Friend from Miami

228 16 2
                                    

Z premíšlania ma zrazu prebralo klopanie na dvere. Jasné Calum si určite zas zabudol kľúče. ,,Calum  koľko krá..." pozrem sa pred seba a zrazu tam zbadám jeho. ,,.. T-ty? Bože je to vôbec možné?" povedala a skočila som mu do objatia. ,,Tak dlho som ťa nevidela... Ale si vyrástol a opeknel." povedala som cez to všetko nadšenie. ,,Ouch díky ahaha... no aaj ty si poriadne opeknela. Čo? Ako sa máš?"

,,Ja úplne super... ako si vedel že som tu? A bývam v tomto hoteli?" ,,No nebolo také ťažké keďže ťa mám follownutú na instagrame... no adala si aj miesto... tak hovorím si že to nieje ďaleko... tak som zbehol k recepčnej a spýtal sa kde si ... haha" ,,Ouuu ahaaaaaa ty tu bývaš?" ,,Hej hej v tomto hotely vlastne len na dovolenky... tak že dva roky tu mám kúpený jeden ten byt.,... nejaké dva roky už" ,,Och som tak rada že ťa vidím Leo! Ani si nevieš predstaviť ako mi tie naše výletíky chýbali." Povedala som a pozrela naňho. ,,Sme na tom rovnako" povedal a tuho ma objal.

,,Poďme sa prejsť" povedal po chvílke mlčania.,, Fajn tak počkaj len sa idem upraviť" ,,Načo? Veď vyzeráš úplne v pohode." povedal s čudným výrazom. ,,No tak sa aspoň očešem a už aj idem." povedala som a nedala mu čas povedať nie.

----

,,Tak čo? Ako žiješ? Ako sa ti tu páči?" ,,Lepšie si myslím že ani nemôže byť.... teraz mám  trocha voľna takže som si sem prišiel oddýchnuť na nejaké dva týždne... A ty? Čo tu robíš? Tak sama?" ,,No uugh Ja som tu na dovolenke... s ... p- frajerom. Boli sme najprv v Californii jeden aj pol týždňa a ešte sme tu na tak isto dlho." povedala som a preskočila jamu na chodníku.  

       Vyzeralo to zvláštne. ,,Ahaa tak ty- ty máš frajera??" ,,Hej hej volá sa Calum... je hrozne zlatý, určite by ste si rozumeli. A ty? čo tvoja kariéra s hokejom? Poračuješ vňom ešte stále?" ,,Tak niekedy by sme sa mohli stretnúť a spoznať sa. Hokej? Uplne pohode."

---

Pred nami sa zjavila mne celkom známa a milovaná osoba. ,,Aha tam to je pred nami no ehm Calum" ,,Kto?" ,,Môj frajer" ,,Ahaa" ,,Emm?" spýtal sa ma Cal keď bol už pri nás" ,,Ahoj miláčik" povedala som a dala mu pusu. ,,Kto je toto?" ,,Ouh toto? Toto je môj starý dobrý kamarát Leo no a je teraz tu na dovolenke.

,,Takže Calum toto je Leo, Leo toto je Calum... môj frajer." povedala som a podali si ruky.  Nachvíľku nastalo trápne ticho ale potom bolo všetko okeeej. Skamarátili sa ... odľahlo mi...  Smerovali sme k pláži. Rozprávali sme si funny momenty... Každý sa vždy dobre a s chutou zasmial. ,,Leo chyť ju za nohy." povedal Calum ktorý ma zobral za ruky. ,,Na tri" povedal Leo keď som bola už nimi obviazana. ,,3,...2..." odpočítavali pričom ma hompáľali na môole. ,,Nieeeeee!!" zvískla som keď ma pustili ... alebo hodili o mora. Vynorila som sa a bola som na nich akože nasratá.

,,Teraz si ma neželajte!" zahučala som na nich. ,,No do pekla beež!" zakričal dievčenským hlasom Calum a začali bežať. Doplávala som k k brehu  a bežala som za nimi.  Oboch som chytila za ruky a brala k moru. ,,Mame ťa znovu ponoriť? Len povedz mne bude potešením." povedal Leo pričom sa zahihňal. ,,Nie ideme si pekne zaplávať" ,,Ale sme oblečený"  povedali spolu. ,,Aj ja som oblečená!" zvískla som pričom sa začali rehotať.

Obaja si dali dole tričká a ja som teraz nevedela že ktorý vyzerá lepšie. Iba som otvorila ústa do tvaru "O" a nevedela som ich zatvoriť. ,,Čo?" povedal Leo s úsmevom keď prišiel ku mne. ,,A-a-a-ale nič. Iba takto dobre si ozaj nevyzeral." povedala som a začala sačervenať. ,,ani ty nie" povedal a pozrel sa na mňa. Zistila som že som mala biele tričko a podprsenku. Tak že mi viacej videlo podprsenku a brucho ako tričko. ,,Dík" povedala som s úškrnom. Potom pribehol k nám Calum ktorého som tiež obdivovala. Som teraz medzi dvoma krásnymi a svalnatými chalanmi. Išli sme sa kúpať... šantiť vo vode ako nejaké  ročné decká... no jak nám bolo souper. Som rada. Aspoň nachvíľku som zabudla na Luka, Och bože zase on mi bude celý čas vŕtať v hlave.

... Priznávam že mi chýba a neviem sa naňho dočkať kým prídem domov. Musím mu to povedať. Musím mu  povedať že ho ľúbim. Chýba mi on, jeho uhm bozky.. Ale už odvtedy ako som spoznala Lea... uff už odvtedy som ho chcela.. Bol na zožratie. Voalal som ho vždy ,,Oliva" keď som sa rozprávala o tom s kamoškami ... u nás alebo pred spolužiakmi... Haha to boli časy.. keď bol každý deń u nás... Vždy som si predstavovala život s ním.. Pchhh som hrabnutá ano... Takže sú tu traja chalani.. Medzi ktorými sa neviem rozhodnúť... Omgg ale s jedným za to chodím.. Chce to len čas..

***************

Ahojky... Babenky

Ďalšia časť na svete... Woohoo dúfam že sa vám páči.. ♥

Budem rada za každý váš koment..., vote-... všetko...

Veľmi veľmi veľmi pekne vám dakujem za 1k reads... ani si neviete predstavit ako som nadšená z toho ♥ Časť je venovaná jednej babe @regii_k za to že dala prvá koment... vybrala ďalší príbeh čo by som mala ppísať .... čo mi pripomína.. zajtra začnem písať ďalší príbeh o Ashtonovi :)  Takže Ďakujem haha :D
Ps: Nová postava v príbehu Leo :D ♥ ako ja milujem hokej :3 a hokejistov ešte viac ♥

Ďalšia časť... zajtra? možno nič .. nesľubujem :D :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz