,,Lááááááskáá!!! Ideme do Californie a potom do Miami!!" kričí na mňa zdola Calum. ,,ČO!?" nerozumela som .. vlastne rozumela ale čo? ,,Ideme na 3 týždne preč!" zakričal a už som videla ako prekrútil očami. Zbehla som dole. ,,To myslíš vážne? A načo?" ,,Len tak ... na dovolenou... veď vieš ako sme chceli ísť pozrieť tieto miesta." povedal a usmial sa. ,,Neverím" povedala som a pobozkala ho. Nie HO ale Caluma :D,,A kedy?" Calum sa pozrel na hodiny. ,,Presne za 6 hodín aj 49 minút. pozrela som na neho s vyvalenými očami. ,,To si my snemohol povedať skôr?" začala som vyšilovať a zhánať kufre. Za dve hodinky som bola zbalená.
Zobrala som si 2x plavky, tričká, šortky, žabky, tenisky, tielka, voňavku, spodnú bielizeň, a ešte aj to erotické ďalšie prádlo od Caluma. No bolo toho pomerne doooosť. Potom som sa išla obliecť a upraviť. Vlasy som si len rozčesala a vyžehlila, dala som si make-up, riasenku a trošku linky. A išla povedať mame a ocovi čo sa ide diať. ,,Mamii, ocííí idem s Calumom na dovolenku." ,,Zas!" spýtal sa otec začudovane. ,,Hej ideme do Californie a do Miami." povedla som s kludom v hlase. ,,Ouu... na koľko?" spýtala sa mama. ,,Na 3 týždne." ,,Na koľko? No nevadí koľko potrebuješ?" ,,Neviem na aké hoteli pôjdeme ale pomerne dosť" povedala som s úsmevom. Otec zbehol do trezora a vytiahol z tadiaľ pomerne dosť napchatú obálku.
,,No hádam ti to bude stačiť. Ak idete na nejaké luxusné hotely...haha máš tam 15 000€" povedal a s úsmevom mi podal obálku. ,,Ďakujem ale neni to veľa?" ,,No tak ak idete na take hotely a ak si chcete niečo kúpiť na seba a minúť pár eur tak ani nie" povedal. O ďalšiu hodinu prišiel Cal-Pal. ,,Dobr´ý deň" pozdravil sa slušne a otcovi podal ruku. ,,Zdravím" povedal otec. ,,Tak môžme ísť??" povedala som celá natešená. ,,Hej" ,,Šťastnú cestu a dávajte si na seba pozor. Užite si to!" Zakričali za nami a my sme len poďakovali. ,,Počuj koľko si berieš peňazí?" spýtala som sa neisto. ,,Ideme do pekných a drahých hotelov takže nejakých 14 tisíc. A ty?" ,,Noo ooco mi dal 15 a ja som si ešte zobrala nejakých 2 tisíc." povedala som a začala ho bozkávať.
,,Noo toto si nechajme na potom teraz musíme stihnúť let." povedal so smiechom. A už naštartoval Audinu. na letisku sme boli za niecelú pol hoďku. Tak sme zaparkovali a lietadlo nám išlo až za nejaké dve hodiny kôli nejakým meškaniam tak sme sa teda vydali na nepríjemné stoličky a čakali kým pristane lietadlo. Fotili sme sa, hrali sme sa na mobiloch, písali sms-ky a pritom sme boli vedľa seba. A tak. Potom konečne ohlásili náš let a tak sme išli do lietadla. Tam som si strčila slúchatká do uší a zaspala na Calumovom príjemnom ramene. Zobudil ma až hlas letušky? Aby sme sa pripútali lebo zachvíľu pristaneme. Pristáli sme, zobrali si kufre a zavolali si taxík. Ten nás zobral na hotel ktorý vyzeral famózne a volal sa Oell mal asi 6* a bol brutáááálnýý.
POZOOOOR 13++ :D
,,Spravíš to isté ako po prvý krát?" spýtal sa Calum s nádejou v hlase. ,,Hmmm neviem... až večer." povedala som a trošku ho podráždila. ,,Lenže ja do večera nevydržím keď ma budeš takto dráždiť a vzrušovať." povedal a chcel ma pobozkať. ,,Tak s tým niečo urob." povedala som a dalej ho dráždila. ,,Láska ale ja..." nedopovedal kôli vzdychu. ,,Tak sa mi páčiš kocúrik." povedala som a pobozkala som ho. ,,Emm" povedal potichu vstal a vyzliekol sa. Vlastne vyzliekol si len tričko a jeans-y a tak som využla možnosť a dala sa tiež len do podprsenky a nohavičiek.
Nevyzerali sme zle lebo on mal Calvin Klein aj ja. Zase sme si sadli na gauč a ja som ho pobozkala a ďalej vzrušovala. ,,Ouch" povzdychol si a chytil ma za stehno. Ja som mu strhla ruku a dala mu dole boxerky. Chytila som jeho úplne super kamoša a začala sa s ním hrať. Videla som ako to robí Calovi dobre tak som pridala do toho jazyk. ,,Och Bože Emma!" zavzdychal mne sa to páčilo a neprestávala som...... no potom sa to stalo prevalil ma, dal mi všetko dole a robil niečo podobne mne. ,,Calum nie" zavdzychala som. ,,Och Milujem ťa" ďalej.... ,,Už vnikny do mňa" nič nepomahalo. Chytila som ho za hla a tlačila hlbšie. ,,Calum pome!" povedala som celá nadržana. Stále nič. ,,Ja-ja už nevydržím!" povedala som a vtedysa oddialil a hneď ho do mňa s vášnivostou strčil. Bolo to Božské. ,,Och Ánoo" vzdychali sme obaja až kým sme dosiahli to čo sme chcel. ,,Si Ultra super!" povedala som a pobozkala ho.
,,Aj ty láska, ver mi, najdokonalejšia" povedal pomedzi bozky. Potom sme sa zakryli plachtou dekou čo bola na gauči a zaspali sme . Ale aj to len na chvíľu. Totižto sme sa zobudili o takej ôsmej večer a služba nám priniesla večeru. Bolo tam toho dosť. Obrovský homár, šalát, rôzne nápoje, potom aj sladké veci ako čokoládová fontána, muffiny a tak. Tak dobre som sa hádam nikdy nenajedla. Zapla som obrovskú plazmu a strčla do nej Usb kľúč. Pustila som film 22 jump street a pozerali sme. Potom niekedy v noci keď to končilo tak sme si išli ľahnúť a prvý deň bol za nami. Ďalší deň som sa zobudila o nejakej 9 a vyšla von na balkón. Pohľad sa mi naskytol na krásne pláži ktorú som mala priamo pred nosom. Toto je nádhera. Povedala som si potichu.
,,Dobré ránko miláčik" povedal ochrápaný Calum. ,,Aj tebe" usmiala som sa a prišla k nemu. Objala som ho a potom sa šla poumývať a spraviť všetko to čo každý deň. Prišla som do izby a dala si na seba plavky. Nejako ma netrápilo že sa na mňa Calum pozerá ako si prezliekam pyžamo.... Tak som si dala Tmavo modro- biele pásikové plavky a na to ešte šaty na pláž. Potom Calum spravil to isté a mne sa naskytol pohľad na krásneho, úžasného holého Caluma Hooda. ,,Čo? Vydíš ma takto rpvý krát?" povedal a žmurkol. ,,Nie a dúfam že aj nie posledný." povedala som a pristúpila k nemu. On tam stál iba tak bez všetkého a ja som ho pobozkala. Ako na ústa... hej? :D Potom si obliekol plavky a vyšli sme z hotela na pláž. Páčilo sa mi tu , bolo to božské ... celá California. Veľa pláži boli obchody. Najviac ma samozrejme že zaujal Hollister a Abercrombie... Jansé že som letela hneď na hotel a brala si peniaze. Nie všetko samozrejme len nejakých 400 euro. Vstúpila som tam a tak som si začala brať do ruky čo sa mi páčilo.
4 tepláky, 6 tričiek, 2 plavky, tielka, 5 mikín, 2 páry tenisiek, pekný lososový lak, parfum a náramky. No a ešte viac A tak isto som to spravila aj pri druhej značke. Čakala som nejakých 360€ a oni mi zajebú že 240... No na nete by to bolo o polovicu drahšie hahaha! Čelá Amerika.... Veď ale aby tu tričká stáli do 10€? NO ok to je jedno hlavne že som si to kúpila a behla s tým na hotel Tam si ešte pokúpim veľa vecí.
-------------------------------
Čauko Kakauko!
Dúfam že sa vám časť páčila :D :)
Ďalšia by mohla byť hmm asi zajtra ak bude na to čas... haha
PS: kto by ma chcel folovnúť na twitteri tak som tam @sas_mentova na instagrame: sas_mentova a na snapchate :D :D :D tak isto :D
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...