Again??? Please Noo

290 16 0
                                    

Ďalší otravný deň... Nebol síce až taký otravný lebo bol pri mne Calum ale aj to na chvíľku lebo potom odbehol niekam do mesta. Išla som sa najesť do obývačky a sledovala nejaký film. Tuším som si zapla Jennifer's body... baví ma ten film už kôli tomu že tam hrá môj idol a to Megan Fox. Zrazu zazvonil zvonček a tak som sa s nevôlou postavila a odkráčala ku dverám otvoriť. Otvorila som ale v tenj chvíli som všetko ľutovala bol tam on. Bol tam Luke. ,,Ahoj" povedal a umsial sa. ,,A-ahoj" povedala som koktavo. Pritiahol si ma za boky a strčil mi jazyk do huby. Fuj.

,,Prosím ťa prestan!" skríkla som naňho. ,,A čo ak nie" povedal a ďalej ma bozkával. Odsotila som ho od seba a povedala  ,,Neprajem si aby si si robil somnou čo chceš... mám Caluma ktorého nadovšetko milujem chápeš?! Nemôžeš len tak ku mne prísť a strčiť my jazyk do huby!!! Alebo niečo iné." povedala som s menším krikom a začala som sa triasť. ,,Ale môžem" ,,Hej a to kto povedal?" nadvihla som jedno obočie do oblakov. ,,Ja" povedal a pristúpil ku mne až nebezpečne blízko. Jednu ruku ktorú mal položenu na mojom boku sa mu posunula na zadok a druhá vyššie na prsia. Ja som sa normálne rozplakala a prosila nech nič nerobí. ,,Prosím Luke prestaň okamžite daj dole zo mňa tie paprče!" povedala som cez slzy. ,,Niee" povedal potichu a stačil mi zadok.

,,Luke prečo to robíš?" povedala som celá uplakaná. ,,Lebo ťa chcem" povedal a bozkával ma na krku. ,,Luke" vzdychla som a chcela som ísť niečo povedať. ,,Milujem keď takto hovoríš moje meno. Som z teba nadržaný jak nejaká doga." povedal a teraz sa mi hral s prsiami. Bolo mi z toho zle a bolo mi to až príliš nepríjemné. ,,Prosím už dosť... Ja mám Caluma! Teba nechcem!" povedala som vynervovaná, rozplakaná a neviem čo všetko. ,,Ale ja ťa chcem!" skríkol. ,,Takto si ma ale nezískaš.!!" zrevala som ,,Nechápeš tomu že si žijem krásny a pokojný život s Calumom? Prosím ťa neser sa medzi nás a prestaň mi toto robiť!" povedala som a zosipala som sa na zem. ,

,Ale no tak vstávaj!" povedal a zdvihol ma. Pokračoval tam kde prestal a ja som začala plakať ešte viac. ,,Nechaj ma!" povedala som ale on nič. Ignor jak hovado. Snažila som sa ho odsunúť odomňa ale nič. Začal mi rozopínať šortky čo som mala na sebe. ,,Prosím Luke prestaň" ,,Povedz moje meno ešte raz" povedal pomedzi bozky. ,,Nie" ,,Povedz ho!" ,,LUKE prosím prestaň" Povedala som keď som bola uplne nacapená na gauč.

,,LUKEEE TY JEDEN BASTARD ZASRANý KOKOT!!!!!!" Skríkol niekto od dverí ktorý sa hneď hrnul k nám. Áno bola to moja Láska ♥ ,,Ešte raz, RAZ sa jej dotkneš .." ,,Tak čo!" ,,ZABIJEM ŤA!" skríkol a jednu mi vrazil. ,,Ale veď sa jej to páčilo!" povedal a uškrnul sa. ,,Hej? Preto by bola uplakaná ty debilko!" vrazil mu ďalšiu. ,,P-pros-ím p-p-prestan-te" povedala som pomedzi vzlyky. ,,Prestať tento chlapec ťa tu skoro znásilnil Emma!" povdal Calum a ja som nemala žiadné slová na jazyku tak som pribehla k nemu a objala ho. ,,Zrazu sa mu svaly uvoľnili a pritiahol si ma ku mne. ,,Luke! Vypadni už!" povedala som mu a išla otvoriť dvere. Iba sa postavil z dlážky a odkráčal stým že sa na mňa usmial. Pozrela som sa vystrašene na Caluma a hodila naňho smutný  výraz.

,,Ja.." ,,Nič nehovor Emma... videl som.. videl som ho a už neplač. Veľmi ťa ľúbim, a nezabúdaj na to že ťa vždy ochráním." povedal a ja som mu poďakovala . Dala som mu pusu na líčko a on sa na mňa rozkošne usmial. ,,Já ti spravííím milkshake." povedal s iskričkami v jeho krásnych očičkách. ,,Dobre" povedala som s úmevom a ľahla si na gauč.

Calum's pov.

Mal som na toho debila vážne nervy! Neskutočne ma nasral ale potom pribehla ku mne Emma a tuho ma objala. Luke odkráčal domov a potom mi dala Emmka pusu na líce. Chcel som ju pobozkať ale tak asi by sa odhrnula preč... Veď ju oblizoval henten had. Potom som dostal nápad že jej spravím nejaký milkshake. Ľahla si na gauč a ja som odcestoval do kuchyne.

Videl som košíček s ovocím a tak som z tadiaľ vybral 4 banány. Ako inak samozrejme. Haha. Zobral som si nádobu alebo pollitrový pohár a tyčový mixer, nakrájal som 2 banány na hrubšie koliečka a dal ich do toho poháru, 1,5 lyžici cukru, zamišal to mixérom a potom som tam ešte dolial mlieko.

To isté som spravil pre seba a dal to na tácku. Pobral som sa s tým všetkým do obývačky za Emmou a keď som tam prišiel dal som to na stôl. ,,Pre tú najdokonalejšiu osôbku" povedal som a ťukol ju po nose. ,,Ďakujem ty môj záchranca" povedala s úsmevom a zobrala si pohár. ,,Mňáááám to je aké mňáááám" povedala a znovu si odpila. Len som sa usmial ako to povedala a tiež sa napil toho môjho výtvora. Nebolo to zlé. Práveže to bolo vynikajúce. Ale tak trochu zručnosti už mám z toho baru. ,,Pôjdem s tebou pracovať a budeš ma zaúčať" povedala so smiechom.

,,Fajn môžeš ísť hneď zajtra" povedal som s úsmevom. ,,Platí.... ale zobudíš ma ty a nie ja teba." ,,Kedy si ma ešte ty niekedy skoro ráno zobudila?" povedal som so smiechom.. ,,Hmm... to je jedno" mávla nad tým rukou a ľahla si mi do lona. Mal som chuť ju pobozkať. Nahol som sa k nej a ona pozerala na mňa tými jej krásnymi očkami. Priblížil som sa k nej a chvíľu na ňu pozeral. Potom som priložil moje pery k jej a začali sme sa bozkávať.

------------------------------------------------------------------------

Ahoj!!

Kratšia časť dúfam že sa páči :)

Ďalšia časť .... hmm zajtra pozajtra? :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now