Ráno som sa zobudila celá vyplašená, so strachom ... nevyspatá no bolo mi proste hrozne... vyzerala som ako Monster. Ale keď som si spomenula na ten sen len som pokrútila hlavou .... a ďalej sa v téme sen zovčera nevenovala. Jedine čo som si povedala tak bolo to že musím zabudnúť na Lea, na Luke-a a na všetkých okrem mojej Lásky krásky. Tak som mu zavolala či by neprišiel .... no nedvíhal. Bola som trošku dá sa povedať nahnevaná? Aj keď nemohol volať tak mi napísal aspoň sms-ku a teraz mi nezdvíha veď zabudnúť si ho nemohol nikde ... veď by bez neho neprešiel ani krok... Takže neviem čo to tu vymýšla. Po desiaty krát mi to dvihol.
,,Prepáč.. Em-mm nemôže-m teraz čav-ko" povedal celý zadýchaný a hneď zložil. To akože čo malo byť? Zdýchaný, nemôže. No tak prekladať tehly určite nebude. Ja ho asi zabijem. Toto čo mi spravil mu nikdy neodpustím. Ak to vôbec spravil. Dnes som presedela celý deň v pyžame. Posmrkávala ani neviem že prečo. Potom som pozerala v kontaktoch že komu zavolám. ,,Mikey nie ten bude s Beccou, Beccu nie tá bude s Mikeym, Ashton ten sa bude túlať niekde s Larou, Lalu nie tá sa bude túlať niekde s Ashtonom, Leo ten je ešte stále v Miami, Calum sa na mňa totálne vysral.... Luke? Risknem to a hádam ma neznásilní. Zvoní zvoní dvíha.
,,Ahoj Emmka čo je?" ,,Ahoj ja len že nudím sa či neprídeš kumne kukať film. A tak." zasmiala som sa. ,,No to sa mi páči hneď som tam som len jeden blok od teba." povedal a zložil. Mala som odrazu dobrú náladu ale nie nadlho. Mám maximálne 10 minút dovtedy aby som sa upravila. Fasa. Toto nestíham. Rýchlo som si išla dať tepláky a voľné Ashtonove tričko ktoré si tu raz zabudol keď tu prespávali. Vlastne si ho tu nechal? To je jedno proste som si dala to a plus som si dala som si jemný make-up a riasenku. To bolo všetko lebo už na dvere klopal na 100% Lukey. Zas ho tak volám no nevadí. Prišla som otvoriť a hneď som mu skočila do naručia.
Neviem čo to domňa vošlo. A to zrejme nechápal ani len Luke. ,,A-ahoj" povedal a objímol ma. ,,Ahoj tak čo si kukneme?" ,,Ja neviem čo len chceš. Poďme si kuknúť Evil Dead 2013 videl som len 15 minút lebo mi to nejako vyplo." ,,Okay" povedala som a išla zapnúť film. Tak sme sa nejak Uložili vedľa seba a ja ako najväčší posero som bola zakopaná niekde už pod Lukom ktorý sa len na mne chichotal. Potom som ho objala a bolo mi lepšie. Pozrela som sa neho a on stále pozeral a ani to sním nepohlo. Nechápem ho. Ale tak by som mu dala bozk? Áno teraz to priznávam cítim knemu niečo. Stále to síce priznávam snažím sa to nejak utajiť, skryť no nejde to....
Vážne netuším čo teraz ... Veď chovám ako nejaká lahká žienka usilovná. Ale tak ja neviem... Arghaugh okay. Potom som sa zababušila do deky lebo mi bola zima a ďalej bola som stále u Lukaaa :3 Pozrela som sa zase naňho no teraz sa pozeral on namňa a ja som sa k nemu pomali priblížila. Mohli sme byť milimenter od seba a potom sa to stalo. Prilepil sa s jeho perami na tie moje. Čiže sme sa bozkávali. Bolo to niečo krásne.
----------------------------------------------------
Čauky.
Sorry za krátku časť ale pozerám Harry Pottera :D :D :D :D a je umna káááámooška.... blabla bla
Ďalšia časť zajtra !
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...