Poobbzerala som sa v zrkadle a vyšla von. Pred domom ma už čakala krásna audina a v nej ten najúžasnejší chalan na svete. Otvorila som dvere a pozrela na Caluma. ,,Wow, babe ty si krásna" povedal s otvorenou pusou. ,,A kedy som nebola?" opýtala som sa ironický kým som nasadala. Jeden problem tu bol, taký že nevedela som ako si mám sadnúť.
No potom som to nejak zvládla a sadla si :D. ,,Ty? vždy si bola nádherná ale teraz v tých šatách, no dnes spím u teba" povedal so smiechom. ,,Ako chceš ale nič ti nesľubujem" povedala som a vyplazila mu jazyk. ,,No veď uvidíme." ,,Čo tým myslíš?" ,,Uvidíš" povedal a chytil ma za stehno. ,,Mám sa báť?" povedala som so žartom. ,,Teraz ešte nie" zasmial sa. ,,Trhni si" a viac sme sa o tejto téme nebavili. ,,Inak ešte by som ťa rád zoznámil s Lukom, teda ak ho niekde nájdeme" ,,Fajn som naňho zvedavá" povedala som s úsmevom a už aj sme zastali pred jeho domom. ,,Fíha? To to je jeho dom?" ,,Hej bude sa ti páčiť" ,,Ten sa mi páči už teraz haha"
,,Fajn tak poďme" povedal a vystúpili sme z auta. Zaklopali sme a otvoril nám Ashton. ,,Ashtooooon" zvískla som a objali sme sa. ,,Ahoj Emmka" ,,Čav bro" ,,Ahoj Cal" tiež sa objali ale nie tak ako somnou ale tak , tak chlapsky? :D Tak nejak. ,,Nevidel si Luka?" spýtal sa Calum. ,,Hmmm asi bude v kuchyni. ,,Fajn díky, Emm poď" povedal a išli sme asi do kuchyni. ,,ˇAhooooooooj Caluuum" mal dobre vyťťaté. ,,Čauko kámo" povedal a tiež sa objali.
,,Umm Luke chcem ti predstaviť Emmu, takže Emma tot je Luke, Luke toto je Emma" ,,Ahoj kráska rád ťa spoznávam" povedal, tuho ma objal a dal mi pusu na líce. ,,Brzdi" povedal Calum. ,,Neboj sa nepretiahnem ti ju, i keď by som veľmi chcel" musela som sa zasmiať ale Calum toho mal už dosť. ,,Hej no tak spomaľ, ona je už zadaná, a ak jej niečo spravíš rozlámem ti prsty"
,,Oukej, oukej prepáč" ,,Fajn" povedal a odišli sme k ostatným. Každý mi tam niečo nalieval a ja som cítila že už toho mám dosť. Calum tiež nevyzeral nejak moc triezvo a vlastne vôbec nikto. Bolo mi tam vážne super. Hudba hrala, všetci sa zabávali, smiali sa a tak ďalej. Zrazu ma niekto chytil okolo pása a myslela som si že je to Calum. Začal ma bozkávať na pleci a hýbal sa do rytmu hudby. Otočila som sa k nemu a skoro som dostala infarkt. Ten niekto nebol Calum ale Luke. ,,Do riti čo to robíš? Kde je Calum?" som sa ho celá vystrašená opýtala. ,,Neboj sa ma ja ti neublížím. Povedal a strčil mi jazyk do úst, snažila som sa ho odstrčiť, buchala som doňho ale nešlo to.
,,Luke?!!!" spýtal sa mne povedomý hlas. Calum díky Bože. ,,Čoo len sme sa hrali" povedal opito. ,,Okamžite ju pusti!" povedal a Luke ma pustil. ,,Ca-lum prepáč ja za to nemôže on, on ma začal bozkávať nevedela som ho nijak odstrčiť, vážne mi to prepáč." povedala som zúfalo a v očiach som mala slzy. ,,Neoplácala si mu to?" ,,Nie veď ti vravím že som ho chcela odstrčiť len sa na mňa prilepil ako nejaká pijavica." povedala som a teraz som začala plakať. ,,Poď sem láska, za nič nemôžeš, on sa len opil, nieje naozaj takýto." ,,Ďakujem že si ma zachránil" povedala som ešte stále uplakaná. ,,Teraz už neplač, všetko bude fajn" povedal a utrel mi slzy. Chvíľku som len tak sedela na sedačke a zrazu si ku mne niekto prisadol.
,,Ajoooj, čo ty tu tak sama" spýtal sa Ash. ,,Ahoj ja neviem som trochu unavená a príšerne ma bolia nohy od tých hovadských topánok." ,,Tak si ich daj dole." povedal so smiechom Ash. ,,No jasné a stratím ich tu niekde, nie vydržím v nich." ,,No ako myslíš, dnes si inak vážne pekná" povedal úprimne? ,,Hej hej hej a inokedy som neni?" spýtala som sa so smiechom. ,,Ale áno si, no dnes je to iné" a začal sa smiať. ,,No tak teda díky" povedala som mu a on ma objal.
