Baby? No...

191 15 2
                                    

Pobrali sme sa do cukrárni a tam sme si dali nejaké zákusky. ,,A a si si ista?" ,,Čím?" ,,Že by si chcela dieťa?" ,,Ja neviem veď je to strašne skoro preboha veď mám len 18... ja osm to plánovala aspoň niekedy v 25 Calum.... ty nebodaj chceš vychovávať v 19 dieťa?" ,,Nie ale tak nevadilo by mi to.... som ho, ju ... vychovával." ,,Hej? A čo by si chcel mať? Keby sme raz mali?"

,,Noooo asiiii ja neviem mne by to bolo jedno HAHA Keby to bol chlapec bol by.... no hral by nejaký šport a keby dievča tak by tancovala asi alebo niečo ktomu podpobné" povedal so spokojným úsmevom na tvári. ,,A mená by sme vybrali dve" dodal. ,,No to by sa mi páčilo...." povedala som takisto s úsmevom. A na budúci rok budem mať už 19 takže ... by som svoje plány trošku viacej presunula?

  No uvídme časom. Calum to išiel zaplatiť a ja som si zatiaľ zobrala veci zo stola. Potom sme prišli domov a ľahli si vedľa seba na gauč. ,,Aký fulm kukáme dnes?" ,,Pome do bazéna." povedala som zamyslene. ,,A to je jaký film?" povedal nechápavo.

,,To neni film ja hovorím že prezlečme sa do plavok a poďme do bazéna." vysvetlila som mu to. Ako tak. ,,Ale môžme ísť aj bez." dodal. ,,No jasné" ,,Ale tak poďme ku nám" ,,Načo?" ,,Len tak neboli sme tam dlho a tam môžme ísť aj do bazéna. ,,Fajn počkaj zoberiem si plavky." povedala som a utekala som hneď hore. Tam som sa prezliekla do Tmavomodrých plaviek/plavok? :D :D kde boli na podprsenke potlačené mlé hollister čajky.

,,No a môžme ísť" zliezla som zo schodov a pricupitala som ku Calumov. ,,Fajn riťka" povedal a pobozkal ma. ,,Ako?" ,,Miláčik" povedal a zahrizol mi do pery. ,,Mňam ... sladké" povedal a odstúpil odomňa. ,,Ďakujem" žmurkla som naňho a išla som už von. Nasledoval ma a zabuchol dvere. Naštartoval a vyrazili sme k nemu a hneď sme tam aj boli.

,,AHooj mamíííí!" zakričal. ,,Dobrý deň!!" zakričala som tiež. ,,Ahojte deti" povedala Joe a objala nás. Calum prekrútil očami nad oslovením ,,deti,, . ,,Ale čo toľko pretáčasš oči pre mňa budeš stále dieťa Calumko. POvedala a dala mu pusu na líčko. To bolo také rozkošné. ,,Mamííí" zakňučal. ,,Ale veď dobre už" povedala a išla späť do kuchyni. ,,Prepáč ... ..." ,,To je dobréé Calumko" povedala som maznavo a postrapatila som mu vlasy. ,,Heej" povedal a začal si ich hneď upravovať.

,,Ideme?" ,,Kam?" ,,Do toho bazéna" povedal. ,,Jáj jasné pome." povedala som. ,,Čakaj iba si zoberem plavky. ,,Fajn ja počkám na záhrade. ,,Oki."povedal a už ho aj nebolo.

Calum's pov

Vybehol som hore schodmi a išiel som si po nejaké plavky.Vybral som 4. Jedny tmavo modré 2 červené 3 čierne a 4 čierno-čerevené. Takže asi si beriem čierne alebo červené? Hmmm... Fajn budú to čierne. Tak som si ich obliekol a išiel som dole... vlastne do záhrady. Kde ma už čakala Emma. ,,Aký si čačaný" povedala a objala ma. ,,Veď mám na sebe len plavky." povedal som. ,,Veď o to ide" povedala  ešte viac sa kumne pritiahla. Ale to nečakala čo jej spraví.

Vyhodil som ju na chrbát a začal utekať k bazénu. ,,Nie, nie Caluuuum!" Neskoroo.. Skočili sme spolu do bazéna či chcela alebo nie .... bolo práásk. ,,Máš tri sekundy na to aby si niekam zdrhol." Ajjaj. ,,AAA" kričal som. Rozbehla sa zamonou... vlastne sa snažila dostať zamnou ale som bol rýchlejší takže som jej ušiel.Potom som skočil šípku a išiel k nej. Objal som ju zo zadu a na krk som jej pokladal nežné bozky. To vedela vždy oceniť. ,,AKo ťa ja strašne ľúbim Calum" povedala a otočila sa ku mne. Jednou rukou mi zašla do vlasou a druhú položila na krk. Nežne ma pobozkala a potom sme len plávali spolu v objatí.

**************

Taamtadamtadaaaa daaaam a je tu konečne nová časť.!

Ďalšia čaťs zajtra!!

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt