final

10 2 0
                                    


yaklaşık beş dakika sonra kabinden çıkmış aynada kendimi inceliyordum. Güzel olmuştum buruk bir tebessüm vardı yüzümde nikahımız da bile giymek nasip olmamıştı kot pantolon ile evet dediğim günü anımsadım. Eskilere doğru yola çıktı yine zihnim benden çalınmıştı her şey ama artık buna müsaade etmeyecektim, ben böyle düşüncelere dalmışken arkamdan birinin bana sarılması ile bastım çığlığı.

şşşş benim sevgilim sakin ol.

Umut'un sesini duymam la rahat bir nefes salmam bir oldu anın verdiği stres ile kollarından kurtulup başladım çemkirmeye.

Umut senin benim canıma kastın falan mı var neden arkadan yaklaşıyorsun. Belime falan sarılmalar habersiz.

Seni özledim , toplantı biter bitmez sana koştum gelinlik denediğini öğrenince de habersiz yapmak istedim çünkü haber versem seni göremezdim biliyorum.

Bilmen güzel tabi neyse ben değiştireyim üzerimi. diyerek arkamı dönüp gitmeye kaçmaya çalışırken sevgilim tekrar kollarımdan yakaladı .

Gel buraya çok güzel olmuşsun aşkım hayallerimdekinden daha çok yakışmış bir gün bizim için de giyeceksin.

Gerçekten beğendin mi. beklenti ile bakmaya devam ettim.

Beğenmek mi bunu o kadar sırandanlaştırma sevgilim bayıldım , hayran kaldım benim meleğim şimdi tıpkı Meleklere benzemişsin beyazın tüm masumiyetini ve güzelliği ancak sen taşıyabilirdin bu kadar güzel üzerinde Sana tapıyorum.  dedi ve dudaklarıma hiç de masum olmayan bir öpücük kondurdu . Kalbimin sesini duyacak diye telaşa kapıldım ve anında konuyu değiştirmeye çalıştım.

Aşkım içeri geçsem kızlar beni bekliyor resim çekileceğiz de.

Dur bakim utandı mı benim sevgilim.

Ya Umut söyleme böyle şeyler daha çok kızarıyorum.

Tamam tamam kızma ben Cem'in yanına geçiyorum işiniz bitince sizde oraya gelin ve mümkünse erken olsun seni çok özledim ayrı durmak istemiyorum.

Tamam sevgilim görüşürüz , diyerek sevgilimi yolcu ettim bende vakit kaybetmeden kızların yanına geçtim.

Beni gören İpek ve Elif anlaşmış gibi ıslık çalmaya başladılar.

İpek vakit kaybetmeden girdi söze . Kızım sen şahane olmuşsun ya ne kadar zarif durmuş sende bu acaba diktirdim Gelinlik yerine bunu mu alsam.

Saçmalama iki haftadır yedin insanların ömrünü bence seninki daha güzel .

Evet haklısın hem üzerinde ki bana hiç yakışmaz ama sende var ya efsane durmuş. A dur bakim Umut sana doğru geliyordu seni böyle görünce ne söyledi.

Beğendi ya , diyerek geçiştirmeye çalıştım. Tabi arkadaşlarım pek bir cin göz oldukları için hemen utandırma evresine geçtiler. 

Hiç öyle beğendi değip geçiştirme Işık hanım senin suratta al al belli ateşli konuşmalar dakikalar yaşanmış. bunu diyen de Elif'ti.

Ya birdiniz iki oldunuz aldım ben başıma belayı. Hadi çekelim şu resmi de gidelim çok vakit kaybettik Umut la Cem bizi bekliyorlar diyerek konuyu epeyce bir dağıttım .

Biz resimlerimizi çektirip birbirimize övgüler yağdırarak bir saat daha zaman kaybettik. Gelinlikçi de işimiz bittik den sonra araba ya doğru yürürken Elif bir saattir kıvrandığı ve söyleyemediği şeyi söylemek istemiş olacak ki söze girdi .

Kızlar ya size bir şey diyeceğim ama beni utandırmak yok anlaştık mı. 

Hmm bu söyleyeceğin şey Muratla mı alakalı Elif.

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin