13+ little :*

548 32 0
                                    

Potom čo som ho odviedla do spálni sme sa na seba vrhli. Začala som mu dávať dole tričko. Uuh vyzeral ozaj dobre... Dal si dole nohavice a mne dole župan. Takže som zostala len v podprsenke a nohavičkách a on len v boxerkách. Ľahol si na postel a ja som si sadla zase naňho... O necelých 5 sekúnd som nemala na sebe podprsenku .. iba nohavičky ..

Pretočil ma tak že som teraz ležala ja a on bol na mne. Už aj to jedinèčo som na sebe mala my dal dole. Chvíľu sme sa bozkávali a ja som mu počas bozkov dala dole boxerky.. ehm nohami. Neviem ako sa mi to podarilo ale dokázala som to.

Potom sa prstami presúval dole, dole, dole, dole, dole... no aa najprv to bol jeden prst, potom dva a neskôr to už prsty neboli, ale jeho dobrý kamoš ... Cítila som sa ako v oblakoch i keď to dosť zo začiatku bolelo.. ,,Cal" vzdychala som jeho meno. ,,C-calum" vzdychala som čoraz via a viac ... u neho to bolo podobnè.

Páčilo sa mi keď hovoril moje meno. Dodávalo mi to odvahu a všetko čo som v ten čas cítila (dvojzmysel :D) ,,Calum... u-už"" už to na mňa prišlo a on vedel čo má robiť. Bol rýchlejší, vášnivejší, dokonalejší .. uplne TOP. Obaja sme získaly to čo sme chceli. ,,Bola si perfektná babe" ,,Aj ty darling" a následne ho pobozkala.

Calum's pov

Najprv som šiel opatrne. Lenže už som ju chcel proste cítiť. Bola neodolatelná. Dúfam že takto bude dèň začínať aj končiť. Po všetkom som ju objal a pošepol jej ,,Bola si perfektná babe" ona mi to opätovala a následne ma pobozkala. Bozkával som ju a chytal ju na rozličnÿch miestach. Myslím že sa jej to páčilo..

Spopod bozkov som začul ,,Vnikni do mňa ešte raz" ani raz som nezaváhal a už som aj v nej bol. Vzdychala Moje meno. Veľmi sa mi to páčilo... začal som ju medzi tým obchytkávať a bozkávať. Ona vzdychala viac, viac, viac a viac a aj nechtami ma škrábať po chrbte. TO mi spôsobilo to že som zrýchloval až som sa neskôr dočkal toho čo som chcel. Dnes už 2x. A musím priznať že to bolo lepšie ako po prvý krát.

,,Dúfam že kôli tejto noci ma neopustíš a nebudeš sa mi vyhýbať." Pozrel som na ňu s vážnym výrazom. Tiež sa na mňa pozrela ,,Teba? Už len kôli tomu aký si dokonalý ťa neopustím a tým nemyslím len keď sme na nejakej prechádzke." mrkla som naňho a on sa na mňa usmial.

,,Poďme sa okúpáť" kývla hlavou smerom ku kúpeľni. Sedeli sme tam dlho , rozprávali sa, bozkávali sa... ,, Poďmesa na prechádzku" navrhol som. ,,Caluum ako keby som už nebola dosť unavená a vyčerpaná z..." nestihla dopovedať lebo som jej dal krásny, dlhý bozk. ,,ale čerstvý vzduch nám prospeje" pozrela na mňa tými jej krásnymi očami a ja som sa na ňu usmial.

Onedlho sme sa obliekli a vyšli von. Vkročili sme do jeden reštaurácii a objednali nejaké jedlo. Po večeri sme išli znovu na hotel. Ľahli sme si do postele a behom jedného okamihu mi Emma zaspala v náručí. Ja som nevedel spať tak som išiel na terasu a zavolal Lukovi.

Luke: ,,Čav čo nové?" spýtal sa.

Ja: ,,Hmmm sme po tom" povedal som s úškrnom ktorý Luke nemohol vidieť.

Luke: ,,Č-čo? Po tom? To už?" presne som vedel ako sa tvári.

