Uff

240 14 2
                                    

Ja sa snáď z toho všetkého zblázním. Zase povedal že prídeš až večer a ja som nemala čo robiť. Veď do riti mala to byť spoločná dovolenka! Nevadí išla som za Leuškom.

----

,,Ahoj neru.." spýtala som sa keď mi otvoril dvere ale hneď som prestala keď som ho videla bez trička. ,,Ty? Nikdy" povedal a mrkol na mňa, s úsmevom... Iba som sa pusmiala a on ma pustil dnu. ,,Čo tu? Kde máš Caluma?" povedal a meno Calum zvýraznil. Nechápala som prečo ale no nevdí.

,,Neviem vôbec netuším. Haha ... niekam mi zdrhol." Iba dal hlavu nahor a ústami naznačil ,ahaa, ale nič zo seba nevidal. Citila som sa  tak... tak ... tak trápne. Vážne opeknel. A tie svaly oooh. Nemohla som z toho. Stále nesmiem zabúdať na Caluma. Bože ja som taká sprostá ... prečo myslím na iných... Toto nie.... ,,Tu páči sa voda..." povedal s úsmevom a podal mi vodu. Potom ma išiel povodiť po byte. No je vážne pekný. V jednej izbe sme zastali a ja som mala pred sebou Miami ako na dlani. ,,Wow!" povedala som potichu. ,,Pekné čo?" povedal a priblížil sa ku mne.

Ja som len pokrútila hlavou na znak súhlasu a hneď si obmotal jeho paže okolo mňa. Bolo to romanticke... Viac som si priala takto byť s Calom... Ale tak neodstrčila som ho preč.... Nechcela som. Zrazu ma začal bozkávať na krku.... Páčilo sa mi to ... ale doriti čo to robím... Toto nie... ,,Leo ... ja... ne" chcela som povedať ale zrazu sa mi prisal na ústa....

Najprv nič ale  potom som spolupracovala... no potom som si to uvedomila... i keď to s ním bolo veľmi príjemené... NEVIEM ČO CHCEM! ,,Leo nie... to . toto nieje správne.. prepáč" ,,Čo sa stane v tejto izbe sa nik nedozvie.... neboj sa a odviaž sa... viem že to chceš" povedal a prišiel ku mne bližšie... ten chalan mi snáď číta myšlienky ale ja nemô.... nedokončila som myšlienku lebo som začala myslieť na to bozkávanie čo sa stalo teraz znovu.... Bolo to super. Ale ... 

To bozkávanie bolo zrazu vášnivejšie... až mi začal odopínať blúzku a ja som mala na sebe len minisuknu a podprsenku... Leo ten bol hneď od začiatku len v boxerkách... Chytil ma za zadok a ja som si omotala nohy okolo neho. Preniesol ma na posteľ a sukňu mi strhol. No najprv som si to neuvedomovala....a le potom...  ,,Leo ja vážne nemôžem... nieje to voči nemu fér nemyslíš?" povedala som a rýchlo som si zobrala na seba blúzku a mini skňu.

,,Hmmm... keď myslíš... ak budeš voľná náhodou počkám si na teba... ver mi!" povedal a dal mi ešte jeden posledný bozk. A ja som odišla. Išla som do výťahu a tam som zbadala Caluma ktorý si ma všimol až neskôr. ,,Aaa Emm! Čo ty tu? Kde si bola?" spýtal sa. ,,Ou .. haha bola som u Lea" povedala som a zimomriavky mi prebehli chrbtom. ,,Aa ... uh a čo tam?" bol nahnevaný? ,,Nič... rozprávalali sme sa... a tak" ,,No aha" Neverí mi jasné.... To mu ja teraz nemám veriť?

,,Počuj čo máš za problém?" ,,Nič?" povedal ... skôr sa spýtal.. ,,Nemala by som byť ja tá ktorá má žiarliť? Keď skoro každé ráno ťa nenajdem v posteli?" ,,Chýbam ti?" povedal a potmehúcky sa usmial. ,,No vieš čo ?? Nie! Chýba mi tvoj rozkrok!" povedala som ironicky a hneď nad tým pokrútila hlavou. ,,No tak to stým môžme niečo spraviť" povedal a priplachtil sa ku mne bližšie. Keď sme prišli na izbu hneď zatvoril a chytil ma za zadok. Opral ma o stenu ... potom sme sa presunuli do spálni a tam sme sa povyzliekali. A vrhli na seba. Vykrikovali sme svoje mená.... vzdychali vždy hlasnejšie a hlasnejšie až sme sa dočkali toho čo sme chceli. Bolo to dokonalé. ..

-----

Po tom čo Calum zaspal išla som do kúpeľni. POzrela som sa na seba do zrkadla. ,,Bože cítim sa jak kurva" povedala som potichu a ušla mi jedna slza. Odtrhla som zrak od zrkadla a pustila na seba vlažn´vodu. Zabalila sa do utráku a vyšla späť za Calom. Nejak som zabudla na to že sa mám prezlicť z uteráka do trička a tak som si len tak voľne ľahla s uterákom do postele vedľa Cala. On sa zobudil a ja som si všimla jeho pohľad jeho pohľad na mne.

,,Problém?" ,,Nie lenže si pekná aj v uterku... aleee bez tej osušky si krajšia ešte viac." povedal a pritúlil sa ku mne. ,,Hej?"  Povedala som a prevrátila s  knemu. Ľahla som si nańho a trošku pritlačila na jeho prirodzenie. ,,Ouuch.. pozor drahá" povedal a začal ma hladkať po chrbte. Pretočil ma pod seba a strhol zomňa uterák. ,,Tak sa mi to páči." POVEDAL a hneď ma začal vzrušovať. Úžívala som si to... Vzdychala som .... ,,Calum" povedala som potichu. ON sa len usmial a pokračoval. Potom jemne do mňa vnikol a užili sme si to znovu ... trošku jemnejšie samozrejme.... Veľmi ho ľubim.

Tí dvaja ... vlastne Luke najprv trošku ale ako mi hento spravil ... už som knemu nič podobné ako prvýkkrat nepociťovala... možno hej ... niečo ano ...a le už ho beriem ako kamaráta. Leo... je Leom ... Ten sa mi páčil vždy.... Takže sa mi samozrejme páči aj teraz... Ale Calum je Môjho srdca šampión.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čaute čaute čaute baby baby baby...

Tak ako sa vám páči časť?

Potešili by nejaké pekné komentíky :D Vote ... a tak ... nemôžem uveriť máme 1,1k reads... pre mňa je to dooooooosť veľa dakujem všetkým :D

Dnes víde 20:15 nový príbeh!!!!! Bude o Ashtonovi :) dúfam že sa vám bude páčiť keď to spravím dám vám sem do komentárov link :)

Ďašia časť budee hmmmmmmm vstreduu??? :)

Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/Where stories live. Discover now