O týždeň
Dnes je to posledný deň čo sme v Californii. Nikdy by som odtadiaľto neodišla. Super ľudia, zábava a navyše ceny haaha. Tak som teda išla nakúpiť ďalšie veci ale tentoraz aj s Calom. To nám trvalo dosť dlho prešli sme Abercrombie, Hollister, Polo, Hilfiger, Gant ..... proste všetko ...! Dobre teraz sa tu stým vyťahovať nebudem. Prišli sme na hotel Osprhovali sme sa. Dnes sme si dali spoločnú sprchu. A poviem vám je to niečo úžasné. Lepšie než začatie dňa s kávou haha. Nie nie... nebolo nič nebojte sa. Znova :D. (čo klameš) Tak sme sa obliekli tak že ako pôjdeme už na letisko. Takže jasné Cal klasika čierne skinny a ktomu tričko Green Day a ktomu čierne converse. A ja aby som k nemu trošku ladila som si dala tiež tričko Green Day a a čierne converse a ktomu som si dala nie čierne skinny ale čierne šortky. Fajn vyborne. Zbalili sme sa, poobzerali sa či nám tu ešte niečo okrem búnd nezostalo a kufre si položili k dverám.
,,Ďakujem ti za krásne prežitý 1,5 týždeň a dobredu ďakujem za ďalší 1,5 týždňa. Ľúbim ťa.! povedala som a romanticky som ho pobozkala. ,,Niet začo. maličkosť." povedal a obkrútil jeho mohutné ruky okolo mňa. Jak ja strašne milujem dni sním. Je tu pohoda, každy nás tu má akurat tak v pi... a taak. Fajn o hodinku na to sme boli už na letisku a podávali sme letenkyy tej tete na boku :D. Sadli sme si do celkom príjemných sedadiel a zobrali si slúchatká. Nasadila som si ich a počúvala jednu pesničku za druhou. Green Day, nejaké od Blink 182 a All Time Love, veľa od Sum 41, Linkin Park. Ale raz som na youtube natrafila na pesničky dosť čudného jazyka. Neviem nejakého slovenského alebo čo? Haha bolo mi to smiešne.
Nechápem ako tak môžu rozprávať. Ale tak tie pesničky a rap sa mi páčili. Voljú sa Zoči Voči, Ine kafé, Kontrafakt... všetko. Nevadí...hlavne že sa mi páčili. Potom som počúvala ešte od Byoncé a veľa rôznych iných skladieb. Popri počúvaní som zaspala ako inak na Calumovom ramene. Až som sa prebudila na letuškin hlas aby sme si dali pásy lebo pristávame. Zobrala som si všetky kufre s Calom a išla do prvého taxíku čo sme zbadali. Ten nás zobral na Hotel Beo 5* a ja som sa zase nevedela vinadívať krásou toho hotela. ,,Je to tu pekné" povedala som si skôr sama pre seba. ,,Hej, celkom hej" povedal a objal ma zozadu. Zložili sme si veci na izbe a išli sme sa túlať do mesta. Najprv sme sa išli samozrejme že najesť a tak sme si objednali veľku ananásovú pizzu. A ktomu nejaký ten drink. Rozprávali sme sa chvíľku a potom sme z reštiky odišli ruka v ruke na pláž. Bolo mi tam strašne moc príjemne. Dokonale s mojím- priateľom, frajerom, najlepším kamarátom. Bola som pri ňom moc šťastná. Až príliš na to aby bol život dokonalý.
