Bozkávali, bozkávali sme sa hodnú chvíľu. Potom som sa odneho odlepila a pozrela sa naňho. On sa na mňa usmial a ja som mu úsmev opätovala. ,,Nehovorím že sa mi to nepáčilo ale to bolo začo?" povedal so šibalským úsmevom. Iba som mykla plecami a zase sa naňho prilepila. Potom som si opatrne lahíňala na gauč a on mi zašiel pod tričko. A STOP! Rýchlo som sa posadila, ruky mu odhodila preč. ,,Pre-prepáč" povedala som so strachom? ,,Nie to je v pohode." povedal a venoval mi ešte jeden bozk. ,,Ja nie som na to ... bozkávanie beriem ale vyzliekanie a podobne nie." ,,Takže ako to mám brať teraz? Čo sme?"
,,Ufff kamaráti" povedal som s povzdychom. ,,Vyzerá to skôr ako kamaráti s výhodami" zaškeril sa. ,,Kamaráti s výhodami spolu spávajú" ,,Tak kamaráti s menšími výhodami" ,,Nie tak by som to nedala." ,,Tak ako?" ,,Ja ani neviem." povedala som. Zrazu sa Luke postavil z gauča a začal spievať. ,,Best friend, you are my fucking best friend....." začala som sa smiať lebo k tomu pridal aj strašne zlatý tanček. ,,Čo to do pekla?" povedala som ale vlastne nedopovedala kôli záchvatom smiechu. ,,Mám nápad." povedal po jeho ,vystúpení,.
,,No daj" povedala som. ,,Sme len kamaráti ale bozky platia. ,,Okej ale poviem ti jedno.... pripadám si ako ...kur.. tie na dialnici." ,,Prečo?" ,,No rozmýšlaj." povedala som a rozhodila som rukami. ,,No tak ako to mám brať ... pekne postupne.
Začala si chodiť s Calumom, potom som sa priplachtil ja no a ako to povedať ... znásilnil ťa... potom sme sa skamarátili čiže to ťa za to ako kurvu nepovažujem a naďalej si chodila s Calumom, výnimka je to že sme sa teraz bozkávali... ale nespravila si nič zlé v podstate lebo sme sa spolu nevyspali." povedal v skrátenej verzii. Ale nevie to o Leovi. ,,Noooooo tak nejako to bolo." povedala som a pritom si zahryzla do pery. ,,Bože toto nerob" ,,Čo?"
,,Keď si zahryzneš do pery." povedala prezmenu mi ukázal čo som spravila. Hneď som po ňom skočila a pobozkala ho. Bože ono to je tké sexy keď to sparví. ,,No a jak to bolo... keď iba tak nejako?" odlepil sa. ,,No vieš... verím ti tak ti to poviem.... ale nikomu to nepovieš jasné?" ,,Jasné" povedal a usmial sa. ,,Tak to s tebou to ,znásilnenie, mne sa to nepáčilo zo začiatu ... nechcela som... no potom ... potom to bolo vzrušujúce a zapáčilo sa mi to... tak .." odmlčala som sa a pozrela na Luka ktorý na mňa kukal ako teľa na nové vráta.
Čo mi prišlo zábavné. ,,Ďalej som potom, vlastne stále chodim s Calom. No prišla dovolenka a ja som tam stretla Lea... jedného dobrého kamaráta ktorého poznám odmala. On vlastne Calum on sa niekam vyparil a ja som ostala na byte sama. Nemala som čo robiť tak som šla za Leom. Nech sa ideme poprechádzať. Tak sommm išla knemu do bytu lebo ma pozval a chvílu si to tam obzerala. Potom ma chytil za boky a začal bozkávať.... nevravím že sa mi to nepáčilo ale voči Calumovi to bolo nefér.
