Bowling with friends :*

299 18 0
                                    

Zobudila som sa dooosť skoro a pozorovala som Caluma ako krásne spinká stále s tým plyšákom. Bol taký krásny. Usmievala som sa naňho ako nejaký idiot. ,,Mám niečo na tvári?" povedal ranným hlasoma pozrel na mňa jedným očkom. ,,HMmm nie ale si taký sladký keď spinkáš." povedala som a vyskočila z posteli. ,,Kam zas ideš?" začal sa naťahovať. ,,Do kúpeľne." povedala som a už aj púšťala vodu.

Umyla som sa , vyčistila zuby a obliekla som si šedé tepláky, čisto biele krátke tričko a na to šedú mikinu. Vlasy som si dala do neforemného drdolu a skočila späť ku Calumovi. Usmial sa a ja som ho pobozkala. Bol to krásny dlhý bozk z ktorého sa stal vášnivejší a vášnivejši až mi postupne dával dole tričko. Zastavila som ho. Neviem prečo ale bolo mi to blbé .... jasné veď robili sme to ale tak bolo mi to čudné. ,,Calum, já ... prepáč." vzdychla som. ,,Nemôžem" povedala som so sklonenou hlavou. ,,V poriadku.. chápem ťa.. poď sem" povedal a zobral ma do medvedieho objatia.

Mazlinali sme sa v posteli dosť dlho noo a vôbec sa nám nechcelo výjsť z posteli. Zrazu nás vyrušila sms-ka ktorá mi prišla. Tá sms mi prišla od Luke-a. ,,Do prdele" povedala som a začalo sa mi ťažko dýchať. Tú sms-ku som ukázala Calumovi. Bolo v nej´. ,,Ahoj cica môžeš ku mne prísť o druhej :*" ,,Calum čo mu mám napísať ja - ja nechcem" povedala som a už som mala jednu slzu na tvári. ,,Pôjdem k nemu akože... napíš muu... že ok" povedal, usmial sa a pohladil ma na znak že to bude dobré. ,,Fajn ďakujem láska" dala som mu pusu. Lukovi som napísala obyčajné ,ok, a išla do kuchyni po jedlo.

O pár minút sa tu zjavil aj Môjho srdca šampión. a spolu sa naraňajkovali. ,,O kolkej pôjdeš k Lukovi?" spýtala som sa. ,,Oo no ja neviem teraz je koľko?" pozrel na hodiny ktoré ukazovali 12:45. ,,Hmm nejak 13:30" povedal a dal si do úst vločky. Ja som prikývla a zobrala už prázdny tanierik do drezu. ,,Asi pôjdem s Honey na prechádzku a zavolám aj Ashtona a Mikey-ho." oznámila som Calumovi a už aj točila Ashove číslo.

,,Ahoooj Ash čo dnes robiš?" spýtala som sa. ,, Ahoooj Emmkaaaa... hmmmm nič prečo?" ,,Jáj noo výborne tak teda 13:30 u mňa pôjdeme na prechádzku s Honey" ,,Fajn vyrazím už teraz lebo sa nenormálne nudím." ,,Oukej." povedala som a zložila telefonát a hneď na to som volala Michaelovi. ,,Ahoj máš čas dnes? Ideme s Ashtonom na prechádzku s Honey." ,,Ahoj no jasné kedy prídem k tebe?" zasmial sa. ,,Ash už je na ceste tak kludne aj hneď." ,,Dohodnuté" povedal a zložil. ,,Tak čo idú?" spýtal sa s úsmevom Calum ktorý sa  už pomaly obúval. ,,Hej" povedala som celá natešená a pribehla som k nemu. Chytila som ho za krkom a pritiahla ku mne. Postavila som sa na špičky a začala ho bozkávať. Nemusím sa báť lebo nikto nebol doma... všetci boli v práci.

Bozkávali sme sa dosť dosť ale dosť dlho ...nooo nejakých dvadsať minút??? A aj to sme len prestali kôli tomu lebo nás vyrušil zvonček. ,,Dokončíme nabudúce" povedal so širokým úsmevom Calum a už otváral dvere. Tam stáli chalani ktorý hneď vtrhli dnu a Calum von. ,,Ajojteeeeee" povedala som upišťa a hneď sme sa dali do spoločného objatia. ,,Ahooj no a kde máš tú malú mŕšku?" spýtal sa celý natešený Ash. ,,Hmmm bola hore" povedala som a hneď na ňu zavolala. Pribehla k nám za 10 sekúnd a hneď skočila k Ashovi. ,,Ahoj majinké" povedal tak jemnučko... no bolo to rozkošne :3 :D. Ja som zatiaľ zbehla po vodítko kým sa tam spolu hrali so psom a potom sme vyrazili. Chvíľu sme sa len tak prechádzali, rozprávali až som mala jeden nápad.

