Umutun gidişinin ardından,
Sevgili günlük
Bugün umut gideli tam bi ay oldu onsuz yaşamım fazlasıyla sıkıcı ve mutsuz geçiyor . Ona o kadar çok alışmışım ki her yerde gözlerim onu arıyor. Arada hep karşılaştımız uçuruma götürüyor ayaklarım beni. Orada onunla geçirdimiz zamanları düşünüyorum içime bi mutluluk doluyor tarif etmeye kalksam burda sana anlatamam . Bekliyorum günlük sabırla sevdiğim adamın bana dönmesini bekliyorum ilaçların etkisiyle kendini iyi hissettiği zamanlarda beni arıyor onunla gelecekten, daha doğrusu geleceğimizden bahsediyoruz ama umut iyi değil günlük her geçen gün biraz daha tükeniyor sevdiğim adam hissediyorum ben sesinin tınısına kadar ezberlemişim onu. Çok çabuk yoruluyor konuşmak bile yormaya başladı umutu o yüzden artık daha az konuşuyoruz. Ondan her geçen gün biraz daha uzaklaşmaya başladım. Zamana engel olamıyorum. Korkuyorum umut savaşıyor bizim için ama ben çok korkuyorum günlük sevdiğim adamın benden gidicek olma düşüncesi beni öldürüyor. Ya kaybederse diye düşünmedim tek bi gün bile yok. Yaşamaya çalışmak zorunda olmak da çok zor .
Ama kendim için iyi bişeyler yaptım.
Evden taşındım ilk hamlem bu oldu babam artık beni görmek zorunda değil Eminim ki mutludur. Annem o çok üzüldü ama karşı durmadı kararıma.
Giderken kulağıma beni affet dedi . Onun bir suçu yoktu yaşananlarda ama ana yüreği dayanamadı kızına işte .
Melis baya karşı çıktı tek başına yalnız kalıcaksın beni de götür dedi ama ben istemedim annemi zaten bensiz bırakıyorum bide onsuz bırakmak istemedim. Kendime ufak bi oda tuttum bana yetiyor ve bide bi iş buldum umutun bankaya yatırdığı para aslında beni bi on sene geçindirirmiş sonradan öğrendim ama o paraya da henüz dokunmadım çok zorda kalırsam kullanmaya karar verdim .
Ben çok yalnızım günlük yanımda kimse yok İpek de gitti tekrardan . İpek'e anlattım biliyor musun canım arkadaşım beni hiç yargılamadı başta biraz kızdı ama onu nikaha çağırmadım için kızmış benim çatlak arkadaşım. Bana umarım pişman olmazsın sen her şeyin en iyisini hakediyorsun dedi, ha bide hayatında gördüğü en deli insan benmişim öyle söyledi gerçi oda pek normal sayılmaz ama attığımız son golle ben baya bi solladım onu. Bende durumlar böyle günlük son 3 gündür umutun sesini duymadım ilaçlar yüzünden sürekli uyuyor ameliyat olucağı için bu gerekliymiş vücudunun daha doğrusu beyninin bu ameliyatı kaldırması için güçlenmesi gerekiyormuş , sevgilim hep yorgun günlük bünyesi ilaçları kaldırmıyor umut bahsetmiyor ama o hiç hazır değil ve geçen her dakika onun aleyhine işliyor. Sürekli başı ağrıyor konuştuğumuz zamanlarda bazen elimden telefonu düşürüyor bazen de kusmaya gidiyor hastalığı iyice kendini belli etmeye başladı doktor her şey yolunda giderse bi ay Sonra ameliyata alabiliceğini söyledi umutu o gün onun yanında olmak istiyorum ama umut gitmemem konusunda kararlı istemiyor ameliyat riskleri yüzünden beni orda istemiyor umut o ameliyattan sağ çıkarmayabilir, kör kalabilir, felç kalabilir , hafızasını yitirebilir . Çok korkunç geliyo düşünmesi bile korkunç . Onun içim hep dua ediyorum günlük onu çok özlüyorum bir an önce ona kavuş mak için sabırsızım lütfen sevdiğim adam iyi olsun ve bana gelsin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Teen FictionKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...