Friend with benefits

218 21 2
                                    

,,Ľúbim ťa" naznačil perami a ja som mu dala bozk. Potom som išla za Lalou. ,,Mne s atu už nechce byť" povedala som unudene. ,,Mám to chápaž že tu nechceš byť kvôli..." ,,Nie proste ma to tu už nebyví pome niekam." povedala som ozaj unudene. ,,Fajn tak pome len s apome obliecť" ,,Oki" išli sme sa obliecť a odišli na Audine. ,,Kam pôjdeme?" spýtala som sa. ,, No môžem zavolať Nashovi?" ,,Komu?" ,,Nash-- kamarát" ,,O tom si mi nikdy nepovedala.

,,Lebo on je..." nedokončila. ,,No pekne to doknči" ,,Nieeee nemôžem" ,,Prečo?" ,,Lebo on je..." ,,Kamarát s výhodami?" ,,Prosím ťa nikdy to nepovedz Ashtonovi, asi asi by som to neprežila... lebo ho milujem" ,,Lara ale keby si ho milovala nikdy by si mu toto nespravila" ,,Ja ho ale millujem" povedala potichu. ,,Nemiluješ, keby si ho milovala nebola by si s tým Nashom." ,,Ale to je zložité" ,,Tak mi to vysvetli láskavo" rozhodila som rukami. Toto si Ashton nezaslúži.

,,No Ash nemá to čo Nash" ,,Čo také nemá? Začiatočné písmeno N?" Bola som na ňu nasratá. ,,Nemysím to, ja neviem ja cítim niečo viac k Nashovi" ,,Tak to by si mu mala povedať a neklamať ho a mne neklamať o tom že Ashtona miluješ" ,,Ale ja neklamem" aaaa prvé slzy sú tu. ,,Nie? Predchvíľou si povedala že milješ Asha, teraz vravíš že Nash či ako sa ten týpek volá má to čo Ash nie a tak ako tomu má cháať?" pridala som plyn.

,,Ja Emma ja neviem" povedala a hlavu si založila do rúk. ,,Tak sa vschop a chodte si to vyriešiť. Predsa sa nebudeš niekde s tým, tým tým vláčiť a Ashtonovi klamať do očí ako ho strašne miluješ!" bola som už rozzúrená. Fajn je to len medzi nimi ale ako marátka jej chcem pomôcť. Preboha veď to ju nenapadne ako tým strašne Ashtonovi ubližuje? ,,Emma ja, ja neviee ako mu to mám povedať ja mu to nepoviem" ,,Pozri, sem som zakročiť nechcela ale ak mu to nepovieš ty, tak mu to poviem ja." povedala som. Nepovedala sby som to tak či tak ... možno až keby mu to naozaj nepovedala ale aj on je môj veľmi dobrý kamarát...

,,Emma prosím nie" ďalší vzlyk sa jej vydral z úst. ,,Prosím ťa prestaň, chceš Asha klamať? Trápiť? Vôbec ťa nehryzie svedomie? Vieš ako teraz vyzeráš? Nevidíš ako s tým Ashtona zničíš keď sa to dozvie?"
a vodopády sa už spustili totálne z Lariných očí.

Ashton's pov

,,Čo myslíš že kam išli baby?" ,,Nevie, zase ponakupovať nejaké handry ktoré si oblečú raz a potom ich niekam vyhodia." povedal strnulo Calum. ,,Hej chalani ja musím odísť sorry" povedal Luke a zoobral si veci, následne odišiel. ,,AKo to je medzi vami dvoma?" spýtal som sa Caluma. ,,AKo čo?" ,,No ako ide život, vzťah teba a Emmy" ,,V pohodičke" povedal dosť vystresovane. ,,A- a čo ty?" zasekol sa. Klame. Čo spravil? ,,Noooo ja ani neviem. Lara má stále niekam na ponáhľo a už to neni také ako to bývalo predtým. Neviem vážne..." ,,Miluješ ju?" otázka na ktorú som nechcel odpovedať. Čo mám povedať? Áno? Lebo stále ide preč za jej kamarátkami a somnou je maximlne hodiny týždenne? ,,Ľúbim ju" ,,Iba ľúbiš?" ,,Nemôžem to nazvať tak že ju miljem." ,,Prečo?" ,,Lebo, lebo ju len ľúbim" povedal som stručne. ,,Neviem mám taký zlý tušák" ,,AKý?" ,,Niečo predomnou taí.. a mne sa to nepáči" ,,Prečo by pred tebou niečo tajila? Veď ťa miluje viac ako svojho plyšového medvedíka od Emm. " zasmial sa. ,,No ja neviem, ja si myslím že ma už anilen nemiluje, niečo ukrýva, ona ja neviem možnože si to len nahováram ale vždy kuď nadychujem jej vôňu cítim nie jej vôňu ale nejakého muža" ,,Možno to je len parfum jej brata, čo ty vieš?" ,,Aj? A načo by sa hrnula k svojmu bratovi na voňavku? Nie podľa mňa, ja neviem ona ma podľa mňa podvádza" bol som vystresovaný. ,,Prečo? Ona? To by nespravila"

Lara's pov

,,Ideme späť a pôjdeš k nemu a povieš mu to, rozumieme sa?" ,,Ja neviem" ako mu to mám povedať. ,,Rozumieme sa?" zvýšila trošku hlas. ,,Hej" povedala som a brala do rúk ďalšiu vreckovku.

***

,,Prečo? Ona? To by nespravila" povedal Calum. Čo by kto nespravil.

,,Čavteeee lásky!!!" zakričala Emma úplne v pohode.,,Ahoj miláčik.

,,Čo by kto nespravil?" spýtala som sa a sadla Ashovi na koleno. ,,Ale nikto nič." rýchlo povedal Calum

,,Ash?" ,,Hm?" ,,Potrebujem sa s tebou porozprávať." povedala som a vypukala všetký prsty. ,,O čom?" ,,Medzi očami." povedala osm vážne. ,,Tak poď" vzal ma dnu.

Ako mu to mám povedať došľaka? Lara ty tela sprosté.!!

,,Tak nebudem chodiť okolo horúcej kaše a poviem ti to hneď" ,,O čo ide?" o krok cúvol.

,,Vieš Ash ja ....."

*******************************************************

Tadaaaaaaaaaa nová časť je tu :3

Ďalšia asi zajtraaaa :) :3 Dúfam že sa páčila. :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now