Everything I said Calum, I love him.

291 18 0
                                    

Časť odpúšťania a blabla bla bla bla.... dúfam že sa bude páčiť :)

Dá sa povedať že som preplakala celú cestu domov keď som si predstavovala to čo sa mi stalo pred pol hodinou a potom keď som si spomenua na Caluma plakala som ešte viac.  Vôbec netuším že čo cítim. Luke? Nehovorím že sa mi nepáči ale je to obyčajný bastard! Vie že chodím s Calumom ale aj tak to spravil... Bože veď je to jeho najlepší kamarát ako mu to mohol spraviť? Znásilniť dieča jeho najlepšieho kamoša????? Čo ho k tomu doviedlo...?

Chcel ho nejak vyprovokovať? Nie pochybujem... ale prečo ma teda znásilni...?... Znásilnil ma vôbec? Vôbec netuším či sa mi to páčilo alebo nie.. Vlastne zo začiatku vôbec nie ale potom... potom sa mi to celkom páčilo a ja vôbec netuším prečo.. Môže za to on, vzrušoval ma naschvál... No ale na Caluma nemá. On má aspoň city vo svojom krásnom srdiečku. Čo vlastne k nemu cítim..? Zaľubená byť nemôžem veď nadoovšetko milujem Caluma ktorého  by som nevymenila ani za MILIÓN! Takže nič k Lukovi necítim... no zato v posteli zlý neni.... a čo Calum?

Calum je môj malinký macko ♥ Ľubim ho nadovšetko takže ak by som mu povedala teraz čo sa stalo tak neviem čo spraví. Ale tak asi by sa somnou rozišiel čo by som asi neprežila a Lukovi by dal dobrú nakladačku... Nechcem aby sa to stalo. Proste bola by som z toho nešťastná keby som ho nemala pri sebe.

Prišla som domov a hneď zabuchla dvere do izby. Zvalila som sa na posteľ a slzy sa mi zase pustili prúdom. ,,Čo mám robiť???" spytovala som sa seba potichu. Niečo mi škrabkalo za dverami a ja som vedela že je to Honeyyyy. Tám ma teraz určite utíši. Pustila som ju k sebe a hneď skočila na posteľ. Ja som si ľahla pri ňu a ona vlastne na mňa.

Pritiahla som ju k sebe a objala ju ako nejakého plyšáka alebo ako Caluma. Iba sa na mňa pozerala s jej krásnymi ale tentoraz smutnými očkami. Zapichla som si potom do repráčiku mobil a pustila náhodný výber pesničiek. Rada počúvam hudbu tak aspoň nemyslím na všetko hrozné , na celý život, čo by som zmenila, na trapné chvíle, na bolestivé chvíle.

To všetko sa zmení na vtipné a pekné spomienky. Izbou sa rozozvučí hudba a ja počúvam pesničky. Prvá bola od Green Day Boulevard of broken dreams. Potom nasledujú ďalšie a ďalšie.Až mi pomedzi to príde sms-ka od Caluma nad ktrou sa usmejem a následne od Luka, tam sa ten úsmev vytratil Najprv si prečítam od Caluma.

Cal: ,,Ahoj láska prídem za tebou zajtra už o 10 ľubim ťa :**"

Ja:  ,,Dobre moc moc moc sa teším aj ja teba najviac na svete :******" napísala som mu a potom som mi už neodpovedal iba poslal pusinku.

Potom som si prečitala sms-ku od Luka

Lukey: ,,Ahoj pusinka :** už sa na teba neviem znovu dočkať bolo to úžastné. Kedy zopakujeme?? Zajtra? Pozajtra?"     ,,Kokot" povedala som po tichu a zase vzlikla.

Ja: ,,Neotravuj stále -,- nemám o teba záujem."

Lukey: ,,Ale ja o teba mám :** takže ale aj tak je to podmienka ;) inak..."

Ja: ,,Si neskutočný idiot ;) " nasrane som odhodila telefón.

Lukey: ,,Výborne tak sme dohodnutý na pozajtra :* :* :* niekedy večer o 8 :* prines si niečo pekné a erotické viac ma to vzrušuje.... prídem po teba buď nachystaná a neber si priveľa toho na seba :*

Ja: ,, Si nechutný -,-  a čo také podľa teba? nechápem o.O " spýtala som sa lebo som bola ceeelkoom zvedava ...

Lukey: ,, To čo si mala pre Caluma ... to od Victoria's Secret" odkiaľ to vie????

Ja: ,,To máš odkiaľ??????  :o a zabudni ;* to je len a len pre moju lásku a nie pre njakého nadržaného kokota ktorý otravuje ľudí."

Lukey: ,,Od Caluma a nezabudni si to páááá teším sa na teba :* "

Odpovedal a ja som na to len pretočila očami. Bola som naňho strašne nasraná!! Neskutočne! Z mena Lukey v telefóne som si ho premenila obyčajne iba na Luke. Zase som začala pomaly plakať. Bože Calum keby sme išli do toho kina.... rozplakala som sa keď som si na to spomenula. .... Zaspala som dosť neskoro.

Vstala som a oči som mala opuchnuté ... Mohlo byť nejakých 9 hodín a ja som vedela že už zase nič nič nič nestíham. Calum príde o 10 takže mám hodinu aby som sa pripravila. Vyliezla som z posteli a išla sa poobliekať. Kruhy pod očami som si zamaskovala Make-up-om a dala som si špiralu.

Presne o 10 Calum zazvonil a vstúpil do domu. ,,Emm??" sptal sa. ,,Horeee!!" zakričala som celá natešená že ho budem mať pri sebe. ,,Ahoooj" povedala som keď som ho videla pred mojimi dverami. Rozbehla som sa a vyskočila naňho. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a  váááášnivo ho pobzkala. ,,Aj ty si mi chýbala." povedal s úsmevom na tvári. ,,Ako bolo  včera u Luka? Čo ste robili?" no do pi a je to tu... ,,Uff plávali sme v bazéne, jedli pizzu a tak" povedala som trochu sklesnuto. ,,Čo čo ti je?" spýtal sa ustarostnene. Neviem či som mu to chcela povedať ale tak musela som. Jedna slza sa mi kotúľala po tvári. ,,Čo ti spravi?"

,,Prosím Calum povedz mi že ma milješ a že ma aj potom čo mi spravil milovať budeš a nenecháš ma samú lebo ja ja to bez teba nezvládnem, ja ľúbim len teba! Na to nikdy nezabudni. Ty ... to ty  si môjho srdca šampión." povedala som a začalo mi tiecť po tvári viacej sĺz. ,,Ťak čo ten chrapúň spravil!" vykríkol. ,,On- on..on ma- ona ma zn-zná-znásilnil" povedala som a teraz sa mohol spraviť potôčik od sĺz. ,,Čo ťa!!!!!!!!!!!!!!!!!" skríkol. ,,Calum prosím ťa len povedz že ma kôli tomu neopustíš ja som to nechcela kričala som naňho a a aaa on nič nepočúval ma ... on on  my sme jedli pizzu a on mi povedal že nemá chuť na pizzu ale na niečo ine" prerušil ma ďalší vzlyk.

,,A a ja že na čo a on že na teba. Myslela som si že si robí zo mňa striela ale potom sa začal ku mne neskutočne rýchlo približovať a bol pricapený na mne..." další vzlyk. ,,A ja som nechcela on on ja som sa tam rozplakala no rozopol mi podprsenku a zobral ma nasilu do jeho izby nevedela som čo mám robiť iba som ho prosila nech ma nech lebo mam teba... no on nič. Potom ma začal dráždiť a a všetko no stiahol mi aj šortky a proste " začala som plakať asi najviac za tento čas bolelo ma to ale aj tak sa mi uľavilo keď som mu to celé povedala. Pozerala som naňho a on na mňa. Mal tiež malé potôčiky sĺz no zobral ma do objatia. ,,To- to bude dobré neboj sa ... ľubim ťa a som nesmierne rád že si mi to povedala." povedal a pobozkal ma.

,,Ďakujem miláčik... ľubim ťa." povedala som  už trošku pokojnejšie. ,,Ja ho asi zabijem!" povedal a smrkol. ,,Nie kašli naňho. On keď sa to dozvie že som ti to povedala tak spraví niečo horšie. Ja som ti to najprv nechcela povedať lebo som sa bála že by si ma nechal. A on by ti to nepovedal pod podmienkou že somnou zase bude ale ja som nechcela dnes mi písal sms-ky.." ,,Čo ?? Môžem ich vidieť?" povedal rozčúlene. ,,Hej" povedala som a podala mu mobil. Nechápavo tam do toho hľadel ale potom sa usmial. ,,Čo je ti smiešne?" nechápala som.

,,Že to je len pre moju lásku" povedal a ja som sa usmiala tiež. Potom mi podal späť mobil a pobozkal ma. Vlastne sme sa začali bozkávať a iba tak maznať v posteli. ,,Takže sa už nemusím báť?" ,,Nie viac ťa tam samu nikdy nikdy nikdy nenechám NIKDY. Vždy budeš pri mne v bezpečí." povedal a dal mi ďalší bozk. Ja som sa usmiala a omotala sa okolo neho  najsilnejšie ako to len šlo. Som veľmi rada že to takto zobral. Uprimne? Nečakala som to. Potom sme spolu boli celý deň a spolu sme aj išli spať. .. Calum si zobral môjho  plyšáka. Bol sním neskutočne zlatý tak som spravila jednu fotku a išla k nemu do postele.

.----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahoj!

Hádam sa páčila :))

Ďalšia časť hmmmmm zajtra .... pozajtra :))

Sorry za chyby. :D :D :D

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now