Ráno som sa zobudila s veľkými bolesťami brucha. ,,Do pekla" povedala som a už aj som išla do kúpeľni. ,,Čo sa stalo?" vyskočil z posteli Cal a prišiel zamnou. ,,Si si v poriadku?" ,,Nie" povedala som a ďalej sa venovala záchodovej misy. ,,Čo ti je? Čo ťa bolí?" ,,Bruchoo" zamrnčala som. ,,Mám ťa zobrať do do do ne-moc niece?" strachoval sa. ,,Nie nie to je v poriadku" ,,Akože? Veď ti je zle bolí ťa brucho" začal histerčiť. ,,Nie som v pohode len .. len ranna nevoľnosť" ,,No ok" povedal. Potom som sa umyla a zišli sme dole do kuchyni. ,,Bré ránko" pozdravili sme rovnako.
,,Ahojte" povedala mama. ,,Kde je oco?" spýtala som sa. Videla som na mame smutný výraz... ,,No tak kde je?" ,,Noo musel ešte niečo vybaviť." povedala a ďalej sa s tým nezaoberala. Dala som nám kukuričné lupienky, med, mlieko a sušené hrozienka. Najedli sme sa a išli sme späť do izby. Viete iba sme sa mazlili. Ppotom sme k sebe zavolali aj Honey ktorá sa ako tak už udobrila s Calom. A tak sme ju škrabkalííííí :D ,,EEmmm?" ,,Hmm?" ,,Nechceme dom?" ,,Veď máme dom." ,,Ale svoj dom." ,,Uff ja neviem." ,,Veď pozri stale som u teba" zasmial sa.
,,Hej to máš pravdu... ale keď ja neviem veď mám koľko .. 18 rokov len" ,,Noa? Jamám 19 a ty budeš mať o 2 mesiace, 3 dni, 2 hodiny a 54,55,56 sekúnd narodeniny." povedal a ja som naňho vyvalila oči. ,,To neviem ani ja" zasmiali sme sa. ,,Veď ale tak môžme pozrieť nejaké byty domy,........" povedala som potom a on ma pobozkal. Už aj sme išli na internet. Našli sme tam zopár domov ktoré sa nám pozdávali väčšinou to boli bungalovi, s veľkou záhradou, bazénom. ,,Fajn na jeden sa môžme ísť pozrieť hneď teraz." povedal Calum keď dotelefonoval. ,,Fajn tak pome." povedla som a už aj sme vychádzali z izby. Dorazili sme tam asi za 20 minút a aj nás tam čakal ten ujček.
,,Zdravím" ,,Dobrí" povedali sme zborovo s Calom. ,,Tak poďte ukážem vám to tu." povedal a už nás viedol. Išli sme najprv samozrejmeže pozrieť vnútrajšok. Z vonka si ja osobne myslím že vyzeral úplne brutálne, modrene a luxusne. Bodaj by nie keby sme neboli v bohatej štvrti. Tak v skratke veľké fajnové okná, s viacerimy balkonmi a terasami, takýýý maslovy, a kúsky drevenných častí. Išli sme popri záhrade schodíkmi dovnútra. Keď otvoril hneď som mala oči niekde odkotúlané. Tak tento beriem na iný sa nekukám. Prešli sme dovnútra a obývačka bola spojená s kuchyňou. Biela sedačka zatočená do L a vstrede bol biely stolík. Oproti sedačke bola plazma kde som mohla vidieť postavi v životnej veľkosti a okolo tej plazmy boli sklenené repráky. Ktoré hrajú v predu ale my ich počujeme zozadu. Tedaa aspoň som to tak čítala a teraz sa mi to len potvrdilo. Stena pri televízore bola obkladaná takými kameňmi skoro až pieskovej farby.
(dúfam že viete čo myslím. (Kač také ako vy :D :D :D) ) Vážne krásne. Ďalej kuchyňa... skrinky boli z bledšieho dreva a na stene vlastne boli pulty? :D (dajme tomu. V strede bol pultový stôl pri ktorom boli barové stoličky. Nad ním vyseli tri lampy. Ďalej sme sa premiestnili do ďalších izieb. Do prvej sme v kročili a tá bola manželská. Tak tá bola Mega.
V kročili sme tam a v strede bola okrúhla biela posteľ s čiernymi návlečkami za ktorou bolo veľké zrkadlo. Pri poteli teda trošku ďalej bol čierny koberec a tam bol sklenený stolík a biela sedačka. Ďalej tam boli tri schodíky ktorými sa dostaneme do šatne a do kúpeľni. Veľké okno zahalovala biela jemná záclona a čierny záves. Oproti posteli bol obrovský obraz. čiernobiela panoráma NY. Bolo to vážne... luxusné. Prešli sme do ďalšej izby a vyzerala ako hosťovská? alebo Detská? to je jedno.
Ale bola tiež pekná. Tá bola zladená do bielo hneda. Ale tá hnedá nebola taká obyčajná ale povedala by som taká sivo hnedá :D. Taže vyzerala nejak takto. teny boli biele až na jednu ktorá bola taká sivá až hnedá. Pri nej bola posteľ ktorá mala hnedé návlečky a oproti posteli bola sivo-hnedá skriňa s obrovským zrkadlom. Potom sme išli do ďalšej izby a to bola kúpeľňa. Uff celá čierna. Až na vaňu :'D biela.
Takže v rohu bol sprchový kút, vedľa bola vaňa na ďalšej stene umývadlo, uterák a takéto blbosti. Prešli sme zase do ďalšej miestnosti a tam bola posilovňa. Normálne originalna posilovňa taká ktorú nenájdete ani v najlepšom fitness centre. A ešte tam boli nejaké miestnosti atď atď. ,,No a koľko to stojí?" spýtal sa celý ohúrený Calum. ,,500 000" povedal. ,,Ale môžete to aj splácať. Pozrel namňa. ,,Oukej tak nám to tu rezervujte my sa vám ohlásime do konca týždňa." povedal Calum podal si sním ruku a odišli sme.
,,Ono to je... mega!" povedala som celá natešená. ,,Tomu ver" povedal a nasadol do auta. ,,Tento iný nehladajme." povedala som. ,,Stojí dosť" povedal. ,,Ale aj je tam toho dosť" povedala som . ,,No veď sa dohodneme. POvedal už počas cesty. ,,Fajn" prišli sme k nám nejak o 9 večer a išli sme spať. Už zase mi ostalo zle. Zase som musela utekať do kupelky. Do pekla toto čo má byť? spýtala som sa samej seba. Nič oukej išla som si ľahnúť späť a zaspala. som
. Ráno 8:34 my zostalo zase zle. ,,Toto neni stebou normálne už si zvracal 3x za dva dni berem ťa doktorovi a ty nebudeš namietať. Povedal a vytiahol ma do auta. Prišli sme do nemocnice a sadli si do čakárni. K mojej doktorke.
,,Dobrý deň" povedala som keď ma pustila dnu. Niečo sa ma pýtala tak som jej povedala... ,,No tak začalo sa to včera alebo predvčerom teraz neviem myslela som si že to nič nieje, nejjaká viróza alebo niečo podobné no lenže stalo sa mi to potom už aj večer a aj dnes ráno." povedala som celkom pokojne na to aká som bola vystresovaná. ,,Máte priateľa?" kukám na ňu. ,,Hej prečo?" ,,A kedy ste mali naposledy menštruáciu?" ,,Noo... noo.. ona. ona my mešká týždeň" povedala som po chvíli. No do pekla dufam že niesom... do piiičii!
,,Tak ja vás teda pošlem ku jednej doktorke aby vás vyšetrila či ste náhodou neni tehotná." povedala celkom pokojným hlasom ale ja som bola úplne na nervy. Lebo všetko pekne do seba zapadalo. ,,A ochranu ste používali?" spýtala sa. Keby som nebola ja v tejto situácii tak by mi to prišlo smiešne. ,,Ano ano používala som antikoncepciu"" povedala. som. Dala mi do rú nejaký papierik a už aj som išla za Calumom a s ním ktej ... gydačo. ,,Calum asi ťa nepoteším" ,,čO?" ,,No ja neviem proste idem ku tej doktorke .... k tej :D a ja neviem všetko do seba zapadá tak že som asi tehotná" povedala som a ruky som si strčila do vlasov a pomaly za ne ťahala.
,,Ale to by bolo super!" vyhrkol. ,,To nemyslíš vážne mám len 18 a ešte jeden rok pred sebou!" povedala som zúfalo. ,,Veď keď sa budeš učiť tak ja ju/ho budem strážiť." povedal šťastný? ,,No nepredbiehajme. Idem to práve zistiť." povedala som a už aj ma sestrička ťahala dnu. Doktorke som podala papierik čo jej poslala druhá doktorka. ,,Sem si ľahnite" povedala myílím hláskom. ,,Možno to bude trošku studené takže sa nezľaknite." povedala a už aj mi nanášala gél na brucho. ,,No nevidím tam žiadny pohyb takže máte určite len oneskorený menzes čo je vo vašom veku úplne normálne." povedala. Mne totálne odľahlo. Takže som boa šťastná.
BLA BLA BA. ,,Ďakujem dovidenia"povedala som a už aj išla za Calumom. ,,si?" pokrútila som hlavou. Zosmutnel? ,,Nooo a tak po tomto roku možno" zase mal ten čarovný úsmev na tvári z ktorého sa mi vždy podlamujú kolená.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Čauteeee!
Tak a j e tu nová časť sorry že nie skôr ale nemala som čas :D takže dlhšia časť o ničom ktorá vás baviť asi nebude alebo vás nebavila to je jedno :D Čať venovaná mojej Láske kráske Katuške ♥ :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...