Vyšli sme z domu a ja som si išla ešte do záhradného domčeka po skateboard. ,,Amôžme ísť“ povedala som Calumovi ktorý nahodil na mňa nechápavý výraz. ,,Čo? Načo tu máš skateboard?“ spýtal sa ešte nechápavejšie. ,,Noo ideme na rampu za Ashtonom sa skateboardovať.“ ,,Ale ja sa ne..“ nestihol dopovedať lebo som ho prerušila. ,,Neboj láska ja ťa to naučím“ povedala som a dala mu malú pusu na líčko.
,,Ale nechcem tu nejak vyťahovať moje city ale ja sa bojím“ ,,Prečo?“ spýtala som sa vážne. ,,Nooo lebo keď som bol menší tak som z toho monštra spadol a a rozbil som si hlavu... ale nie až tak že mi ju museli zašívať to nie ale tak no odvtedy nejazdím na tom.“
koktal, reptal hovoril nezmyslu plné vety. ,,Hmmm to si bol malý a od toho že spadneš na skateboarde tak to patrí k tomu. Vieš koľko krát som ala oodierane kolená, ruky, lakte a čo ja viem čo všetko?“ ,,Nie?“ ,,No veľa krát a aj tak som to nevzdávala.“ hovorila som počas cesty. ,,No fajn skúsim ti veriť.“ zachechtal sa. ,,No tak to by si mal láska.“ povedala som pisklavo. ,,Pretože ťa to teray s rwinom idem naučiť.“ ,,Aaaach no nieee láska nerob mi to.“
Stáli sme obidvaja na rampe a pozorovali Ashtonov trik. ,,Peknee“ zakričala som naňho. ,,A teraz ty milady“ povedal Ash. ,,Fajn, sleduj a uč sa.“ povedala som sebavedome a už som išla. Spravila som trik podobný ako Ashton a vrátila som sa späť. ,,Nebolo to najhoršie.“ POVEDAL. ,,JA viem ale teraz by sme mohli už pustiť aj Caluma.“ keď som to povedala tak Calum stuhol. Ashton mu povysvetloval že čo má robiť a nech sa nebojí. ,,Láska ja keď dneska prežijem tak ťa asi pojebem“ povedal zúfalo. My s Ashtonom sme sa na ňom začali smiať. ,Fajn platí. No tak choď už“ povedala som a Calum išiel. Išlo mu to celkom pekne zatial ešte vôbec nespadol čo sa mi veľmi páčilo. ,,Aké to je zatiaľ?“ ,,Veľmi dobré.“ potom sme sa ešte niekoľko krát spustili a išli všetci tra ja do baru.
…
,,Poprosím vás x Captain Morgan“ povedal náš dospelý kamarát. ,,No naniečo si dobrý“ povedala som s uchechtaním. ,,Len na niečo?“ prišiel ku mne až nebezpečne blizko. Normálne som cítila jeho mentolový dych a jeho vôňu. ,,Ashton kroť, nezabúdaj že má frajera.“ povedal Calum. ,,Pokoj“ povedal Ash keď sa odomňa oddialil. Potom sme si objednali Colu, Džús a aj nejaké drinky a išli domov.
Ľahli sme si s Calumom na gauč a pustili si nejaký film. ,,Emmka????“ niečo chce. ,,Čo potrebuješ zlatko?“ ,,Prečo by som mal niečo potrebovať?“ ,,Lebo sa pýtaš nevinne.“ ,,Nič nepotrebujem“ ,,Jáj no tak teda fajn“ chvíľu sme mlčali no potom prehovoril. ,,I keby tu niečo bolo“ ,,Vedela som to že niečo chceš.“ zasmiala som sa.
,,Vieš čo som ti sľubil na rampe?“ noo do riti... ,,Nie?“ ,,ŽE KEĎ sa nedolámem tak spravím s tebou zázraky. „ ,,Caluuuum zas? Ahahah Ty nadržané prasa.“ ,,Tým nadržaným prasaťom ma robiš ty“ ,,Heeej? A ako?“ ,,Napríklad takto sedíš tu len vo velkom tričku a v nohavičkách.“ ,,Noa??“ ,,Noa??????? Bože najradšej by som ťa teraz pototo“ povedal vážne na čom som sa ja len zasmiala.
,,Neblázni veď aj iné dni sú tu Calum buď optimistam“ ,,Zlatko ja som realista“ ,,TY?“ ,,Ja“ potom sme sa ešte chvíľku doberali a pozerali film. Spať sme mohli ísť asi tak nejak o pol druhej ráno.
Calum ma pritiahol k sebe a jedno rukou ma chytil za zadok a ja som mu nohy obmotala okolo neho. Začala som ho bozkávať čo mi on oplácal. ,,Fajn tak dnes zo spania nebude nič.“ ,,To som chcel počuť“ povedal a bozkával ma ďalej. Sadla som si na jeho rozkrok a pomaliho dráždila tým že som panvou pohybovala hore-dole. Z úst som sa mu presunula na krk a robila mu malé cucfleky pri ktorých trošku vzdychol. Nemohla som sa ubrániť úškrnu. Nechtami som ho škrabkala po bruchu a ďalej pokračovala vo svojej práci. Potom som si vyzliekla tričko a obaja sme boli už len v úplne spodnej bielizni.
Vlastne po chvílke som sa presunula úplne dole a zubami som chytila jeho boxerky a sťahovala ich dole. Niekde som ich odhodila a ďalej sa rukami vrátila k jeho ústrojenstvu. Chytila som ho pevne do ruky a ruku som posúvala hore a dole. Vzdychal čo sa mi nesmierne páčilo. ,,E-emma“ vzdychal. ,,Dosť!“ ,,Eeee“ zatiahla som s úsmevom. ,,Mu-musiš ja to nevydržím, no tak , mu-musím byť v tebe!“
,,Ešte nie láska“ povedala som mu a ďalej sa hrala. Potom som prešla hlavou dole a špičkou jazyka som mu tam robila malé krúžky. ,,Emma! Neozývala som a ďalej pokračovala. ,,Dosť! Ja už viac nevydržím“ ,,Ešte chvíľku“ povedala som keď som oblízala špičku jeho kamoša. ,,Nie, nie, nie!“ povedal a strhol ma pod seba. Strhol mi nohavičky a tvrdo do mňa vnikol.
,,Aaach Calum“ vrážal tvrdšie čo sa mi aj celkom páčilo. ,,Milujem to ach“ vzdychala som ďalej. Potom pitlačil silnejšie a ja som sa zaprela jeho chrbtu nechtami. ,,Ešte!“ vykríkla som. Ztvrdol a išiel rýchlejšie. Kedy som potom cítila že sa spravil. ,,Teraz ťa idem provokovať ja.“ povedal provokovačne.
,,Daj sa do práce. Presunul sa k mojej dolnej časti hlavou a jazykom vnikol do nej. Tlačila som mu hlavu. Ani si nevie prestaviť ako to dobre on vie. ,,Och Cal!“ hovorila som celá zadychčaná. ,,Calum!!“ kričala. A keď sa ani na tretí pokus neotočil musela som to spraviť sama. Prevalila som sa tak aby som bola na ňom a doslova som na ňom jazdila.
,,Emma rýchlejšie.“ zadychčal a ja som zvýšila svoje tempo. Potom som sa konečne spravila aj ja a myslím že toto bol ten najlepší sex. ,,Ako ťa já milujem“ povedala som keď som vedela už dýchať lepšie. ,,Aj ja teba láska, bola si najlepšia.“ povedal a pobozkal ma.
…
Ďalší deň vlastne tento deň sme sa zobudili o takej pol jedenástej a vyšli sme do mesta.
----------------------------------------------------
Ahoj ľudia!!
Dúfam že sa vám táto časť páčila
Ďalšia časť budeeee zajtra??? :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...