Ja: ,,Aj prehral si stávku. Haha."

Luke: A.. a ... to si kedy stihol?"

Ja: ,,Pred 2-3 hodinkami? Tak nejak dokonca 2x." chudáááák

Luke: ,,Ty kanec jeden.. sa nezdáš..."

Potom sme sa o niečom ešte chvíľu rozprávali a neskôr som zložil. Bol som ešte nejakých 10 minút na tej terase a išiel som si Ľahnúť pri Emmku.

Luke's pov

Dovolali sme... Tak Calum nesklamal. Pchh obidvaja spokojný, vysmiatý a to dokonca dvojnásobne ..cc. Budem si už aj ja niekoho konečne nájsť.... ak mám pravdu povedať trošku závidím Calovi,  akú má perfektnú, prsatú, štíhlu blondýnku. Ktorá sa vôbec nechová ako nejaká Barbie.

Pôjdem teraz na Facebook si pozrieť nejaké baby. Najlepšie asi keď pozriem Emmine kamošky... podľa toho čo nám o nich niekedy rozprávala ... tak by nemuseli byť ani nejak moc škaredé. Prehľadávaml som jej nejaké kamky a jednu som už aj našiel. Volá sa Becca? Becca Pomergrant. Vyzerá byť zlatá. Skúsim ju požiadať o priateľstvo a uvidíme čo ďalej. Ak odklikne hneď jej napíšem.

Emma's pov

Zaspala som v Calumovom náručí. Skôr by som povedala že som si zdriemla. Nevedela som vôbec spať. Cal sa potom postavil a išiel von na terasu. S niekým volal... viem isto že to bol Luke. Počula som nejaké tlmené zvuky.

..... ,,Sme po..... 2x.... haahaa" super takže mu to povedal. Nejak mi to neprekáža veď aj ja to určite poviem mojím najlepší kamarátkam. Potom ako dotelefonoval tak prišiel kumne a ľahol si. Zaspal....ja som sa trošku pomrvila a zašušťala s paplónom.

Začala som mu robiť koliečka vo vlasoch. Ofrkol. Bol strašne zlatunkýýýýý :3 tak som to skúsila znovu ale trošku nižšie na bruchu. znovu odfrkol ... Bože to je zlateeee. Trošku som sa za to zasmiala. KeĎ som išla už zase o trolilinku nižšie a skoro som ho už chytila.... tak sa na mňa prevalil . ,,Calúúuúm!!" trošku tichšie som zakričala. ,,si hrozne ťažkýýý" potiahla som.

,,Neprovokuj.. potom na to doplatíš." pozrel na mňa, uškrnul sa a vyplazil mi jazýk. ,,Nenávidím ťa" odfrkla som. ,,Pchh Miluješ ma" povedal sebaisto.

Zrazu som ho začala hladkať.... a obchytkávať a smiechu sa dlho nezdržal... uplne stuhol. Vduchu som sa nad tým zasmiala. ,,Hmmm sľúbim ti toho viac ak zo mňa zleziš. pošpkala som mu do ucha. Pozrel sa na mňa a hneď sa odsunul.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahooooj všetci!!!!!!

Dúfam že sa vám časť páčila. Pridala som ju už včera len polovica z tohto pribehu sa mi neuložila .... -.- bola som nasraná :D :D :D tak dnes ju tu máte s viacerými chybami. Niečo čo som si prečítala a niečo aj opravila ale verím v tom že tam je ešte nehorázne veľa tých chýb. :D :D nevadí ... čo už  :D

13+ :D :D :D trošku tým si nemyslite že som nejaký úchyl ... D: vôbec nie :D lenže aj toto patrí do imagine-ov :D :D :D :D :D D: D:D :D

PS: AK máte snappchat mohli by ste si ma pridať  :D  a mohli by sme si  snappovať :D :) volam sa tam sas_memntova :)

PS2: instagram :D tam som tiež :D volám sa tam tak isto ako na snape :)

Ďalšia časť ... hmmm zajtra? :) ak stihnem :) zatial ahooj :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz