Kaçtım belki biter diye bütün sevdiğim insanlardan uzaklaştım ama hayat oyunlarını oynamaya devam ediyordu. Kaçtığım gerçek tam karşımda bana bakıyordu . Sahi ne kadar olmuştu onun yüzünü görmeyeli , her şeyi bir kenara bırakıp ona sarılmak isterdim , bu kadar özlemiş olmam saçma değil mi . Onu özlememem gerekmez mi, kızgın olmalıyım aptal yerine konan ben, iki sene boyunca boş mezarı kendime yar bilen ben ve yine özleyen ben bu hasret ne zaman son bulacak bu hastalık ne zaman geçecek bizi ayıran hayat bu aşkı da kalbimden atmamı sağlayacak mı. O karşımda bana bu kadar güzel dolu dulu bakarken ben onu nasıl unutacağım. Karşımda olmasının şaşkınlığını üstümden atarak konuşmam gerektiğine karar verdim.
Neden geldin Umut, niye bırakmıyorsun peşimi iki sene boyunca bıraktın zaten bundan sonra da öyle yapsana izin ver de seni ölü bilmeye devam edeyim.
''Olmaz Işık istemeden senden yeterince uzak kaldım ama her şey bi oyunmuş bende yeni öğrendim dinle beni ne olur.''
Seni dinlemek yüzünü görmek bile istemiyorum git ve yarım kalan düğününe devam et bence sen o aptal senin tam dengin ikinizde yalancısınız bence onunla evlenmeliydin.
''O düğün gerçekleri ortaya çıkarmak için oynadığım ilk ve son oyundu senin sandığın gibi bir şey yok ortada ben bilmiyordum seni hatırlamıyordum bir ay öncesine kadar seni rüyalarıma giren bir peri kızı sanıyordum.''
Nasıl yani anlamadım , hatırlamıyordum derken ne saçmalıyorsun sen ya yeni oyunun bu mu.
''Oyun bitti sevgilim , artık herkesin foyası çıktı ortaya artık mutluluk zamanı hadi gidelim her şeyi anlatacağım sana .''
Seninle şuradan şuraya gitmeyeceğimi bilmen gerekirdi.
''İnat etme be güzelim konuşalım sonra tekrar geleceğiz zaten buraya ama eşyalarını toplamak için .''
Hala ukalasın ne kadarda kendinden eminsin böyle bir şartla gelirim seninle seni dinleyeceğim ama sonra beni ikna edememiş olursan buraya bırakacaksın ve gideceksin hem de sonsuza kadar yani çıkacaksın hayatımdan tamamen.
''Hayatından çıkmamı isteme canımı iste onu isteme.''
Uzatma Umut şartım bu kabul ediyor musun , yoksa beni ikna edemeyeceğini anladın da ondan mı yan çiziyorsun böyle.
''Peki Işık kabul ediyorum hadi gidelim.'' dedik den sonra unuttuğum arkadaşımın yanına gittim hemen.
Elif sen odaya geç ben geleceğim kapatmam gereken bir hesap var da.
Işık emin misin bak gitmek zorunda değilsin onunla ya sana bir şey yaparsa.
O bana artık hiç bir şey yapamaz onun için dökeceğim göz yaşlarım kalmadı benim, ağzının payını vereceğim geleceğim.
Tamam canım ama söz ver üzmek yok kendini.
Tamam canım merak etme sen beni. diyerek arabaya doğru gittim ve beklemeden bindim geldiğimiz yer bugün Elif ile dertleştiğimiz sahildi o an anladım gün boyu benim peşimdeymiş.
Çok iyi ya ne kadar süredir peşimde beni sapık gibi takip ediyorsun acaba .
''Laflarını düzgün seç Işık anlıyorum kırıldın kırmak istiyorsun ama beni tanıyorsun bi sapık olamayacağımın farkındasın.''
Pardon sen kimsin acaba çıkartamadım hafızam zayıf da.
''Tamam ne söylersen söyle bir şey demeyeceğim.''
Buraya benim değil senin konuşma yapman için geldik hatırlatırım. dedim ve araban indim deniz kenarına doğru yürümeye başladım burası bana ilk anlaşama yaptığımız günü hatırlatmıştı. Peşimden geldiğini fark etmiştim dönmedim arkama , suya çok bir mesafeye çöktüm oda yanıma oturdu. Bana bakıyordu kafamı çevirmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Ficção AdolescenteKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...