi.
Hoşçakal...

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin