Işık'tan
Murat ve İpek'in gitmesi üzerine bende yalnızlığımla düşüncelere daldım. Bugün ne kadar keyifli vakit geçirdiğimi düşündüm çok uzun zamandır bu kadar gülmemiş bu kadar uzun süre sohbet etmemiştim. İçine düştüğüm aşk girdabı acı kaybım beni nerelere sürüklemiş . Eski beni hatırlamak da artık güçlük çekiyorum . Umut, canım aşkım sevgilim her şeyim sanki varoluş sebebim oymuş onsuz olamazmışım gibi hissetmem benim sonumu getirdi . Onsuzda yaşadım evet , artık gülmeye de başladım ama bir eksiklik var ruhum da onu nasıl aşacağım bilmiyorum sevgim benimle beraber mezara kadar gidecek sanırım. Ondan başkasını sevmek benim için imkansız artık . Onsuz yaşamaya alışabilirim ama onu sevmemeye alışamam ben bu aşkın hem mutluluğunu hem de acısını kabullendim . Sadece bazen onun kokusu ilişiyor hayatıma o zamanlar çok zor oluyor nefesim kesiliyor ona benzeyen insanları görüyorum kalbim duruyor sanki. İşte o zamanlarda bir başka boyuta geçiyorum kendimi toparlamam uzun sürüyor . Bu aşk benim sonum olacak biliyorum , ama bu sondan korkmuyorum bir an önce ona kavuşmak için sabırla bekliyorum...İpek' den...
Cem'in evine gelişimiz den sonra bize iki kahve yapmasını istedim aklımda ona söyleyeceklerimi vereceği tepkiyi tartmaya çalışıyorum ona her şeyi anlatmam bana yardımcı olabilir mi bilmiyorum sadece içimde tutamıyorum artık 2 haftadır beynimi meşgul eden acı gerçek beni yedi bitirdi . Sevgilimle bunu paylaşmak beni biraz olsun rahatlatacak hissediyorum .Elinde kahvelerle gelen sevgilim yanıma oturdu .
Cem: Seni ne kadar çok özledim bilemezsin. Söyle lütfen günlerdir beni kendinden uzak tutmandaki sebep ne .İçinden atamadığın şeyin ne olduğunu artık öğrenmek istiyorum.
İpek: Aşkım biliyorum seni çok üzdüm , inan senin kadar bende üzüldüm ama anlatınca anlayacaksın beni biliyorum. Seni çok seviyorum teşekkür ederim beni ne kadar çok sevdiğini gösterdiğin için.
Cem: Anlat aşkım , anlat ki sana yardım edebileyim.
İpek: Anlatması çok zor ama artık içimde tutamayacağım. Hani sana Işığın ölen sevgilisinden bahsetmiştim hatırlıyor musun. O aslında ölmemiş yani Umut yaşıyormuş. Daha doğrusu senin iki gün sonra evlenecek olan arkadaşın benim arkadaşımın ölü bildiği sevgilisi.
Cem: Şaka mı bu İpek dalga mı geçiyorsun benimle nasıl bir karmaşıklık bu. Baştan anlat Allah aşkına.
İpek: Bak günlerdir bunu düşünüyorum uzun hikaye bir oyunla başlamıştı onların aşkı, bir oyunla da bitti.
Cem: Tabi ya Işık kafedeki garson kız nerden hatırlıyorum diye düşündüm ama bu gerçekten aklıma gelmezdi. İyide Umut ölmedi bu kız neden öyle sanıyor.
İpek: Merve yüzünden her şey o cadı planlamış hepsini , Umut ameliyata girdiğinde Işık kaza geçirdi iki ay uyanmadı arkadaşım. Uyandığında ise Umut'u öldü biliyorduk yıkıldı. Merve onları ayırmak için kurmuş bu tuzağı sanırım Işığı öldürmek isteyen de oydu. Merve o kadar kusursuz bir plan kurmuş ki Umut şimdi hatırlamıyor. Nasıl yaptı bende bilmiyorum.
Cem: Sen nasıl öğrendin peki bütün bunları . Ben kafedeyken anladım Umudun yaşadığını Ece'yi lavaboda sıkıştırdım anlattı her şeyi. Oda Merve'yi tehdit etmiş öyle ce tekrardan girmiş hayatlarına.
Cem : İnanmıyorum sevgilim o günden beri bunu içinde tek başına mı taşıdın söyleseydin be güzelim. Ah ben ne salağım bide ben geldim üzerine senin affet sevgilim içine düştüğün bu çıkmazın farkına varamadım.
İpek: Senin bir suçun yok ki aşkım çok güzeldi her şey bir anda uzaklaşan bendim ben anlatmadan bilemezdin , ama anla benim için de çok zor oldu inan bir anda Murat da biliyormuş her şeyi onun bize ihanet ettiğini düşündüm . Bir anda Işık bize acısını yansıtmamak için sürekli gülmeye çalışıyor.
Cem: Nasıl yani Murat sizden sakladı mı nasıl yapar bu adam sizin dostunuz değil mi.
İpek : O kısım da karışık oda benden çok kısa bir süre önce öğrenmiş . Ama Umut 'un hatırlamaması, ve evlenecek olması yüzünden söyleyememiş , artık Işık üzülsün istemiyorum dedi bana hala Işığa aşık bence.
Cem: Kafam çok karıştı İpek bu nasıl bir döngü böyle. Yazık kıza ya neler dönüyor etrafında hayatının oyunu oynanmış haberi yok. Peki Umut ya arkadaşım hatırlamıyor bile sevdiği kızı. Demek rüyalarında gördüğü o kız Işık.
İpek: Nasıl yani sen hala sevdiğini düşünüyor musun. Yani sevse hatırlamaz mı.
Cem: Aşkım Umut hep rüyalarında gördüğü bir kızdan bahsediyor. Ve zaten Ecem'i sevmiyor. O kız tam bir şeytan. Türlü oyunlar ile kandırdı arkadaşımı , ama artık buna müsaade edemeyiz, her şeyi anlatıp buna bir son vermeliyiz.
İpek: Nasıl olacak peki çok yoruldu , gidip ona umut yaşıyor dersem her şey arap saçına döner sakin kalamaz zaten bana da kızacak öğrenince günlerdir saklıyorum ondan bunu , ben ne yapacağım Cem çok karışık kafam.
Cem: Aşkım sakin ol. Böyle yapma düşünelim önce bir ne yapacağımızı. Ama bir çözüm bulmalıyız , böylece kaderlerine bırakmamalıyız onları.
İpek : Haklısın sevgilim düşünelim geç oldu uyuyalım artık, bugün yanında kalmak istiyorum kaç gündür birbirimize uzağız zaten ve bu gece yalnız kalmak istemiyorum.
Cem: Hadi sevgilim uyuyalım o zaman bakalım yarın neler olacak.
.....................................................................................
Murad'tan
Eve geldiğimden beri aklım da deli sorular İpeğin evden çıkarken ki hali beni biraz düşündürmedi değil . Acaba Ceme bildiklerini anlattı mı günlerdir içine kapanması herkesten uzaklaşması sevgilisi ile arasının bu yüzden bozulmuş olması , İpeğin Işığa ne kadar değer verdiğini gösteriyor ama bir yandan da gelecek tehlikenin farkına varmamı sağlıyor ışık eğer Umut evlenmeden öğrenirse ne yapar eder bu nikaha mani olur en iyisi onu iki gün de olsa buradan uzaklaştırmak böylece biz düğünden sonra döneriz Işık da düğüne engel olamaz . aklımda ki hain planlar ile beraber hemen ışığın numarasına tıkladım.
Işık : Alo Murat
canım nasılsın
Işık: İyiyim de hayırdır daha bir kaç saat önce buradaydın bir şey mi oldu.
Yok canım sana bir şey söylemeyi unuttum yarın işe geliyorken yanında yedek kıyafet getir bir günlüğüne ilçelerden birine gitmemiz gerekecek ertesi günü zaten hafta sonu çok güzel bir yer temiz hava bize iyi gelir diye düşündüm.
Işık : İyi düşünmüşsün de bir anda nerden çıktı bu tatil planı.
Ya tam tatil sayılmaz . İş için gideceğiz sen hazırlıkla gel , tamam mı canım.
Işık: Tamam , iyi geceler görüşürüz sabah.
Görüşürüz canım, iyi geceler.
Kapanan telefon la beraber rahatlamış nefesimi bıraktım. Bugün şanslıydım Işık ayrıntılı bir sorgu yapmadı bakalım yarın nasıl bir gün bizi bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun IŞIĞI
Novela JuvenilKadın kendi hikayesini yazabilmek için aldı hayata en büyük gardını, adam yolunu bulabilmek için. Adam inattı ,Kadın korkak Adam korkak'dı , kadın cesur Ve kadın tutsak'dı kayıp'dı bu hayatta Umudunu bekliyordu. Adam yenilmişti karanlıkda kalmışt...