,,Chalaníííí!" vykríkla som. ,,Čo?" povedali obaja naraz. ,,Dostala som dobry nápad. ,,No toto bude stáť za to." povedal ironický Mike a zasmiali sme sa. ,,Poďme na bowliiiing" ,,So psom?" spýtal sa Ash. ,,Aj sňou veď vadiť tam nebude." ,,Tak fajn" povedal Mikey. Kým sme prišli k bowlingu trvalo nám to asi dvadsať minút. Potom sme si objednali jednu dráhu na dve hodiny a prezuli sa. Bowling s chalanmi bol vždy dobrodružný.... zábavný a tááák haha. Však najviac s ami tam vždy páčili tie čudné svetlá... napr. Keď ste mali biele tričko svietilo vám na modro. Od veci o_o nevadí :D Honey ležala na gauči a mi sme hrali.

Prvá som bola ja a tak som si zobrala guľu a hodila. PRVý hod stál trooošku za pí. Zostali tam 4 kužele a tak som išla ešte druhý krát a zhodila som ďalšie dva haha :D toto ma nikdy neprestane baviť. Michael išiel druhý a jedna guľa mu išla do kanálika a druhou zhodil 4 kuželi.

Ashtonovi to išlo najlepšie .... -,- mala som naňho nervy lebo vždy keď sme tam boli vždy vyhrával a ani teraz to nebola výnimka. Hneď na prvý šup zhodil skoro všetky.... jedna tam len ostala. Na druhý krát zhodil aj tu jednu....Ako to robí? :D Po bowingu sme išli na nejaký zákusok a potom išli k nám domov kkde sme si objednali pizzu a spravili si vodnú fajku s pepermintovou príchuťou a pozerali film .... no ,film, skôr by som povedala rozprávku Na vlásku.

Najlepší tam je ten biely kôň :D Potom niekto prišiel. Bola to mama tak somju pozdravila a chalani takisto. Onedlho mi zase zvonil mobil. Caluuuuum. ,,Ahoj zlatko čo robíš?" ,,Pozerám s chalanmi na vlasku." povedala som so smiechom. ,,ouuu ahaaa tak prídem pozriem si to svami." ,,Kludne ešte sme len na začiatku zatial to zastavíme ok?" ,,Oki pá" zložila som. Za pár minút bol hore aj Calum ktorí sa usalašil vedľa mňa a pozerali sme ten film. Konečne :D. Potom chalani odišli samozrejme že Calum zostal...

,,Tak čo?" spýtala som sa. ,,Noo  prišiel som k nemu a bol dosť prekvapený... haha mala si vidieť výraz v jeho tvári. No a potom sme tam už len pozerali nejaký čudný a nudný film... a tak čo ste robili vy?" ,,Hmmm boli sme na prechádzke potom na bowlingu, na zákusku a u nás doma sme pozerali film, mali sme vodnú a objednali si izzu čo už vieš" povedala som so smiechom.

Hľadela som mu na pery a mala som chuť ho pobozkať. Nespravila som to lebo on to spravil skôr. Začali sme sa bozkávať a išli sme do mojej izby. ,,Emmaaa!!!!" zakričala mama. ,,Do pekla"povedala som skôr pre Caluma. ,,Anooo!!!" odkričala som spôť. ,,Idem s kmarátkami na kávu" ,,Dobre čáááv!" povedala som ešte pred tým ako zabuchla dvere. A sme sami. Už sa necítim tak zle ako ráno takže :D kde som to prestala? Pomyslela som si a zase sa vrhla na Cala.

Bozkávali sme sa vášnivo a ja som mu pomaly vyzliekla tričko. Potom aj sebe a snažila som sa mu jednou rukou odopnúť nohavice. Čo sa mne šikulke ako vždy podarí. Tak mal na sbee už len boxerky a ja stále tepláky ktoré som si takisto dala dole. Keď sme bole len v tom najspodnejšom spodnom prádle :D :D (neviem jak to pomenovať inak) :D tak sa ma spýtal neisto. ,,Ozaj môžme?" ja som len prikývlaa tak sme boli .... noo tak sme sa milovali. S troškou vášne, jemnosti, sladkosti, romantickosti a tak. Potom sme si Calum ľahola ja som si oprela hlavu o jeho hruď. Boli sme ešte stále dooosť zadýchaný .... ,,Bol si super... ďakujem" povedala som a pritom sa mu pozerala do očí kedy som spojila naše pery. ,,Aj ty miláčik.Povedal a pobozkal ma.

---------------------------------------------------------------------

Ahoj ľudkovia :D :)

Časť o ničom :D :D :D :D :D ?D iba taká aby sa nepovedalo haha. Ale nie srandujem----

Čo dodať... Myslíte že Luke ju bude stále otravovať??? :)
Ďalšia časť.... v piatok :)

Sorry za chyby :D :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن