Epilóg

243 16 8
                                    

O 5 rokov

Takže s sme 5 rokov manželia. Som zaskočená z toho ako to strašne rýchlo letí. Mám dve novinky, vlastne 3- 1) Lala a Ash sa dali dokopy 2)Už 5 mesiacov Laura a Ashton čakajú dievčatko menom Ella Hope Irwin. Vážne krásne meno :3 3)Aaaaaaa my s Calumom chlapčeka menom Thomas Leonard Hood. Jasné jedno meno musí mať zachvíľku po čerstvom ockovi.

Naše deti možno budú tí najlepší kamaráti....

O 4 mesiace-

,,Emm neboj som pri tebe zvládneš to" usmeje sa Calum a drží ma za ruku.

Po narodení Lea mi ho zobrali a priniesli ho v perinke. ,,Bože ten je krásny." ,,Po tatinkovi" zaškerí sa Calum. Len sa zasmejem a ďalej pozerám na to malé stvorenie.

Na izbe som bola sama 2 dni kým neprišla Laura aj s malinkou Hope. ,,tie bábätká su také krásne" zaškerí sa Laura a pozera na obe ležiace stvorenia. ,,Z nich musí byť pár keď budú vačší." zasmiala som sa nad tou myšlienkou čo povedala Laura. ,,Hej boli by zlatý" usmiala som sa a ľahla som si späť do posteli.

***

o 1 rok

,,Hej Leo poď sem" povie Calum s kamerou v ruke a Thomas sa k nemu rozcupitá. ,,A máme za sebou prvé samotné krôčiky" usmejem sa objímem Lea a následne na to aj Caluma. Domom sa rozozvučí zvonček a idem otvoriť. Po pol roku sa tu konečne objavil Lucas. Hneď som ho silno objala a pustila dnu. Stali sa z nás znova dobrý kamaráti.

***

o 5 rokov

Thomas má 6 rokov, nastupuje do školy ruka v ruke s Hope. Sú strašne zlatý. Usmejem sa a chytím Caluma za ruku. ,,Strašne rýchlo to letí" Posadím sa na múrik. ,,Ja viem, akoby sa len teraz narodil" uchechtne sa. Zapísali sme ho na tréningy hokeju. Veľmi dobre mu to ide. SOm naňho hrdá. Laura s Ashom zase zapísali malú Hope na jazdenie na koni. Je pre to ako stvorená.

***

o 10 rokov

Uff 41 na krku. Thomas má 16 rokov. Ide na strednú aj s jeho najlepšou kamarátkou Hope. S Calumom sme spolu 22 rokov. Uff to je krása. Stále sa venuje hokeju a ide mu to lepšie a lepšie. Je útočník. Malá vlastne už veľká Ella chodí s koňmi na preteky. Skáče , stala sa z nej parkúračka. Vždy niečo vyhrá. Má aj vlastného koňa :)

***

O 2 roky

Naše malé, veľké dieťa má už 18 rokov. Práve sa balí na Play off. ,,Mamííí kde mám dress?" zakričí z hornej izby. ,,V skrini!" odkričím. ,,A suspenzor?" zakričí teraz pobavene. ,,Ale nie orbím si srandu" príde dole a tašky položí pred vchod. ,,Fajn tak ja idem." povedal objímol ma a odišiel aj s jeho kamarátmi preč.

***

O rok

Dnes sa máme zvítať s Thomasovou novou priateľkou som na ňu vážne zvedavá. ,,S čím ti pomôžem Láska?" ,,Ale s ničím už to aj mám" usmiala som sa na Caluma a položila misku na stôl. Do domu príde Leo a potiahne jeho novú priateľku. Ale ale ale.... ,,Dobry večer" usmeje sa a ja tam stojím ako hluchonemá. ,,Hope?" na tvári sa mne aj Calumovi vyčarí úsmev na tvári. ,,No tak poďme večerať lebo nám to vychladne" ...... ,,Bolo to úžasné" povie Ella keď dojedá. ,,Tak odkedy ste spolu?" ,,Pol roka" odpovie mi Leonard....

