Umuttan devam...........
o gecenin üzerinden tam bir hafta geçti ve bu bir haftada Merve ile bir kez bile muhatap olmadım . Babam dün gece seyahatten döndü kısa bir hasret giderme faslından sonra hızla evi terk ettim Merve'nin yaptığının cezasını kendime kesmiş gibiyim. Elimde değil Babama baktıkça kendimi suçlamadan duramıyorum evet beni öpen Merve ama ben yinede kendimi suçlamak dan alıkoyamıyorum . Bundan sonra nasıl onunla aynı evi paylaşabilirim en iyisi düğün olayından sonra ayrı eve çıkmak . Bu kadın ruh hastası bir haftadır sülük gibi peşimde bunca zamandır onun gerçek niyetini nasıl fark edemedim ben ne büyük aptalmışım. Bu hayatıma yaptığı haberim olmayan bütün müdahaleleri açıklar , Allah bilir daha bilmedim neler çıkacak o kadar karışık ki kafam artık içimde tutamıyorum biri ile paylaşmaya o kadar çok ihtiyacım var ki . Cem ile konuşmaya karar verdim belki o bana bir akıl verir içine düştüğüm bu garip döngüden çıkmamı sağlar.
aklıma gelen fikirle hemen Cem'i aradım akşam üzeri buluşmak için haberleştik bende o saate kadar dinlenmeye karar verdim , son zamanlar artan baş ağrılarım gördüğüm rüyalar ve hayatımdaki karışıklıklar beni oldukça yıpratmaya başladı bir an önce bu sıkıntılardan kurtulmayı umut etmek den başka hiç bir şey yapamıyorum.......
ipek ve Murat dan devam......
Murat: İpek bir saattir oturdun oraya hiç bir şey söylemiyorsun ...Bir haftadır yüzüme baktığın yok ne oluyor Allah aşkına sana ne bu tavırlar? Bilmeden seni kıracak bir hareketim , bir kelimem mi oldu söyle de bileyim ne yaptığımı . Bak ışık da fark etmiş sorup duruyor, kıza'da bir şey diyemiyorum çünkü bilmiyorum ne oluyor sana .
İpek :Bana ne oluyor biliyor musun ben inanamıyorum , senin dostluğumuza attığın kazığa inanamıyorum.
Murat: ipek ne saçmalı......
Kes madem sordun dinle önce
İpek : Sen ne yaptın Murat nasıl saklarsın umudun yaşadığını bizden , Ya 2 sene benden çok sen vardın onun yanında sen gördün çektiği acıyı , yahu bu kız hala inanmıyor bu adamın öldüğüne, demek hissetmiş kız bana demişti .'' Öldüğünü yüreğim kabul etmiyor diye:'' demek hissetmiş kız. Neden Murat sebebi neydi bu ihanetin ışığa beslediğin karşılıksız sevgin demi kabullenemiyorsun hala ölü de olsa onun nazarında başak bir adamı sevmesini hazmedemiyorsun. Sen ne kadar kirli bir kalbe sahipmişsin meğer ama bitti Işık her şeyi benden öğrenecek ben senin gibi arkadaşıma ihanet etmeyeceğim.
Murat: Bitti mi , kustun mu içindekileri. Demek öğrendin her şeyi peki beni suçlarken Umudun bir hafta sonra evlenecek olduğuna da öğrendin mi yada Işığı hatırlamadığını , evleneceği kızın Işık dan önce berber olduğu kız olduğunu. Beni kötü kalpli olmak ile suçlamak kolayına mı geldi söylesene . Ben bile isteye mi sakladım bunu sanki başından beri mi biliyordum be gerçeği. Işık gerçekleri öğrenince daha mı mutlu alacak korktum anlasana. Kendisini hatırlamayan eski sevgilisi yüzünden kendine bir kez daha bir kez daha zarar verirse daha mı iyi olacak her şey. Evet ışığı umutsuzca deli gibi seviyorum ama ben kabullendim senin sandığının aksine onun nazarında ölü bir adamı sevmesini kabullendim ben ama söyleyemedim İpek hem bilmediğin şeyler var çok oyun var benim bile aklım almıyor olanları Merve ve kocası bir dolaplar çevirmişler . Önce neler olduğunu öğrenmek istedim kocası yapmış her şeyi Merve denen kadın bütün suçu ona attı ama ben inanmıyorum o kadın şeytan bence başka şeyler var bu işin içinde.
İpek: Ben öğrendim her şeyi Ece'yi sıkıştırdım her şey Merve'nin planıymış . O o...... Umuda aşıkmış meğersem o yüzden ortalığı öyle bir karıştırmış ki çözmek için kafayı yemek lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...