film,13+, secret

394 20 0
                                    

Prepáááááčtee že som nič nepridala vtedy ako som mala ale mala som notebook v oprave :/                    .------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stáli sme na záhrade stále v tej istej póze. ,,Vy dve hrdličky si to nemôžete nechať na potom?" ozval sa ožratý Lukov hlas. ,,Hmmmmm" zasmiala som sa a objala Caluma. Potom som mu dala preč ruky z jeho chrbta a on z môjho zadku a vošli do obývačky.

Už bolo skoro 5 hodín ráno, tak sme sa pobrali a išli spať ku mne domov. Vstali sme neviem nejaaaaak o.. o pol druhej a iba sa tak válali po posteli, maznali sa, bozkávala, hladkali no proste bolo to úžasné leňošenie s Calumom. ,,Caluuuuuum niečo ti nakreslím s fixou na ruku" ,,Nieee, nepojde to dole" ,,Nevadí, nooo ale taak keď ma máš ráááááád" zatiahla som a usmiala sa. ,,No čo mám stebou robiť, nech sa páči moja ruka je odteraz tvoja."Výborne to som chcela počuť" povedala som s úškrnom.

Len pretočil očami a ja som mu na ruku nakresklila infinity tattoo hope ( nevem jak je to po slovensky :D) ,,To je pekné... a teraz ja tebe" ,,No fajn tak som zvedavá" usmiala som sa a už mi niečo písal na ruku. bol to nápis. Samozrejme že som sa trošku zasmiala ,,My boyfriend is a perfect lad" no keď myslíš" ,,A nie?" ,,Nehovorím že nie no neni perfektný" trošku zvraštil obočie.

,, Ty si ten najdokonalejší" povedala som a hneď sme maly jazyky niekde ,v hrdle,. Pomaly sme si ľahli na posteľ a bozkávali sa stále, stale, stále a stále, On je taký sladký. Aké by to bolo keby nás niekto nevyrušil. Calovi zvonil ako inak jeho úžastný mobil. Pozrel na mňa ospravedlňujúco a zodvihol. ,,Čo je!" zakričal pravdepodobne na Luka. ,,Ale Lukeeeee...." .......... ,,Fajn prídeme" nevravela som? Lukey :D  ,,Ideme k Lukovi." ,,Hmmm" zamrnčala som. Nebola som práve nadšená že knemu idem po tom čo mi včera spravil. ,,Čo ti je?" pozrel na mňa ustarostnene Cal. ,,Nič" ,,Jak že nič keď ti niečo je? No vyklop to" ,,To zo včerajška... fu to keby si ta nebol..." ,,Pozri Luke bol ožratý... on je úplne iný keď je triezvy" ,,Nofajn tak poďme už lebo prídeme neskoro." usmiala som sa na Cala a venovala mu malý boštek na líce. ,,ešte" povedla.

Tak som mu dala ešte jeden. ,,Aj sem" ukázal na druhú stranu. Tak aj tam som mu ju dala. ,,A aj sem" ,,Stáčí nemusíš zase preháňať." povedala som prísne ale moc mi to nevydržalo lebo som sa zase rozosmiala. Po ceste k Lukovi sme sa rozprávali o hovadinách a to o čistých. Prišli sme k nemu a zaklopali sme. Keď Luke otvoril tak Calum ho prerazil a šmaril sa na gauč. ,,Aj ja ťa zdravím" povedal za dverami Luke. ,,Ahoj" ,,Čauko... hmmm Calum nechceš mi predstaviť túto krásnu dámu pri dverách?" ,,Keby si bol včera triezvy tak by si si pamätal že som ťa sňou už zoznamoval" ,,Ouu aha no tak hmmm"

,,Nevadí ja som Emma" povedala som s úsmevom. ,,Čauko Luke" povedal a objal ma. Potom ma konečne pozval dnu a ja som si sadla pri rozvaleného Calumka. No a teraz čo budeme robiť? pýtala som sa sama seba. ,,Chceme si pozrieť nejaký film? ,,Aky?" zamrmlal Calum. ,,Nevem nejaké som stiahol." povedal kým nad niečím zrejme premýšlal. ,,No a to sú aké?" pridala som sa do konverzácie aby som tam nesedela nejak od veci.

,,Tááák 22 a 21 jum street, nezvratný osud 5, lesny duch, rýchlo a zbesilo 6, Hobbit.Zatial ale potom sú tam aj iné ale tie by vás zrejme nebavili." ,,Čo ty vieš? aj tie prečitaj" povedala som so smiechom. ,,Hmmm ták Život Adeli, Nezvratný osud 1,2,3,4, V zajatí démonov, Annabelle, Jessabelle, Mama  a tak." ,,Hmm tááák si pozrime 22 jump street to som už dávno nevidela." ,,Oukej" povedal a strčil usb- čko do ich obrovskej plazmy.

Luke si sadol do foteli a Calum si tiež konečne trochu lepšie sadol no myslela som si že ho to nenapadne. Po pár minútach sme vybuchovali smiechmi a sedeli sme doooooosť nezvyčajne. Počas toho nám prišla obrovská ananásová pizza ktorá sa nám ani na konferenčný stolík nezmestila a bola tam pohoda.... Veľmi som sa bavila s týmito trkvasmi. Nejak o 9 sme už išli k nám teda ku mne domov a doslova som sa zvalila na postel. Calum rýchlo využil šancu, vyzul mi tenisky.... ,,Č-čo to robíííš?" zapišťala som. ,,Vyzliekam ťa." ,,Prečo?" ,,No a ako budeme hrať hry dospelých cez oblečenie?"