Pred polnocou sme prišli na hotel totálne vyčerpaný a unavený takže sme hneď zaľahli a zobudili sme sa až ráno o desiatej hodine. Kde sme sa ešte dobrú hodinku len túlili k sebe. ,,IdEme?" ,,A kam?" spýtam sa ,,No predsa na PLÁŽ!" povedal a pláž so šťastím vykríkol. ,,Nooo" zamrnčala som. Nechcelo sa mi absolútne, vôbec. ,, Ale poď ty leňoška. Potom môžme robiť niečo užitočnejšie." ,,Heej? A čo také?" ,,Hmm" povedal a na tváry sa u pohrával úsmev. ,,Nie Cal na to ani nemysli... v poslednej dobe myslíš iba na" prerušil ma. ,,Kto hovoril o sexe? Ja vravím o Kýblovej Vanilkovej Zmrzline." povedal s iskričkami v očiach. ,,Niekto tu je moc energeticky" povedala som. ,,Ale tá zmrzlina by dobre padla." Obliekla som sa do plaviek a vyšla za Calom.
Chvíľku sme plávali a potom sme zaliezli keď bolo až príliš moc teplo. Tak sme si objednali na recepci? Zmrulinu a hneď sme ju chálovali do seba. Čisté prasiatka. Pomyslela som si a pozrela na Cala. Musela som sa nad ním usmiať. Bol od tej zmrzliny zašpinený skoro všade. ,,Čo?" pozrel na mňa a viackrát podvihol jedno obočie. ,,Ale nič, len si strašne zlatý. Ty moje prasiatko." povedala som a dala mu malý boštek. z ktorého sa stal väčší, vášnivejší... až .... zmzlina zostala zmzlinou niekde na stole a mi na koberci. To bolo vzrúšo. Také sladké to bolo dnes. Moc moc moc moc ho ľúbim.
Ďalší deň.
Nejak o 12 sa Calum vyparil s tým že príde až niekedy a večer. A tak ja som mala možnosť premýšlať nad všetkým. Myšlienky ma viedli stále k Lukovi. I keď mi toho spravil už dosť a zase sme sa skamarátili.... Stale k nemu niečo pociťujem. Ale čo? ,,Nemysli na to" potriasla som hlavou. Ale tie myšlienky nie a nie výjsť z môjho rozumu. Čo ak ma má rád aj on. Koho viacej ľubim? Caluma či Luka? Samozrejme že Cala. Alebo to si len namýšľam?
Nie nesmiem si to namýšľať. Veď je to moja láska. Ale to čo my vtedy spravil Luke... bola som naňho z jednej strany naštvaná. Ale z tej druhej strany sa mi to páčilo. To som Ale Calovi nepovedala. Naozaj Ľúbim aj Luka? Čo mám robiť? Nemôžem k nemu nič cítiť. Veď Calum. Je Calum. A nie nejaký Lukey? Veď je to ako môj odteraz super najlepší kamarát.... Ale je jedna baba ... teda on s jednou babou nevydrží pomaly ani jeden týždeň. Neviem či by som mala nejakú šancu. Ale prečo to spravil? Calum nieje vôbec taký ako Luke. Cal je starostlivý, romanticky.... atď atď.. Ale aj tak je tam niečo ... niečo čo cítim k Lukovi. A kde je teraz vôbec Calum?
Ozaj je to len jeho jeden kamarát s ktorým sa dávno nevidel? A čo ak ma teraz s niekým podvádza? Nie to by neurobil... Bože prečo? Čo sa somnou stalo že som taká žiarliva? Konec toto .... Idem si pusťiť Spongeboba. Čo mi teraz napadlo že aj Luke to pozeráva. Arrghrhhgr. Som z toho vážne moc zmetená
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Čaute, Čaute, Čaute baby, baby.....
Tak čo ako sa vám páčila táto časť?
Čo myslíte? pre koho sa rozhodne? (Koment)
Rozmýšlala som nad ďalším príbehom.... písala by som ho popritomto...
Len neviem ským... asi najskô s Calumom alebo Ashtonom??? Prosím skúste mi napísať do komentu.
Pokúste sa trošku vkomentovať ak by sa dalo,,, votovať a tak... Ešte sa chcem všetkým poďakovať tým ktoré to čítajú.. zachvíľku tam bude 1000 reads čo som ako vôbec ale vôbec nečakala. Niektoré si povedia že však čo je to...a le pre mňa je to dosť. Dakujem
Ďalšia časť piatok, sobota? :)
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...