karar. ..

33 2 0
                                    

Eve geleli 2 saat oldu ve ben hala, ara vermeksizin düşünme eylemine devam ediyorum. Neden böyle bişey istedi acaba?  Sevgilisi yokmuydu onun ? Üzgün olmasında bu teklifin bi etkisi varmı acaba ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
"Offffff"
Düşün düşün kafam bi milyon olunca sinirle kendimi yatağa bıraktım. Paraya ihtiyacım var. Ve bu çocuk zengin belli yani. Hem Sevgili olmak ne kadar yorucu olabilir ki. Isimi yapıcam para mı alicam.  Ahh olaya böyle bakınca sürtük gibi hissettim. Belki gerçekten sahte bi sevgiliye ihtiyacının olmasının gerekli bi sebebi vardır. Gerçi gerçekten ihtiyacı olmasa benim gibi birine böyle bi teklifle gelmezdi. O ve ben biz ayrı dünyaların aykırı insanları olabilirmiyiz. Başrolü kısa süreliğine de olsa paylaşabilirmiyiz. Yoksa ayrı dünyaların ayrı insanlarıyiz gerçeği ile harcanirmiyiz.  Ben bunlarla savasirken düşünmek istemediğim ama önemli soru işareti bende burdayım dedi. " ya ona kapilirsam". Bu çocuk benim kendime olan güvenimi zedeliyo . O varken özgüven diye bişey kalmıyor. Hatta etkisi o kadar fazla ki  gittikten sonra bile devam ediyo. Benim fabrika ayarlarına dönmem de uzun sürüyor baya. O Kahveler ne de güzel bakiyo öyle.  Fazla soğuk , aynı zamanda sıcak. Onu keşfetmek istiyorum . Onu tanımıyorum ama gözüme o kadar kusursuz geliyorki. O çocuk kusurları olsa bile kusursuz olurdu , tek bildiğim bu.
Sanırım kararımi verdim.  Denemeden bilemem ne olacağını . Kendime hakim oldum takdirde bi sakinca olmaz.

Kural 1 = Aşk yok!
Kural 2= Etkilenmek yok !
Kural 3= Gözlerine fazla bakmak hele hiç yok !
Bi oyun oynucaz ve iki tarafta kazançlı çıkacak. Kiralık sevgili gibi bişey olucam yani. Umarım bu sevgililik olayının boyutları benim ufacık boyumu aşmaz , yoksa sonuçları pek iç açıcı olmaz .
Ben böyle dalmısken Melis okuduğu kitaptan başını kaldırıp konuştu .
"Buldun mu derman?"  Diye sordu

"Hı hı buldum"

" güzel benimle de paylasirsin artık ama önce dermaninin derdini öğrenmem gerek "

Ben kendime son anda kendime gelerek toparlamaya çalıştım

"Hı ne ? Ne derdi yavru anlamadım?  Derdim falan yok benim is mevzusunu düşünüyordum"

"Abla ordan bakınca salak gibi mi gözüküyorum?

Şöyle bi süzdüm melisi ve hiç istifimi bozmadan devam ettim

"evet"

"Mal "

" ablaya öyle denmez ayıp ayıp dilin kopar valla , kendisi kopmazsa da ben koparırim vallahi ."

"Abla sacmalamazmısin ?"

"Biraz klişe olacak ama saç Malanmaz yavru  taranir " değip sırıttım

"Ayyyy açın pencereler intihar edicem bu espiriden sonra daha fazla devam edemem yaşamaya yaşam ilkelerime aykırı ."

"Ayy sevsinler senin bide ilkelerinmi var cidden komiksin sevgili kardeşim, buna bi ara gülücem lütfen hatirlat. Değip göz kirptim

"Öff tamam başardın dağıttın konuyu ama ben hala unutmadim, o yüzden şimdi dökül yavru "  dedi beni taklit ederek.

Yardıma babamın iğrenç sesi yetişti. Kuyruğuna basılmış dana gibi böğürüyo herif. Melise sevimli olduğunu düşündüm bi gülümseme yolladım ama kızda tık yok hala sinsi sinsi beni süzüyor ve bu iş burda bitmedi manali bakışlar yolluyor  valla ne yalan söylim tırstim.
Melis den kurtulup sevgili babacimin yanına gittim.

" ne var ? Niye çağırdın beni ? "

" terbiyesiz "

" öyleyim kısa kesersen sevinicem"

" yarın yemeğe bi misafirimiz var akşam üstü evde ol bugün ki gibi 7 de gelme annene yardım et. "

"kim geliyo "  diye merakla sordum yani bize pek misafir gelmezde gelirse de benimle alakası olmaz yani.

Umudun IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin