Ďalšie ráno.. alebo skôr poobed? Sme sa zobudili a išli sa rovno naobedovať do tuna blízke reštaurácii. Ja som si dala grilovaného lososa so šalátom a Calum si dal syrovú pizzu. Potom som išla prezenu zaplatiť ja aj keď Calum zase ako vždy protestoval.. ale nevadí. No a potom sme išli ruka v ruke po pláži. Tam sme sa pofotili, niečo sme dali na twitter a instagram a kráčali ďalej. Vošli sme mierne po členky a špliechali na seba vodu.
o týždeň
Balíme posledné veci o kufrov a ideme na letisko. Lietadlo nám ide o 3 hodiny ale kým prídeme na to letisko tak to bude jedna aj pol hodiny.
---
Sedíme v lietadle a počúvame pesničky. Ja som hneď ako inak zaspala na Calumovi. Prišli sme domov a zobrali sme si svoje kufre z letiska. Bolo ... bolo ich omnoho viac ako ked sme išli na dovolenku. Aspoň o tri kufre naviac a to väčšina mojich vecí. Hrozné je to somnou ja vieeem. Išli sme ku Calumovmu autu, naložili sme veci a trielili domov. Prišli sme domov nejak o 6 večer. Pomohol mi zobrať moje veci dnu, odzdravil rodičov a dal mi pusu na odchod. Ja som si zobrala všetky veci hore do izby a potom šla za našimi a hlavne za HONEY. Porozprávala som im všetko čo sme robili. To znelo divne.... Tak som im porozprávala čo sme skoro všetko robili. Detaili a niektoré vecičky som nepovedala a nooo a povedala som že som tam stretla Lea. Že sme prehodili veľa slov a tak. S honey som sa pohrala chvíľku na záhrade a potom sme išli dnu. Zavolala som Lare a potom ... no potom aj Becce že som doma že ako sa majú a tak. Vlastne chceli aby som im všetko vyklopila a tak som rozprávala asi od deviatej do pol jedne všetko presne do detailov. Ešteže mám dvere cez ktoré nič nepočuť haha.
----
Keď som s nimi dovolala, vypla som svetlo a išla si ľahnúť. Ppremýšľala som o všetkom... o všetkom čo sme robili tie celé týždne s Calumom. Páčilo sa mi to.... až moc. Bola som nesmierne šťastná že ho mám. I keď som ho toľkokrát podviedla. A aj to som nechcela. Vážne vôbec nie. Som taká sprostá. Nezaslúžil si to čo som mu robila... Ale už sa to nikdy nestane. Nikdy... Potom som rozmýšlala nad tým ako to je medzi Laluškou a Ashtonom. Tí dvaja by si perfektne sadli. Veď oni sa dopĺňajú navzájom. No a Becca a Michael?? úplne super. Už som zistila že nemá čisto blonďavé vlasy ale dala si zelenkastí melír. Svedčí jej. Lara tá je topka. Tá má stále čisto bloďavé vlasy aj somnou i keď aj ja som rozmýšlala že si dám modrasté ombré alebo taký pás za uchom. odla mňa by to bolo penkné. A hádam by sa to páčilo i môjmu lásniakovi. No veď uvidíme ako sa rozhodnem do tohoto týždna.
----
Tento týždeň ubehol ako voda a ja som sa konečne rozhodla ísť ku kaderníčke. Áno rozhodla som sa pre modré ombre. Mala som k nej ísť o dvanástej a tak aj bolo. Bola som presná ako hodinky. Spravila mi to a o hodinku som už išla za Calumom do parku. Bol na lavičke a čakal ma. ,,Ahoj lááska" povedala som a obmotala som sa okolo neho. ,,A-ahoj" povedal. ,,Je tu na tebe nejaká zmena. Počkať tvoje vlasy akosi omodreli." Povedal a dotýkal sa mi vlasov. ,,Áno, Áno správne myslela som si že si to anilen nevšimneš.
Ale tak hovorím si že keď aj ty máš kúsky blond, tak ja môžem mať kus modrej. No nie?" ,,Hmm ... máš pravdu." zasmial. sa. ,,Modrá ti pristane" povedal a venoval mi dlhý bozk. Chvíľu sme sa rozprávali keď sme sa prchádzali, potom smesa naháňali ako malé deti a neskôr kŕmili zviertká v ohrádke. Niekedy tie zvieratá ľutujem. ,,Hej aha tam je papagáj" povedal Calum a ukázal na papagája oproti nám. ,,Vidíš a je taký modrý ako ty" ,,No tak rob teraz zomňa Avatara." povedala som naoko urazene. ,,Nie nerobím ty moja šmoulinka" povedal, objal ma a dal mi pusu na čelo.
,,Si rob zomňa srandu." POVEDALa som a začala sa smiať. ,,Ale veď ti to pristane." povedal. Ďalej sme sa rozprávali a tak až sme stretli Beccu a Mikeyho. ,,Ahojteee!" zapišťala som a rútila sa kním. ,,Ahoooj" odzdravili zborovo pričom sa mi Becca zamotala okolo krku. ,,Jééééééjooooo to máš Božské... úplne si ultra sexy!" povedala Becca a pozerala mi na vlasy. ,,Ďakujeeem aspoň niekto si to vie ceniť" povedala som... ,,Nebodaj Calum" odmlčala sa. ,,Calum no povedz že to nemá pekné a môžeš začať utekať. ,,Ale veď to má mega... ja neviem čo stále protestuje... len som ju nazval mojou šmoulinkou." obraňoval sa pričom sa smial. ,,No tak to je cutee ..., tak čo si vymýšlaš že sa mu to nepáči. Podľa mňa ako aj Calum povedal si s tým mega" povedal Mike.
,,Oh ďakujem. Ale aj ty si nahodil nejakú modrú. Ale hodí sa ti." ,,Ja som to vedel" ,,Ale najviac sa mi na tebe páčila červená" musela som mu trošku znížiť sebadôveru... veď čo by to bolo... nedalo by sa s ním zvíťaziť. ,,Ano ano ďakujem za pripomenutie" povedal a ja som mu vyplazila jazyk. Potom sme sa s nimi rozlúčili aaaaaa každý si šiel svojou cestou. My sme išli ku Calumovi domov a tam sme si ľahli do postele. A len tak sa mazlili dobrú hodinu aj pol. Večer ma išiel odprevadiť domov a ja som hneď ako som zalahla som aj zaspala. Snival sa mi čudný sen.
S Calumom. Proste bolo to niečo v takom zmysle že som mala narodeninovú oslavu a on ma mi dal vytvoriť obrovský obraz. Na tom obraze boli štyri postavy. Ja, Calum, Luke a Lara???? Čo to do pekla.... všetko by bolo v pohode keby som nebola na tom obraze rozkročená a s Lukom sa neolizovala a Calum ako dával bozk Lare????? Je to nejaké znamenie??? Neviem... vôbec netuším.... Ale bojím sa. V noci som sa zobudila celá spotená.... Musela som si dať niečo studené... a to mi pomohla len jogurtová zmrzlina.
*********************************************************************
Lasky krásky!!
Hotooovooo ďalšia časť na svete whoop whoop.
Dúfamm že sa vám páči... sorry za chyby
Komentujte, votujte .. robte si čo chcete
Dalšia čast zajtra... možno pozajztra
PS: budem vám sem priebežne pridávať ... linky z toho nového príbehu o Ashovi. Dnes som napísala novú časť.. Link v komentároch :) Zatial paa.
STAI LEGGENDO
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...