13+ a ešte chystanie na party :'D

413 21 0
                                    

..a tak mi stiahol tričko. Stále sme sa bozkávali  a bozkávali a bozkávali, je to niečo úžastné. Po malej chvíli mi dal dole aj šortky a jemu tričko bez ktorého vyzerá ešte lepšie. Tak sme zostali už len v spodnom prádle ktoré z nás taktiež po chvílke odpadlo. ,,Chceš vyskúšať niečo nové?" spýtal sa ma Cal počas bozkov. ,,A čo take?" 

,,Stôl, kuchynská linka, kúpeľna ja neviem nielen posteľ" vymenuvával mi časti domu kde by sme mali mať ehm- sex. ,,Hmmm kúpeľna" treskla som ale ak by som náhodou dala kuchyňu a niekto by prišiel tak by sme nemali šancu újsť, tu sa dajú aspoň dvere zatvoriť. Vošli sme do kúpeľne a oprela som sa o skrinku s umývadlom. Obmotala som si nohy okolo Caluma a viacej sa pritiskla k nemu.  Rozopol mi podprsenku a odhodil ju niekam preč.

Potom sa pozrel na mňa spýtavým pohľadom. ,,Môžme" zašeptala som mu do ucha a on si stiahol svoje boxrky v ktorých ako vždy vyzerá veľmi ale veľmi sexy. Ja som si tiež zosunula tie moje a pomaly do mňa vnikol. Och ako ja len ho milujem. Našťastie nikto nebol doma a tak sme si to mohli užiť. Obaja sme vzdychali, bolo to niečo úžastné. ,,Cal" vzdychala som jeho meno, vždy keď som ho povedala tak sa pohyboval vždy rýchlejšie a rýchlejšie.

Ja som ho kôli tomu poškrábala na chrbte ale zjavne mu to teraz nejak nevadilo. Skôr by som povedala že sa mu to nejak páčilo? No neviem ako jemu ale mne rozhodne ano. ,,Emma si-si - si dok- on-alá" hovoril čo chudáčik ani nevladal hovoriť. Ale aj tak ho nadovšetko milujem. ,,Cal- calum neprestávaj" ako som to povedala tak sa zaprel a rýchlosť vystúpila asi na maximum. Až sme nakoniec zagebrili celú kupeľnu... pekne povedane. Ale stálo to zato.

,,Si dokonalý, ľubim ťa" ,,Milujem ťa" povedal a vošiel do sprchy. ,,Ideš?" ,,Že sa pýtaš." Prišla som za ním a pustil sprchu. Teplé kvapky dopadali na naše spotené telá a mi sme sa tam bozkávali ako v romantickom filme. Chytil ma za pás a jemne ma pobozkal, čo nemal robiť lebo z jemného bozku sa stal vášnivý. Pritiahol si ma viac k sebe a ruky spustil na môj zadok.

Ja som mu prsty vopchala do vlasov a začala sa nimi prehrabávať. Nebolo nič iné iba bozky. Bolo by toho na mňa veľa, na nás oboch. Po sprche sme vyliezli von, obliekli sme sa a ľahli sme si na posteľ. Vlastne ja som bola opretá o posteľ a Calum si ľahol na moje nohy. Bol taký zlatý.

,,Emmka??" ,,Ano laska?" ,,Išla by si somnou na jeden taký večierok?" ,,Ku komu?" ,,K Lukovi." ,,Hej ... no a kedy?" ,,Túto sobotu, o 7 hodine" ,,Fajn tak pôjdem bude tam niekto koho budem poznať? Č si mám obliecť? Nestratím sa tam? " mala som milión otázok. ,,Haha nie nie nestratíš sa tam. Ja neviem Ashton tam bude. Hmmm obleč si niečo vážne sexy"

,,Jeej Ash.. ale čo?" ,,Šaty" ,,Neviem či nájdem nejaké šaty v mojej skriny ale tak niečo si pojdem kúpiť" ,,Aj keď nebudeš mať na sebe nič budeš aj tak krásna" ,,Trep sprostosti Calum" povedala som a hodila naňho vankúš. ,,Haha ale tak nemám pravdu?" ,,Nie, možno čo to trepem nie :D " ,,Pôjdem stebou zajtra do mesta a vyberiem ti nejaké šaty láska." ,,Ty? No jasné to si môžem dať rovno nejaké erotické oblečenie od Victoria's Secret"

,,Možnooo, tak troškuuuu" ,,Cal! Ale aj nejaké topánky ooochh toto bude nakupovanie, nevydržíš somnou..." ,,Čo by nie? Aj topánky ti vyberiem" ,,No tak na to som teda fakt zvedavá" ,,Máš byť na čo"  povedal a dal mi malú pusu. ,,Už je 9 hodín asi pôjdem" ,,Hmmm ešte chvíľku" povedal skleslo ,,Zajtra sa uvidíme neboj sa, ľubim ťa láska a ďakujem za všetko." povedala sa som a dala mu bozk na jeho neodolateľné pery.

,,Aj ja teba" povedal a už som bola v predsieni oblečená a obutá. ,,Poď ma vyprevadiť" povedala som dúfajuco že povie ano. ,,Tak fajn" pretočil očami a už sme aj išli. Po ceste sme sa chvíľu rozprávali a išli sme ruka v ruke. Bolo to veľmi zlaté.
Tento týždeň, vlastne tieto dni ubehli veľmi rýchlo.

Piatok

Ani som sa nenazdala a bol tu piatok. ,,Ashtooooooon počkaj ma idem s tebou domov" zakričala som na Asha ktorý práve vychádzal zo školy. ,,Posledný deň" ,,Nemôžem tomu uveriť. Ty, ty ideš na tu Lukovu party?" spýtala som sa ho. ,,Hej, jasné že hej haha aj ty?" ,,Hej aj ja idem, si tam asi jediný ktorého ta budem poznať. Vrátane Caluma." ,,Noo a s Lukom sa nepoznáš?"

,,No vlastne on ma pozná akurát z Calumovho rozprávania, ale ja jeho až tak moc nie... hihi ale tak dnes ho hádam spoznám." ,,Aha nooo aaaa o kolkej idete vy?" ,,Neviem pre mňa príde Calum. Asi nejak o pol siedmej a ty?" ,,Idem mu pomôcť to tam prichystať trošku takže nejak o pol šiestej" povedal s chichotom. ,,Aha tak fajn tak ja už idem do domu... ehm tak sa vidíme na party" povedala som a on ma tuho objal.Ešte niečo sme sa rozprávali a nakoniec som odišla do domu.

Sobota

Vastala som niekedy naobed... takže som už až tak dlho čakať do pol siedmej nemusela. Najedla som sa a naspäť zaliezla do izby. Chvíľu som si oddýchla až som si všimla na hodinách že je okolo piatej až pol šiestej. Tak som sa išla poupravovať. Začala som od tváre. Nenamaľovala som sa až príliš. Dala som si len trošku make-upu, špirálu a očnú linku, vlasy som si trošku natočila. . Obliekla som si na seba to čo mi vybral môj milovaný partner.

Nieje to škaredé ale je to príliš krátke. Ale tak keď povedal že vie čo vyberá tak som ho v tom nechala. Takže som si na seba dala šaty od Caluma ktoré boli krásne biele ale krátke... no to je detail. Obula som si taktiež lodičky na platforme ktoré tiež vyberala mojá najväčšia láska a toto všetko som krášlila nejakými prsteňmi a náramkami a tak ďalej.

Kým som sa vyšuchtala bolo presne pol siedmej. Zazvonil mi mobil a ja som sa ani nemusela pozerať kto to bol lebo som vedela že mi vlastne volal Calum. ,,Ahoj som pred tebou, môžeš výsť." ,,Fajn" bolo jediné čo som povedala. Pred tým ako som vyšla z domu som sa ešte raz pozrela do zrkadla do ruky si vzala nejakú malú taštičku. ,,Nieje také horzné, povedala by som že ten chalan má štýl" povedala som si pre seba, nadýchla sa a vyšla von.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte!!!

dúfam že sa vám páči..... nemám ktomu čo teraz dodať :D
Ďalšia časť bude hmmm asi zajtrá alebo v pondelok... :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora