,,Aaaaaa Caluuum" mrnčalasom. ,,Čo?" zasmial sa. ,,Mne sa už nechce byť v posteli... poďme robiť niečo" povedala som a nepremyslela som si ako to povedať. ,,A čo také?" hneď s aprihlnul kumne. ,,Nič také na čo myslíš zrovna ty." povedala som a brnkla ho po ňufáku. ,,Aaaaa mám nápdad!" vypískla som. ,,No to bude stáť za to." povedal skôr pre seba.
,,Karaokééééé!" zakričala som. ,,Nieeee" hodil sa do vankúšov. ,,Aaaanooo" odpovedala som. ,,A pozveme aj Lau, Beccu, Mikeyho, Luka a nás" povedala som celá natešená som už brala do rúk mobil. O pár minút. Takže Becca s Michaelom Neprídu a všetci ostatný áno. POvedala som a išla nachystať niečoo na stôl. Boli tu raz dva všetci. Vlastne najprv prišiel Ashton, Luke a potom Lala. ,,No tak čo budeme robiť?" spýtala sa Lara. ,,KARAOKÉÉÉÉ!!!" povedala a preletela okolo nej ako nejaký superman.
A už aj som brala Mikrofóny a cédečko a pripájala ich o televízor. ,,Tak fajn prvý pôjdem Caluuum" povedala som od šťastia. ,,Prečo? Ale veď to majú spievať dvaja a viac." ,,Ale môžeš aj sám." vyplazila som mu jazýk. ,,Neebudem" zasmial sa. ,,Ale no táák láska sprav to pre mňaaaa" upišťane som rozprávala. ,,Pod podmienkou... keď prvú pieseň zaspievaš somnouuu" povedala a už mi podával do rúk mikrofón. ,,Fajn" povedala som a mikrofón zobral do rúk.
Začali sme spievať a tak. Potom spieval akokeby vlastne sólo? A ja som otvorila ústa dokorán kde sa v ňom ten talent berie. Och tie výšky :3 NO fajn. Potom ako medzi nami prúdil aj alkohol tak sme samozrejme nevedeli čo od dobroty. ,,Pravda či odvaha?" spýtal sa Ashton Luka. ,,Odvaha" odpovedal jednoducho. ,,Bozkávaj Emmu tak dlho dokým vás nestopnem." smiech ma trochu prešiel. ,,Neeeeeeee" povedal Calum. ,,Ale ááánoo čoho sa bojiš?"
Calum zmĺkol a pustil ma k Lukovi. ,,A nezabudnite na jazyky" povedal Ash s chichotom. Len som poňom strelila pohľad a už som si sadla vedľa Luka. ,,Tri...štýýýý ... ri" povedal A sh a už sme sa aj začali bozkávať. Nežne? Dajme tomu. Luke mi chytil tvár a bok ale bolo mi to dosť nepríjemné lebo som videla Caluma. Akože mali sme vypité tak to bral celkom v pohode. Prešli už aspoň dve minúty a stalé nás nestopol. Keď som sa už už chcela odtrhnúť ,,Aaaaa Stoop!" povedal Ash a my sme sa od seba rýchlo odtrhli. Luke bol celý vysmiaty a iba som sa naňho usmiala.
Potom som sa vrátila ku Calumovi. ,,Si v pohode?" spýtal sa ustarostnene a snažil sa vyzerať triezvo. ,,Hej hej pohode." povedala som a usmiala sa naňho. Skôr som nebola v poho ako hej... Neviem to bolo dosť divné teraz. Vždy sa mi páčilo keď ma Luke bozkával a určite sa mi aj toto páčilo ale nie tak ako keď sa bozkávam s Calumom. Myslím teda viem že ku Calovi cítim viac ako k Lukovi. No fajn takže hráme ďalej. Chytila som sa Calumovho ramena.
Vlastne som si okolo neho obmotala ruky a oprela sa oňho. Videla som Calov pekný úsmev. ,,Takže Emma pravda alebo odvaha." spýtala sa Lara po nejakých tých kolách. ,,Odvaha" ,,Vyspi sa s Calumom. Máte na to dvadsať minút" pretočila som očami a pozrela na Cala. Ten už celý natešený ale šak pohode. Zobrala som ho za ruku a odišla do izby.
Jasne že sme sa hneď na seba vrhli. Veď mladý, opilý a zamilovaný. Čo viac ktomu treba??, Rýchlo sme sa vyzliekli aby sme stihli tých dvadsať minút. No a tak sme začali. Bolo to vzrušujúce. Bombové. Vzdychali sme tichšie tak aby to až tak moc nepočuli a presne o dvadsaťpäť minút sme vyšli. ,,Meškáte" upozornila nás Lala. ,,Obliekali sme sa." žmurkla som na ňu.
,,Čiže vy ste sa ozaj spolu... vy ste tam len tak nesedeli?" Iba sme sa s Calom na ňu usmiali a ona to hádam aj pochopila. Takto sme hrali až do neskorej noci. Bolo aj to ako musela Lala pobozkať Ashtona. Obja boli celý červený. Potom museli povedať pravdu čo jeden k druhému cítia. A tak sa dali dokopy. Bolo to super. Vážne. Všetci u nás ostali spať. Ja som šla s Calumom do izby . Ľahli sme si obmotali sme sa okolo seba a hneď zaspali.
Ten krásny pocit keď niekoho milujete a ten niekto je pri vás a drží vás v jeho objatí. Proste je to úplne TOP. Vážne. Ďalšie ráno som vstala s obrovskými bolesťami hlavy. Opica. Jansé veď čo som mohla čakať? Prišla som do obývačky a tam bol rozvalený Luke a Ash a Lara boli v objatí. Oni boli taký zlatý. Potom som šla pripraviť raňajky a neskôr všetci prišli do kuchyne a najedli sa. O nejakej druhej poobede vypadli a ja som s Calom mohla začať upratovať. Nebolo tam toho až tak veľa na upratovanie ale tak zabralo nám to nejakú pol hodinku. Potom sme sa vyvalili na gauč a kukali film.
********************************************************
Ahooj všetcííí
Som o5 s5 :3 Tak dúfam že sa vám páčila táto story :) Ďalšiu by som mohla pridať hádam aj zajtra ale nič nesľubujem !! :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
Fiksi PenggemarAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...