Ofotila som Caluma v rôznych pózach na ktorých som sa strašne smiala. Nielen ja ale aj okoloidúci a aj Calum. Potom sme si dali pár spoločných fotiek a išli si sadnúť ešte nachvíľku na lavičku. Viete dovtedy dokedy nevypijeme džúsiky. Neviem prečo ale mala som stršnú chuť ho objať a pobozkať. Čo som samorejme aj spravila. ,,Aaaaa to bolo za čo???" spýtal sa so smiechom a veoval mi pekný bozk. ,,Ja neviem" povedala som a zostala v jeo objatí.
Potom sme zahodili prázdne krabičky od džúsu a išli k nám domov. Dnes doma nik nieje tak máme celý dom pre seba. Ale nemysli si že budeme robiť nejaké prasačinky po takej dlhšej dobe ... teraz určite nie. Veď obaja nemáme nič urovnané v hlave. Veď v podstate aj mám a viem že chcem byť s ním... ale tak neviem ako to berie on. Veď uvidíme u nás doma.
,,Chceš u nás zostať?" spýtala som sa. ,,Noo nebolo by zlé, máš niekoho doma" ,,NIE otec aj mama išli na služobku a takže som sama doma s Honey" povedala som a obmotala som si s ním ruku. Boli sme asi dva bloky od nás a stále sa o niečom rozprávali. ,,A inak... kedy sa ti končia prázdniny?" spýtal sa. ,,Uff provokuj... neviem o 3 týždne" povedala som skleslo.
,,No neprovokujem ... len mi napadlo že... že či by si chcela ísť na ďalšiu dovolenku." vyceril na mňa všetký zuby. ,,Ako mne to neprekáža ale zas?" zasmiala som sa. ,,Hej zas." povedal. ,,A kám?" ,,Costarica a RIO!!!" Rio zakričal a rozhodil rukami. ,,Wow" povedala som skr pre seba ako preŃho. ,,Tak čo ideme?" ,,To sa ma pýtaš alebo oznamuješ?" spýtala som sa s chichotom.
,,Aj aj" povedal zastal chytil mi obe ruky do tých svojích a jemne ma hojdal do jednej a do druhej strany. ,,Tak fajn a kedy?" ,,Zabukoval som nám letenky na pozajtra... najprv to bude Costa Rica a potom to bude Rio a ideme na dva týždne takže ešte na posledný týždeň niečo vymyslíme" povedal a dal mi jemný bozk. ,,Vieš koľko sme toho precestovali ani nie za dva mesiace?
Najprv to boli Maledivy, Miami, California rôzne okolité štáty a teraz toto ... ja z toho asi odpadneeeeem" zvískla som a hodila sa mu okolo krku. ,,Tiež ťa millujem" povedal. ,,Aj ja teba" povedala som úprimne a vážne... čiže seriózne. KOnečne sme sa dotrepali k nám domov. Otvorila som bránku a hneď na mňa skočila Honey. ,,Tiež ťa rada vidím ty mŕška malinká." povedala som a ukázala jej na moju pusu. Ona zradosťou skočila znovu na mňa a oblízala mi celú tvár.
Potom sme zostali vonku na záhrade a hrali sa sňou. Veď treba ukázať Calumovi čo vie môj šikovný havinko. Hrali sme sa tam všetci traja. Honey sme dali skákať agility a tie blbosti čo sme ju naučili. Potom sme sa presunuli dnu a obaja sa zavlili na posteľ. ,,Idem sa asi okúpať." povedala som. ,,Máš vaňu?" spýtal sa neveriacky Cal. ,,Noooo mám víš nemám" pretočila som očamia rovno som sa aj zasmiala. ,,Tak v tom prípade idem s tebou. ,,Vážne?" spýtam sa neveriacky.
,,Nie vieš Ano" zopakoval niečo podobné ako ja. Musela som sa nad tým usmiať a hneď som išla napúšťať vodu do vani. O desať minút som ju šla zastaviť a pridala do nej penu. Vyzliekla som sa a zabalila do uteráka. Išla som zavolať Caluma. ,,Si vážne sexy v tom uteráku ale predomnou ho mať nemusíš" žmurkol jedným očkom a hneď sa hrnul ku mne. Chytil ma za boky a bozkával ma na krk. Bolo to veľmi príjemné ba až vzrušujúce. Potom sa vyzliekol na totálku a skoro som aj zabudla ko jeho telo vyzera. Bol tak neodolatelný. Okej zase moje hromóny.
Kludnite sa. To svalstvo. (Dvojzmysel :'D) Potom znovu prišiel kumne a tentokrát zomňa strhol uterák. Čiže sme tu boli jeden holý na totálku zamilovaný pár. Otočila som sa k nemu a pozerala som sa na neho Jeho oči blúdili po mojich krivkách a mne moje oči blúdili okolo jeho pier. Pricapila som sa knemu a dala mu vášnivý bozk. Potom sme vliezli do vani a len tak tam sedeli.
NO vlastne ,len tak, túlili sa ... atd. ,,Mohla si sem dať toľko peny ... až toľko že ťa tu skoro nevidím.?" zasmial sa. ,,Hej ... hej ... vieš nie" zase sme sa zasmiali. Nebolo to také vtipné že to bolo až úplne k vybuchnutiu smiechu. ,,Tieto protiklady." smial sa naďalej Calum. Potom sme hodili na seba uterák a dala som sa do nohavičiek a podprsenky, Calum sa dal do boxeriek a myslím že to úplne stačilo.
Len tak sme sa váľali po posteli a bozkávali sa a maznali sa a smiali sa aaaa yep milovali sa. Ano ano povedala som že prasačinky čiže milovať sa nebudeme ale myslela som tým že vieš budeme. Zase protiklad. Chápeš víš nechapeš. To je jedno. Hlavne že sme sa mali faaajn.
------------------------------------------
Ahoj ľudiaa
Ďufa že sa časť páčila.... Je to 30 časť v tomto prábehu Whoop Whoop
Tadaaaaaa a je tu 30 časť ♥
Ďalšia časť zajtra! :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...