,,Hry dospelých????? Možno tých 18 rokov máš ale rozum sa ti zastavil v nejakých 12" ,,Pšš neprezrádzaj." Zasmiali sme sa ďalej pokračoval. Tenisky odložil a stiahol mi aj moje uzučké čierne rifle, mikinu, tričko, podpsenku, nohavičky? Hej všetko. ,,Heeeej ale ty si ešte oblečený. ,,Už nie" povedal ppo chvíli vyzliekania. Začali sme sa bozkávať, hladkať, obchytkávať, robiť cucfleky, ja sa priznám potom som aj škriabala ale to aspoň videl že som si tieto chvíle s ním užívala na plno i keď chudáčik bol doškriabaný do krvi.

,,Prepááááč" povedala som po šepky." Nič nepovedal ibaaa noooo ...... :D ,,Caluuuuuuuuum!!!!" zakríkla som a on ako na povel vedel čo má robiť. Rychlejšie, pritlačiť, tvrdšie....... ,,Och Calum!" vzdychala som a asi ho to podporovalo no keď si zoberiem to že keď mne hovorí pri takomto niečo moje meno sa mi to veľmi páčí. ,,Cal" vzdychala som ďalej až to vtedy kým som nebola. Potom si ľahol vedľa mňa a ja som ho hladkala po bruchu nižššie, a nižšie a až som natrafila na Caluma v menšom :D ? Chytila ho do ruky a ďalej sa s ním hrala. Cala som bozkávala po hrudi, po krku, po tvári po ústach no nakoniec som sa presunula dole.

,,Emm" ,,Och Emma" vidíte? O tomto som hovorila...... Tlačil mi hlavu vždy nižšie a až sa nakoniec spravil. ,,Bol si vynikajúci" povedala som a pobozkala som ho na ústa. ,,Aj ty si bola dokonalá ako vždy" povedal a objal ma. Potom sme sa zakryli do plachty ako býva v tých filmoch a zaspali sme. Na ďalší deň sa zobudím na nejakú mne známu, úžastnú, neodolateľnú vôňu. A nie pre tento krát to nebol Calum. Zišla som dole len v teplákoch a v tielku a Caluma vidím pri sporáku. No do kelu zase tu bude veľa upratovania. Pomyslela som si. ,,Bre ránko láska" ,,A ahooj" povedal a ďalej sa venoval raňajkám. ,,Čo to vyvádzaš?" 

,,Palacinky." ,,Ahaaaa FAJN ty palacinka keď to bude hotové tak ma zavolaj." POvedala som a odišla naspäť do izby. Išla som na mobil a mala som tam tri správy od Becci, 2 od Lauri, 5 od Ashtona a 4 od Mikeyho..... Každá sms-ka bola typu. ,Čau čo robíš? Nejdeme von? Ako prazdninuješ nechceš zbehnúť na zmrzku? Pooooooď ku mne pozrieť nejaký film je tu aj Laura.Ahoj Emmkaaaa Nejdeme sa skateboardovať?,

Každému som niečo odpovedala ale nad tým čo mi poslal Ash sm tuho rozmýšlala. Asi aj pôjdem. Tak som mu napísala že hej a že naučíme aj Caluma. Kopu smajlov mi poslal a že sa stretneme o 3 pri rampe. ,,lááááááskaaaaaaaaaa!!!!!!!" kričal na mňa Caluuum. ,,Už idem" povedala som a zbehla dole. Tam ma čakal Macko Uško a tanier palaciniek pekne nadekorovaných. Vlastne prehnuté palacinky, vanilková zmrzlina, šľahačka, a nejaký čokoládový toping.

,,Heeej mám pre teba malé prekvapko." povedala som a cal sa na mňa pozeral so strachom v očiach. ,,O - o aké prekvapko ide?" ,,To sa nehovorí" povedala som a mrkla na ňho. Len sa priprav na 3. Pôjdeme von a taaaaaak je jediné čo ti o tom môžem povedať" ,,Oukkeeeeeej" povedal s úškrnom. ,,Mám sa báť?" ,,Možno" snažila som sa hovoriť tajomne no nejak sa mi to nepodarilo ahaha. Bolo pol tretej a tak sme sa išli obliecť. Ja som si obliekla tielko na to károvnau červenú košeľu, a nejaké čierne džínsy... vlasy som si nechala rozpustené a  na nohy som si oblu čierne tenisky Vans. Calum si dal tiež čierne jeansy, Tielko Santa Cruz, šiltku ktorá sa mu neskutočne hodila a bol v nej strašn ale strašne moc jebavý chalan a takysto si dal na nohy čisto čierne Vansky. Ako keby ten Chalan vedel že ideme na rampu haha.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahooj!!

Dúfam že sa vám páči táto časť :) :) :) nemám čo iné ktomu dodať iba to že...

Ďalšia časť bude asi zajtra alebo vvvvvvvvvvvvvvv nedeĽU ZATIAL Pááá :)

A ZA CHYBY SA OSPRAVEDĽŇUJEM!!!! :D

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now