Tak som sa odtrhla odneho a samozrejme že sme sa jeden druhému ospravedlnili. A tak o tom neviem nik iný iba mi dvaja no už vlastne traja aj s tebou. Ale ina nič iné som nerobila. Chapeš? Chápeš? Až zase na teba" povedala som a prešla si rokami po vlasoch. ,,Noooo ehm tak uhm To o tom Leovi veď ste sa len minútu bozkávali a a j to si ty protestovala čiže si nespolupracovala" dajme tomu. pomyslela som si. ,,No hej"
,,Takže som ťa v podstate znásilnil ale ano to si nemôžme brať ako za podvádzanie lebo to som ťa k tomu donútil Takže z toho všetkého vyplýva to že si sa somnou teraz akoby poprvý krát bozkávala. Len bozkávala čo by mohlo aj zostať tak. Čiže akoby si mala niečo iba s Calumom. Vo styku." povedal a nakonci vypúlil oči. ,,Ach toto tvoje prekladanie" pvedala som a obaja sme sa začali smiať. ,,Takže aby som to teraz ja preložila do normálanej reči.... uhm" odkašlala som si.
,,Mala som a mám len Caluma s ktorým som chcela byť vo styku a s nikým iným som nebola, čože som ho nepodvádzala. Iba teraz čo sme sa bozkávali." povedala som asi ešte znezrozumiteľnejšie ako Luke. ,,Dajme tomu" ,,Ehm, ehm Dúfam že nevyrušujem." povedal známi chlapčenský hlas zanami. Do riti. ,,Emmka vysvetlíš mi čo tu rišite a vysvetľujete jeden druhému?
Už dobrých 15 minút?" Do pekla on to počul aj o Leovi. Stále som sa naňho pozerala s vyplaštenými očami. ,,A-ahoj.... noo ako ti to povedať..." ,,Nemusíš vravieť nič, ja si myslím že som počul už dosť" povedal s úškrnom a šmaril sa na gauč. ,,Ty sa nehneváš?" ,,Spýtala som sa." ,,A prečo? Ve´d to je len medzi tebou, Lukom a Calumom" povedal vysmiiaty Ashton.
,,Ale som trochu nasraný" ,,Prečo?" spýtala som sa s veľou gudžou v hrdle. ,,Lebo si mi to nepovedala ako tvojmu dôveryhodnému a najlepšiemu kamarátovi. A nemusíš sa báť nepoviem to nikomu iba vtedy ak to budeš chcieť." žmurkol a objal ma. ,,Ďakujem Ashton. Ja ti hovorím vždy a všetko len toto si ako by som to povedala nevidel si to namne?" ,,No videl som ako ta niečo trápi." povedala pritiahol ma k sbee viac. ,,No tak čo sa sťažuješ." povedala som a zaborila som sa mu do hrude.,,A teraz čo sa stalo všetko? Teraz?" ,,Bozkavali sme sa."
,,Aha ... no tak chodíš s Calumom, ani raz si ho nepodviedla a teraz si sa bozkávala s Lukom. Ale veď sa nič hrozné nestalo-.... Veď Jebačky dúfam že neboli čo si myslím že teraz ani neboli takže malý, veľký bozk neuškodí. A za to ako aby si si u mňa napravila to že si mi nepovedala to o tom záhadnom Leovi si prosím puˇšinku šeeeeeeeeem" povedal šušlavo a nastavil líčko.
Na ktoré som mu ochotne dala malú pusinku. Všetci traja sme boli u mňa do noci a pozerali stále nejaké filmy. Vlastne ostali aj u mňa spať a Calum sa zatiaľ neozval. Mám sa báť alebo žiarliť?
***********************************************************************
Ahooooooj ľudia!!!!!
Ďalšia časť konečneeeeeee na svtee. Prepáčte ... ale nemala som čaaas :/
No čo si myslíte?????? Podviedol Calum Emmu alebo sa mu niečo stalo?????
Komentujte, votujte :)
Ďalšia časť ... pozajtra :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...