O dva týždne
Calum's pov
,,Ktorý teda beriete?" spýtala sa ma milá predavačka v Klenotníctve. ,,Zoberiem ten prvý ďakujem." Milo som sa usmial a už aj vyťahoval peňaženku. Zaplatil som danú sumu a odišiel z toho obchodu.
*crr*crr*
,,Čav Luke" ,,Ahoj kde si?" ,,V meste... v obchodoch" ,,Oukej ideme sa niekam najesť počkaj ma v Taku" povedal a hneď zložil.
***
..Načo si bol v meste?" pýtal sa ma Luke s plnými ústami. ,,Vybrať prsteň" ,,Hmm?" ,,Chcem požiadať Emmu o ruku" Ako som to dopovedal začal sa dusiť. ,,Chceš ju čo? Veď bude mať len 19" ,,Ja viem ale veď to je v pohode nie? Veď sme už spolu zachvílku dva roky." Dal som si trocu jedla do úsť a pozrel naňho. ,,No ja neviem... ako to zoberie" ,,O čo ti ide?" ,,Ale o nič" nadýchol sa a odpil si z Coli.
Luke's pov
To nieee... nesmie povedať áno. Nesmie! Čo s tým mám spraviť? Och Bože ako ju ja len veľmi ľúbim. Do pekla aj s Calumom! ,,Hej!" ,,Čo?" ,,Čo som spravil?" nadvihol obočie. ,,Prečo?" ,,Prečo mám ísť do pekla?" zaškeril sa. Ouu... ,,AAle nič, len som sa zamyslel že máš na to vážne gule aby si ju požiadal o ruku."
***
Calum's pov
Z obedu som išiel hneď domov. Vlastne do nového domu....
,,Emm?" ,,Ahoj už si doma?" Iba som prykývol. ,,Pozývam ťa dnes na večeru takže sa pekne obleč" chytil som ju okolo pásu a dal boštek na krk. ,,Fajn.." zasmiala sa. ,,Máme rezervovaný stôl na 18°° takžeee máš 3 hodiny na to aby si sa pripravila ja musím ísť niečo zariadiť." odkráčal som späť k dverám a podišiel k autu. Odišiel som do reštaurácii a išiel objednať miesto, víno a blbosti čo k tomu patria.
Emma's pov
Ufff som zvedavá že čo na mňa táto láska zase chystá.. No nič idem niečo kuknúť. Otvorila som skriňu a vyberala som aké si dám šaty. Rozhodovala som sa medzi 2 Abercrombie a to: 1) celé bielej farby a na páse maly tmavo modrú mašličku 2) po pás tmavo modre a dole nižšie sa striedala tmavo modrá s bielou a no na páse bola tmavá mašlička. Nakoniec som si vybrala 1 a ktomu som si zobrala ešte biele balerínky (látkové). Na tvár som si naniesla minimu make-up-u, špirálu, očnú linku a do kabelky som si hodila čučoriedkový eos. Vlasy som si nechala rovné. Keď som mala hotovú tvár začala som sa pomaly obliekať. Nakoniec som sa pozrela do zrkadla a bola som so sebou spokojná. ( dole v komente máte šaty :) )
o pol hodinu
Zavolal mi Calum že ma už čaká vonku. Tak som sa ešte raz na seba pozrela v zrkadle ako nejaký narcis a potom odišla za Calom.
,,Ahoj" nasadla som do auta. ,,Wow dnes vyzeráš úžasne" povedal a dal mi bozk. ,,A ty vyzeráš stále tak isto" zasmiala som sa. Na sebe mal čierne skinny jeans a bielu košelu. ,,A kam ideme?" ,,Najesť sa."
***
Najedli sme sa a pozrela na Caluma. ,,Ešte niečo?" ,,Hej" povedal a ja som zostala zarazená.
Začal. ,,Vieš tieto skoro dva roky som veľmi šťastný... síce boli tam nejaké tie hádky .. a nejaké nezhody ale samozrejme že tam bolo i veľa lásky, šťastia, spomienok.... môj život si mi úplne zmenila a za to som ti veľmi vďačný a chcem aby si ho menila po celý môj zvyšok života a tam presto sa ťa pýtam..." a je to tu. Vec ktorej som sa bála ale zároveň aj strašne tešila. ,,Emma Hope Blueberry, vezmeš si ma?" Zostala som vyvalená keď mi nasadil na ruku krásny prsteň. Nevedela som čo povedať... vlastne vedela aale nevedela :D. ,,Ano, áno, ánooo" obmotala som sa mu okolo krku a pobozkala ho. Cítila som jeho úsmev a aj pohľady na nás dvoch. O chvíľu tam bol veľký potlesk, vypiskovanie a veľa sĺz z mojej strany.
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...