Romantik

296 20 0
                                    

Keď som si to všetko pobrala do hotela vrátila som sa za Calom. ,,Ehm.. kde si toľko bola?" spýtal sa s nadvihnutým obočím. ,,Nakupovať" zasmiala som sa a dal mu pusu. ,,Už zas? Tipujem ... Hollister čo?" začal sa smiať .... ako to ten chlapec vie? ,,Heeej ... aj ty si chcel niečo?" spýtala som sa provokačne. ,,A čo také?" ,,Veci" povedala som zarazene. ,,Nie veď máme na to 3 týždne. povedal a rozhodil rukami okolo seba. ,,No a dovtedy si kúpim aj dva kufre na tie veci ahahaa" povedala som a ako som nad tým rozmýšľala tak to mohla byť aj pravda. Veď toľko vecí.

,,Mne sa tu nechce byť... Poďme.." prerušil ma ako inak. ,,Do postele" povedal so širokým úsmevom a iskričky v očiach mu len tancovali. ,,SPať? Tak poďme." ,,Heeej ale ja som nechcel ísť spať." ,,Ale veď si vravel že do postele..." ,,Milovať sa" povedal a capol mi po zadku. Typický Hood. ,,Hood prestaň" zamrnčala som. ,,A čo ak nie?" pritlačil sa kumne tak že som cítila jeho mentolový dych. ,,Tak... tak ... tak ti nedám!" ,,čo!?" ,,Večeru!" povedala som a vyplazila mu jazyk. ,,Tu netreba, tú nám prinesie obsluha" povedal a chytil ma za boky. Do riti na to som zabudla. ,,Tak... tak ti nedáááám bozk?" ,,Nemusíš ten ti dám aj sám.... 2:0 pre mńa" povedal škodoradostne a vyplazil mi zase jazyk. Už ma to štve... v dobrom samozrejme.,,No fajn vyhral si!" zakričala som.

,,Takže?" ,,Takže ideme na hotel, do postele a spať" povedala som a uškrnula sa keď som videla najprv jeho užastný smejúci sa ksicht a potom ten ,Čo! A to nič nebude?,,,A-ale no tááák!" zaknočal...bol podarený tak som mu dala bozk... trošku dlhší, vášnivejší... nech ho trošku napumpujem... haha chudák. ,,Taaak?" spýtal sa znova pričom si zahryzol do pery. ,,Si tuáciu to nemení." povedala som s úkšrnom. ,,Monžno keď..." zase ma prerušil. ,,Keď?" ,,Aj by som ti to povedala ale zas a znova si ma vyrušil... takže sa to dozvieš neskôr!" povedala som naoko urazene. ,,Ale to nieje fér" ,,Celý život nieje fér Calum." povedala som k nemu a obmotala som si ruky okolo je krku. Len pretočil očami a objal ma. ,,Ideme?"

,,Hej" povedal a vykročili sme k nášmu hotelu. ,,Ozaaaj?" spýtal sa smutne. Nechápem. ,,Čo?" pozrela som sa naňho ksichtom ,o´čom to tu trepeš?, ,,Dnes večer.. pozri romantiku si môžme spraviť... dám priniesť ruže .. sviečky..." povedal od zúfalstva... to až tak súrne potrebuje? ,,Hmmm ... tak teda porozmýšľam. Povedala som a pozrela sa na Caluma ktorý to chvíľku spracuvával. ,,Výborne." povedal a poskočil.Iba som nadtým potriasla hlavou a šla ďalej už do naej izby.

,,Som hladná" ,,Aj ja" no ty kokot To je ROMANTIK! Niežeby sme išli naobed niekam on povie aj ja pch nech sa strčí. ALe nie mi ho moc ľubime .... Však? Jasné že hej.  :3 ,,A tak poďme sa najesť." povedala som umrnčane. ,,Tak pome." povedal zobral kartu z izby a už sme išli dole do reštiky. Dali sme si nejaké špecialitky. Ja som chcela vyskúšať chobotnicu. Ano na prvý krát si poviete bleee ale podla mňa je to mňááám. A Calum si dal mušle. To tak isto mňáám :D

Tak najprv keď nám to priniesli sme sa toho báli aj dotknúť a nie to ešte aj ochutnať ale tak potom sme to dali a môžem vám povedať nič lepšie ako chobotnicu okrem banánov som nikdy nikdy nikdy nejedla. Taká dobrotka. Potom som ochutnala aj Calumove mušle. (To vyznelo :D) tie my tiež moc chutili. Bolo to brutálne mňamko. Okej ďalej sa k jedlu už nevyjadrujem. Tak sme sa napapali dali si to pripísať na účet kde toho bolo pomerne doooosť a išli späť do izby. Ale ako som tam prišla tak som spadla skoro na pi.. zadok. ,,Calum" povedala som celá natešená.

,,To to je krásne" povedala som a vyskočila naňho a bozkávala. On zavrel nohou dvere a išli sme samozrejme že na posteľ. To čo mi sľúbil dodržal. V izbe bola taká romantika že až. Lupene z ruží boli všade pekne poukladane, sviečky takisto a keď sme prišli do izby tak na posteli boli ruže v tvare srdca. Krása. Tak ma teda pekne opatrne položil na posteľ a bozkával ma.

Jednou rukou sa podoprel matracu a druhou mi pridržiaval stehno. Prešiel mi na krk a zo mňa sa vydral jemný vzdych. ,,Calum, si do-ko-na-lý" hovorila som počas bozkov. Bože vždy som chcel mať takého úžsnáka ako je Calum a mne sa to splnilo Ďakujem! Calovi som dala dole tričko a on spravil to isté mne. Onedlho sme boli len v spodnom prádle.Ktoré nakoniec takisto nebolo. No bolo ale niekde hodené na zemy/i(?) Pomalinky do mňa vnikol a mne sa to hrozne páčilo.

Obaja sme vzdychali a užívali si jeden druhého. Obchytkával ma na rozličných miestach samozrejme ako inak Hood. A tak ja som mu to vrátila. Bóóóóďe to jeho úžasné telo je Dokonalé. A tie tehličky. No preste TOP. Pootm čo sme dokončili čo sme potrebovali. Teda čo potrebovalo hlavne toto nadržané prasiatko tak sme ležali vedľa seba a zapli si nejaký film.

Vlastne zase ho vybral Calum. Takže nič normálne to nebolo. Ale nie. Pre tento krát sme pozerali pre mňa obľubený film. Rychlo a zbesilo 6. Kde hrá Paul Walker a Vin Diesel. Teraz mi ten film prišiel taký smutný keď že Paul mal haváriu a zomrel.... v skutočnosti, nie vo filme a 7 už nebude ono..... z polky. Okej nemôžeš na to myslieť lebo mi ostane zase blbo ... smutono. Tak sme to pozerali ... až kým sa mi nezačali pomaly zatvárať očká a nakoniec som zaspala na Calumovej hrudi. Ráno ako som sa zobudila bola som v Calumovom objatí.

Nikdy som nechápala ako tak dvaja ľudia môžu spať... že sa to nedá. Poviem vám jedno je to úplne super ležať s v jednej posteli s tým koho naozaj milujete. Niektoré baby vravie ,,aale veď sloboda je dobrá vec nikohoho nepotrebujem. Lenže sa nezamysleli nad tým že k sobode sa večer nepritúliš...a nebude ti pri nej príjemne, teplo, bezpečne... Ale tak každý má na vzťah vlastný názor. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Čauteee

prepáááčte že tak neskoro ale nemala som vôbec čas.

Dúfam že sa vám časť páčila. Nabudúce... chcem oplatiť to že som včera nič nepridala takžžeee možno zajtra :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now