Bolo to krásne priateľské objatie. ,,Ash?" ,,Hmmm?" ,,Mám ťa moc, moc, moc, ,moc rada" ,,Aj ja teba, inak kde je Calum?" ,,Netuším" povedala som. ,,Tu sooooom" zakričal a hodil sa na sedačku" pozrel na nás a rozpravali sme sa tetnto krát všetci. Potom niekam už Ashton odbehol za svojou bandou a my sme zostali na tej pohovke sami.
Calum ma objal a vášnivo ma pobozkal. Vlastne bozkávali sme sa tam dosť dlho. ,,Hmm fuuj toto si nechajte na potom" povedala neznáma osoba. Vlastne známa :D lebo to bol zase Ashton. ,,Vždy musíš prísť keď sa bozkávame, a užívame si to?" povedal zo srandy Calum, ,,Hmm porozmýšľa.. počkááj... Hej" začali sme sa smiať. Potom som som pobozkala Caluma a oprela sa mu o rameno. ,,Unavená?" spýtal sa a ja som len zakývala hlavou na znak súhlasu. ,,Niet divu veď sú 4 hodiny ráno hahah" ,,Koľko?!" vyskočila som, lebo som vôbec netušila že bude až toľko hodín. ,,4" odpovedal so smiechom. ,,Ideme už?" spýtala som sa.
,,Hej.. alebo zostaneme spať v hosťovskej izbe tuto... vieš preds sme len pili takžeee" ,,Hej chápem." Potom sa niečo prelomilo a ja som vôbec nebola unavená. Začali sme s Calumom tancovať, blázniť sa a tak ďalej. Vyšli sme na záhradu a tam mal Luke bazén. Calum ma vyzdvihol ako nevesetu :3 a začal somnou utekať.
,,Calum niee nie nie nie nienie nie nieeeee" neskoro. ,,Vaaaaa" skočil somnou do bazéna. ,,Ty si pako!" povedala som a začala sa smiať. ,,Veď keď som ti to spravil na Malychdivoch sa ti to páčilo" smial sa ďalej. ,,Lenže keď sme boli na Malych divoch nemala som na sebe krátke šaty a platformi ale plavky" povedala som trošku rozzúrene ale nakoniec som sa začala smiať. ,,Ale aj tak veď tie šaty sú kratšie ako bikiny čo si mala" ,,To preto lebo si mi ich vyberal ty" ,,A preto sú také pekné" ,,No vieš čo Calum? Za toto ťa škrtám." snažila som sa vyzerať vážne ale nešlo to. Spravila som s prstom x vo vzduchu no on ma chytil za zadok a pobozkal ma.
Och bolo to také úžastné. Potom som vyšla von a Cal za mnou. ,,Super a som celá mokrá" ,,Vážne? Nebola si teraz vo vode?" spýtal sa Calum udivene. ,,Preeestááň" zastiahla som a buchla ho do hrude. ,,Ouuu yeaaah to tu hráme Miss Mokré Tričko??" začal sa smiať Ashton. ,,Nie to len Calum sa nevie vpratať do koži" povedala som s úškrnom. Potom sa nejako divne na seba kukali a začali sa smiať. Pozreli na mňa a ja som už vedela že toto nedopadne dobre. ,,Utekaj kým máš čas za 3, 2, 1...." ,,Do Riti!" povedala som a začala utekať, nejak tak čudne veď viete ako sa uteká vo vysoký podpätkoch. ,,A mám ťa" povedal víťazosláavne Ashton a potom pribehol aj Calum.
Jeden ma zobral za ruky, druhý za nohy a začali somnou bežať až pri bazén. ,,Tri, dva, jedena, aaaa" odpočítavali spolu. ,,Nieee" a už som bola zase vo vode. ,,No, tak chalani bodík dole. Calum pre teba až 2" ,,Neeeeee to neni fér" ,,Ale je" vyplazila som mu jazýk a vyšplhala sa hore. Prišiel ku mne Calum a pobozkal ma. Vošiel mi pod šaty a chytil ma za zadok. ,,Caluum!" ,,Čo je, nemám sa správať ako frajer?" ,,AAchty nadržaný pes" zašal som sa smiať a ja som mu vošla pod tričko. ,,Dnes?" ,,Možno ale až večer." povedala som s úškrnom a pobozkala ho. ,,Ľubim ťa Blueberry" ,,Aj ja teba Hood"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahooj!!
Uffff dúfam že sa vám páčila táto časť.
Ďalšia bude hmmmmm zajtraa alebo v stredu ♥ :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...