Nedeľa ..... vstala som nejak o 11 a s deckami sme sa dohodli na pol druhu že budeme u mňa pozerať filmy.... Až do večera.. No neviem či nám to tak dlho vydrží ale tak v pohodičke.... haha ale tak dohodli sme sa na to že si pozrieme Let's Dance 4 (Revolution a Let's Dance All In. Tak sme išli kukať ako každučkú nedeľu.... každý deň?:D haha skoro.
-------------
Taak som sa trošku upravila kým prídu a dala som si na seba obyčajnú Hollister súpravu. Objednala som oooobrovskúuu ananásovú pizzu s dvojitým ananásom a prichystala na stolík poháre s pitím. Všetci prišli naraz a tak si posadali na sedačky... ,,Cítte sa ako d..." nedopovedala som lebo si už robili aj tak čo chceli. Iba som na nimi mávla rukou a išla zobrať zvoniaci mobil. ,,Jasné hneď som tam" povedala som a rýchlo utekala von po pizzu. Prišla som dnu a všetci sa tam rozprávali .... smiali sa a tak... no keď ma zazreli aj s veľkou škatulou v ruke hneď vykrikovali ,,Pizzaaaa!" Dala som ju doprostred stola a otvorila ju. Rozvoniaval po celom dome.
Ako ju ja mám rada... Zapla som teda Let's Dance4 a pritom jedli pizzu. ,,Oooooch ten Ryan Guzman je tak Sexy!" vypískla Laura. ,,Ja viieeem úplne je na zožratie" povedala som pisklavo. ,,Heej a ja ti nestačím?" zapišťal Calum. Iba som sa zasmiala. ,,To je niečo iné" povedala som a dala mu pusu na líce. ,,Tak sa mi to páči" povedal a zakusol sa do jedla. Becca bola v Michaelovom objatí, ja som bola u Caluma a nejak som zbadala Laru a Asha ako sú k sebe tiež ztúlený.
Boli táák rozkošný. Moc sa k sebe hodia. Taký dvaja Gumkáči. Dopozerali sme 4 a zapla som All In. ,,Och tu je ešte krajšejšejšejší" ,,Ale totálne." povedala tentoraz Becca. Ja som pobozkala Caluma a chvíľku sme sa na seba len tak pozerali. ,,Ľúbim ťa" povedal tak že som to mohla počuť len a len ja. ,,Aj ja teba Lásenka" povedala som a tuho ma objal. Milujem Jeho objatia sú také úžastné. Dobre a tak teraz sa idem sústrediť na film lebo túto časť som vydela iba raz .... ano je u mňa zvykom pozerať filmy ktoré ma bavia dovtedy dokým ma neprestanú baviť. Jasné veď to som celá ja. ... Pch... Minulé prázdniny som pozerala každučký deň LOL a Red Riding Hood.
Teraz som sa musela usmiať na Red Riding HOOD. Mja láska najkreajšia. Nevimenila by som ho ani za Spodné prádlo Hilfiger... haha no dobre teraz vyzerám jak nejaký snob.... kľud Emmka. po dvoch hodinách nám skončil film. ,,Noo a čo kukneme teraz???" spýtal sa Ash. ,,Mňa nič nenapadá a aj tak sa mi už nechce kukať filmy poďme robiť niečo užitočné. ,,X-Box" ,,Fajn platí" Keď vykríkol Calum následne som za ním vykríkla aj ja a hneď som bežala po tú krabicu ... haha . Zapla som Ice-Hockey a išli sme hrať. Canada proti Rusom.... veď prečo nie....
Ostatný si tiež išli niečo zahrať... Activity... Monopoly... Twister? :D No proste bola v tom zábava až dokým sa to celé neposralo... Jasné môj milovaný psíček musel porozbíjať 4 poháre plné sladkých nápojov... Tak som to šla poupratovať a zábava poračovala ďalej...Calumovi začal zvoniť mobil.
Calum's pov
,,Prosím?" spýtal som sa. ,,Čav bro kde si?" Luke... aaach prečo teraz... ,,Ehm.. som u Emm prečo?" ,,Jáj ja len že či si nechcel ísť von .." ,,Nie nie .. teraz je tu aj Ash Mike... a všetci." ,,Ahaa môžem sa pridať...?" ,,Noooo to neviem spýtam sa jej či jej to nebude vadiť. Čakaj." povedal som a pozrel na Emmu. ,,Eh ... volal mi Luke a spýtal sa či sa k nám môže pridať" povedal som neisto... videl som že premýšla a chvíľu neodpovedala... ,,Emm?" ,,Hmm?" ,,Tak môže" ,,Noo... hej veď ked tak veľmi chce..." nečakal som že to dovolí. ,,Fajn Luke?" ,,Čo?" ,,Tak môžeš" povedal som a zložil som.
Emma's pov
Niekto zaklopal na dvere. Tak som išla otvoriť. Samozrejme Luke. ,,A-ahoj" povedala som trošku utiahnuto. ,,Čauko, môžem?" ,,Hej" odvrkla som. ,,Emma vážne mi prepáč za všetko ... ja ... ja som nechcel, Vážne mi odpusť. Ja neviem čo to domňa vošlo... Odpustíš mi?" ,,Po tom všetkom??" spýtala som sa arogantne. ,,Ja viem že chcem od teba veľa ale naozaj ma to mrzí a chcem byť s tebou kamarát." povedal a vyzeral že mu je to ozaj ľuto.
,,Kde zoberiem tú istotu že ma znovu nepodrazíš?" ,,Proste mi ver... nestane sa to ... Naozaj prisahám na môojho tučniaka" ouuukeej tak to teda myslel vážne.. toto by nespravil inak lebo tučniakov priam zbožnuje.... haha. ,,Fajn vtom prípade ti verím." povedala som s úsmevom a on ma objal... Najprv mi to bolo trošku nepríjemné ale potom som sa pridala . Vošli sme do obývačky a sadol si medzi Asha a Mike-a. J aosm si sadla vedľa Caluma a ďalej sme pokračovali v hre. Pozrela som sa jedným očkom naňho, zastavila som hru a siiiilno ho pobozkala. Potom ako sme všetko dohrali tak som sa uistila že či nikto neni doma akeď som zistila že nikto nikde tak som vytiahla zo sekretára Jack-a, Jim Binna aMorgana :D nech nežerem :D Žuroval sme dooosť dlho... vlastne až do rána :D a všetci ostali u nás spať... Jasne veď prečo nie. Ale tak zábava bola, alkohol bol to je hlavné a niekedy aj zdravé. Nikto sa nesprával zle čo som si pamätala...
Iba raz .... a to ked sme hrali pravdu a odvahu a Ashton s Lukom si museli dať dve koliečka okolo celého domu a to tak že museli byť nahý a držať sa za ruky. Haha na tom sme sa zasmiali všetci do jedného len chudák Ash a Luke chytalí bordový odtien na tvári.... neevadí... Ráno.... vlastne poobede sme všetci vstali a poupratovali sme obývačku... miesta kde sme sa nachádzali a celú celučičkú záhradu. Potom sa chalani a baby s nami rozlúčili a ja som tu ostala len s Calumom a Honey..... Zvalilasom ho na posteľ a zobrala do rúk nožničky. Chytila som kúsok jeho trička a zastrihla ˇ... potom ďalší , a ďalší a ďalší..... No a potom to bolo aj tak jedno lebo nožnice som odložila, tričko som dala z neho dole a robila menšie cucfleky na jeho tele. Och aký je on len úžasný. Začala som ho vášni a vášnivejšie bozkávať ..... až .... no veď viete čo pokračovalo ďalej... Ak nie domyslite si :D
.---------------------------------
Ahoojoj!!!
Dufam že sa páčila časť
Chyby si nevšímajte... :D
Aké bolo vysvečko?? :D
Sorry že som nič nepridala v piatok.... :DVedľa máte obrázok zo Step Up 4 :D :3
Ďalšia časť... zajtra pozajtra? :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...