***

O rok

Hope a Leo sa pohádali kvôli nejakej blbosti. Poznám to. ,,NO tak mami ako ma môžeš chápať stalo sa ti niečo také s otcom? " ,,Áno stalo a ešte viac toho" povedala som potichu. ,,Podviedol ťa?" ,,Nie" ,,Ty jeho?" mlčala som. ,,Je to minulosť." ,,Chcem vedieť túto story." Celý náš príbeh som mu vyrozprávala. A on pozeral na mňa s otvorenými ústami. ,,Takže ty si ľubila aj uja Lucasa?" ,,Noo hej, veď vidíš a teraz sme najlepší kamaráti a s Calumom teda s tvojím otcom sve vydržali všetko" usmiala som sa. ,,Tak preto chď teraz za Ellou sa ospravedlniť" ,,Díky mami"

***

O 5 rokov

Svadba naších miláčikov.

***

O rok

51 rokov mám ja a Calum má 52 sme spolu už 32 rokov. Budeme starí rodičia. Veľmi sa moc teším. Ella čaká dvojičky. Už je v 6 mesiaci. Bude mať jedného chlapca a jedno dievčatko. Pomáhali sme vyberať mená. Tak nech sa meno Thomas zachová tak chlapec bude mať Chris Thomas Hood a dievčatko bude Ella Lia Hood.

***

O 10 rokov

Malí krpci majú 10 rokov. Aktívne sa venujú športom. Ako inak Malý Chris chcel hrať hokej po Leovi a Lia chcela jazdiť na koníkoch ale aj tak sa ona venuje ešte behaniu.

***

O desať rokov

71 rokov stará, chorá, vráskavá. To som ja. Stále milujem Caluma. Dozvedeli sme sa že Luke zomrel. Bola som zničená. Prečo zomrel? Netuším. Ale je mi to ľúto toľko krásneho čo sme prežili. Zostalo len v spomienkách.

***

O 5 rokov

Mám 76 rokov. Ashton na tom neni moc dobre. Mal už druhú porášku a ak sa mu to znovu stane nemusí prežiť. Ak neprežije neprežije ani Laura.

***

O 5 rokov

A je to tu ako 79 ročný zomrel Ashton. Laura sa zrútila. Leží v nemocnici. Je na tom zle.

***

O ďalších 5 rokov

Mám 81 rokov. Celkom pekný vek. Občas sa mi zatočí hlava, všetko ma bolí. Som prababka a Calum Pradedko. Laura prababka a Ashton sa na nás hora usmieva. Cítim že tu už asi nebudem dlho.

***

o 6 rokov

Tak som sa mýlila mám 87 rokov a Calum 88. Laura zomrela pred pol rokom. Dlho som sa z toho zotavovala. Najviac mi pomohli deti, syn, vnučka, vnuk a pravnúčik. Sedíme na s Calumom na lavičke a len tak pozorujeme výhľad pred nami.

****

O 5 rokov

Takže mám 92 a Cal 93 rokov.

**

O rok

Ležíme na smrteľnej posteli s Calumom a držíme sa za ruky. ,,Až dokonca" usmeje sa a ja sa usmejem na neho. Zavrieme oči a už ich nikdy neotvoríme. Takto som si to vždy priala aby to skončilo. Dožili sme sa krásneho veku a zomreli sme šťastný. A spokojný.

***************************************************

Tadááááa a je tu epilóg končím! :) s tímto príbehom. Bolo mi to celkom ľuto keď som rišla už na epilóg. Keďže je to môj prvý príbeh :)

Takže ako to začalo? Pôvodne tento príbeh sa nemal vyskytovať nikde inde ako v mojom zošite zahrabaný za posteľou. Len nejako som sa rozhodla že to predsa len skúsim a napíšem to sem. Veď že hádam tam budem mať nejakých 150 videní. Po niekoľkých častiach si pozriem videnia a skoro ma ovalilo. Bola som strašne šťastná. Mala som tam 660 videní. Možno to neni veľa ale pre mňa to bolo dosť. A za to ďakujem všetkým ktorý si tento príbeh prečítali :) Teraz je tu cca 5K+ videní za čo som strašne šťastná. Ano vie, niektoré majú 40K ale ja som rada aj za tých 5 :D :)Samozrejme veľa vecí som si sem ešte dovymýšľala a tak. Takžeee ďalej. Epilóg takto nemal vyzerať vôbec :D Hahaa ale tak vravím si prečo to trošku nepozmeniť nech to nieje také ako vo všetký príbehoch? :) No tak som zvedavá čo poviete na tento epilóg. Najviac moc ďakujem tejto babe ktorá ma podporovala a komentovala mi vždy všetký časti :)

BTW: Tešte sa na nový príbeh ... len neviem ako sa bude volať takže v komente máte odkaz a tam kliknete .... na odpoveď aký ríbeh by ste chceli zatial vyhráva príbeh o Lukovi a to Dark Boy :)




Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora