tesadüf 8 bölüm

35 3 0
                                    

Hissizlik ruhunuzu ele geçirdiği anda nefret ediyirsunuz hayattan. Bende böyle oldu nefret ettim hayattan , yaşamak hiç bu kadar anlamsiz gelmemişti bi söz, bi bakış , bi baba yetti beni ölüme itmeye. Ne kadar zavallıyım. Boyumdan büyük olan egom yerin dibinde şu an. O her zaman savunduğum' ben güçlüyüm' imajım yerin dibinde şu an ve kendimi itiraf ettiğim gerçekle yüz yüzeyim aynaya bakıyorum 'ben güçlü değilim' gerçek buymuş.

Hastaneden çıkıp eve geleli iki saat oldu, evet yine bura geldim Kürkçü dükkanına. Kimseden ses çıkmıyor sanki ölü çıktı evden.
Ben düşüncelerimle kendime eziyet ederken Melis odaya girdi ve sessizliği bozdu.

"İyisin demi ağrın falan varmı'

'Iyiyim canımın içi üzülme artık turp gibiyim'

"Demesi kolay tabi, değip sinirle ayağa kalkıp bağırmaya başladı " ya nası korktum haberin varmı o araba sana çarptı sen hiç bir şey yapmadan sadece duruyordun ya, kaçmaya çalışmadin . Bumusun sen!
"Bir zavallı gibi intiharı düşünecek kadar düştünmu abla. Bu kadar mı çok korktun hayattan "
derken ikimizde ağlıyorduk.
Sustum ne denirdiki aptallık etmiştim hemde büyük aptallik.
Melis benim küçük kardeşim yine büyük insan gibi durdu karşımda. Halbuki benim ona öğüt vermem gerekmezmiydi. Doğru yolu göstermem. Bu böyle olmalı demem. Bütün bunları benim yapmam gerekirken o bana hayat dersi veriyordu.

"Ben... Üzgünüm Özür dilerim iyi bi abla değilim, iyi bi evlat değilim ama beni de anla Melis , ben tutsagım, ruhum tutsak . Istedim bu değildiki benim. Istediklerim olmuyo .
Ben ..neden yaptım bilmiyorum sadece umud.. bi an yok oldu . Ruhum sonsuza kadar tutsak kalacak gibi hissettim. Belki ölürsem daha güzel olurdu. Biliyorum saçma ama bütün bu saçmalıklar bana işlendi ben istemedim.

"Delirmişşin sen"
bunlar son sözcükleri oldu ve odayı terketti .
"Belkide belkide sahiden Delirmissimdir ha Melis" .
Her zaman sorunlu oldum evet bazıları çılgın derdi bazıları deli sanırım kimseyi siklemedim ve kafama göre yaşadım için ha bide onlara göre durup dururken bana göre oldukça gerekli sebeplerle yaptığım kavgalar yüzünden de olabilir. davranışlarim yüzünden pek de arkadaşım yok sadece ipek var oda şu an başka bi yere gitmek için hazırlanıyor okumak için. Birlikte gidecektik ama babacimin durumu yokmuş o yüzden bu yıl para biriktirip seneye okumayi düşünüyorum. Düşünüyordum daha doğrusu bu gidişle zor kovuldum ve daha kötüsü is bulamadım hala . Kendimi toplamaliyim bi an once bu tavırlar benlik değil .

"Yarın yeni bir gün , yeni gün yeni umutlar demek pes Etme vazgeçme "
Kendi kendime bunları söyleyip kendimi uykunun sevgili kollarına bıraktım. ....
********************************

"Ahhhhhh kafayı yicem lan yeter ne bu MK ya biri şu gereksiz komsuma sabahları müzik açmamasini öğrensin lan insaf ya sabahın köründe bu eziyet bana Bile fazla "
Üst komşumla ciddi bi konuşma yapmamız farz olduğunu düşündüm ve yataktan kalktım anahtarımida alıp evden çıktım bu merdivenler de uykulu ve sinirliyken çekilmiyor. Nihayet bitti vakit kaybetmeden sevgili gereksiz komusumun ziline bastım.
3 dakikadır zile basıyorum ve kapıyı açan kimse yok bakmaktan yoruldum ve kapıyı tekmelemeye başladım be kapı o anda açılınca ben dengemi kaybettim ve yine düştüm .ben yerle öpüşürüm diye düşünürsen göz göze geldiğim Soğuk bakışli çocukla seslice yutkundum .
Fazla mi yakındık ne , gözleri yakından ne kadar da güzel , gerçi uzaktan da güzel , saçları dağınık ken acayip havalı, dudakları , beni öp diye bağırmayi kesmeli bence bu kadar güzel olmak bi dudak için fazlami fazla. Ben sapık düşüncelerimle konuşurken onun bişeyler dediğini algılamaya çalıştım.
"Sagirmisin kızım? Bi saattir sana sesleniyorum "
"Şeyyy ... ııı ne dedin ben duyamadımda "
"Ahh sonunda çıktın transtan herhalde kalk diyorum kalk. "
"Nerden kalkim anlamadım "
"Hay allahın çattık ya ahh ege hep senin yüzünden geliyo bunlar başıma bok vardı içecek . Üstümden kalk üstümden. Ufacık da bişeysin ama maşallahin var yinede . "
" sen bana kilolu mu diyorsun nerem kilolu be dal gibiyim maşallah sen kendine bak yağlarını kas diye millete kakaliyon. "
"Birincisi güzelim senin dal biraz fazla kalın , ikincisi ise onlar yağ değil halis mulis kas ve son olarak üstümden kalk yoksa uyguladin baskı yüzünden birazdan benim altımda olacaksın. " diye tehdit ederken benim durumun farkına varmamla hemen ayağa kalkmam bir oldu . Sapık ne dedi o öyle altımda olursunmu hem sapık hem egoist.
"Neden tekmeliyordun kapıyı manyakmisin sen? "
" Neden sabahın köründe müzik açıp uykumu siktiniz lan zaten icerdeki dangoza dünden de sinirliyim çağır onu kavga edicem" .
Bana alay edercesine baktı ve kapıyı suratıma kapattı. Tek kelime etmeden yaptı bunu evet .
"Odun katıksız odun ne olcak " değip kapıyı tekmeleyip ardından bi kac küfür savurup eve indim.
Kıyafetlerimi ayarlayıp duşa girdim az önce yaşananlar hala beynimde tazeliğini koruyorken farkli şeyler düşünmem oldukça zordu . Bu çocuk fazla çıkmaya başlamıştı karşıma. O gözlere her baktımda ağlamak isteğimi bastırmak zordu nedenini bilemedim halde hüzün barındırıyordu o gözler kendi sonumu görür gibi oluyordum adeta. Biliyordum bütün inandıklarim bu çocukla yıkılacakti. Eğer o gözlere bakmaya devam edersem ben koybolucaktim biliyordum. Bilmedim tek bir şey var bu çocuk böyle sürekli karşıma çıkarken ben o gözlere bakmadan nasıl durucaktim...

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin