,,Vieš ... ja noo ako ti to povedať" ,,Podvádzala si ma" povedal a ja som ostala zarazena. ,,Od koho to vieš?" mlčal. ,,Ashton prosím ťa odpusť mi... ja nechcela som, vieš dobre že ťa milujem." ,,Nemiluješ" ,,Milujem a ty to dobre vieš" začala som plakať ešte viac. ,,Nemiluješ! Keby si ma milovala tak ako hovoríš! Nikdy by si ma nepodviedla!" začal kričať. ,,Ja som nechcela..." ,,Nie? Ale ja ti nechcem dať ani druhú šancu.." ,,Ash nie.. prosím" chcela som ho objať ale uhol sa mi. ,,Nechaj ma si len obyčajná.. št... klamárka" povedal a odišiel za ostatnými. Ostala som v izbe sama. Plakala som.
Ashton's pov
Bol to pre mňa šok. Miloval.. vlastne ľ´bil som ju a ona podvedie s nejakým idiotom. Kto vie že kto to bol. Nečakal som to od nej. Myslela som si že sme si súdený ale som sa zjavne mýlil.
,,Hej bro čo je?" spýtal sa ma Cal. ,,Ale ... podviedla ma s nejakým hajzlom." ,,To nie.." ,,Ale ano zahrala sa na kurvu a normálne jebala s niekým za mojím chrbtom" bol som vytočený. ,,Uff ... vieš aké som to mal ťažké raz ja a Emma?" ,,To je niečo iné ona za to nemôže veď ju Luke znásilnil a le on robila toto vedome a za to som ju poslal do piči preč." .... ,,Aj keď som ju ľúbil takto to nejde... buď on alebo ja, zjavne vyhral on ..." povedal som o čosi potichšie.
,,Ash je mi to tak ľúto" prišla ku mne Emma a silno ma objala. ,,Vedela si o tom?" ,,No ona vlastne chceš vedieť príbeh od začiatku?" iba som prykývol.. ,,Takžee noo vlastne teraz sme si chceli ísť niekam sadnúť a ona taká že či má zavolať Nasha.. pozrem naňu lebo som nevedela kto je Nash. No a ona mi to až potom povedala že vlastne no veď vieš že ťa podvádza .... ale aj tak miluje tak som sa s ňou začala hádať ... a potom som jej povedala že ak ti to nepovie ona poviem ti to ja" povedala a už jej stiekla slza. ,,Hej hej hej neplač, spravila si to najlepšie čo si mohla, ver mi a za to ti ďakujem" usmial som sa na ňu a pevne ju objal.
,,Nooo my už asi pôjdeme k nám" povedal zrazu Calum a už aj k sebe bral Emmu.
Calum's pov
Nasadli sme do auta a odišli ku mne. ,,Čo budeme robiť u teba?" ,,Čo myslíš?" pozrl som na ňu zvodným tónom. ,,Hmmm netuším" ... ,,Tak sa prekvapíš" žmurkol som na ňu lenže nezabočila ku mne ale zabočila k menšiemu opustenému miesto pri lesíku. Kde sme? Nechápal som. Zaparkovala nad útesom a mohli sme vidieť more pred sebou. ,,Hm načo sme tu?" sýtal som sa. Ona vystúpila a ja som čakal. Otvorila moje dvere, sedačku na ktorej som sedel posunula dozadua v stúpila dnu čiže na moje kolená. Pačilo sa mi to. Sex v aute? Prečo nie. Zatvorila za sebou dvere a mne rozopínala košelu. Operadlo dala nižšie.... A vášnivo ma začala bozkávať.
Čo to dievča niekedy nevymysli?" To sa mi na nej páčilo. Pomaly mi prešla z úst na krk a začala bozkávať krk. Na niektorých miestách mi nechala fialové fliačiky nazývané ako cucfleky. Z úst sa mi vydral vzdych a cítil som ako sa usmiala. Začala ma dráždiť pri rozkroku a to bolo... vzrušujúce. Nemohol som si pomôcť a vydal zo seba ďalší vzdych. Ja to dievča pretiahnem asi už hneď teraz keď s tým neprestane. Jednou rukou ako bola kumne naklonená som ju chytil za zadok a druhou líce. Stále som ju bozkával a potom jednu ruku som presúval na jej krivky ktoré ju skrášlovalli. Vydala zo seba vzdych. ,,Milujem ťa" povedala do bozku. ,,Aj ja ťa úplne najviac milujem." Povedal som a vyzliekol jej tričko. Tá podprsenka mi tam vadila ale to až zachvíľu. Prehodil som ju na sedadlo a peramy z jej úžasných jemných pier som prešiel na jej krk.
Kde som zanechal jeden cucflek z ktorého vzdychla. Och áno .... ona je dokonalá. Odtadial som sa presunul na jej hrudníkVydávala zo seba vzdychy bždy viac a viac. ,,Chcem ťa hneď teraz. Povedala. Ale ja som sa chcel hrať. Stiahol som jej šortky a tak zostala len v spodnom prádle. Sebe som samozrejme že tiež vyvliekol jeansy a tak som jednou rukou vošiel do jej nohavičiek. ,,Cal" zavzdychala. Bozky som jej pokladal na jej bruško. Je taká super. Rukou som sa stále hrabal v jej nohavičkách a cítil som ako sa napla. ,,Uvoľni sa" svalstvo sa jej trošku uvolnilo. ,,Chcem ťa" zopakovala len som sa usmial a strohl z nej podprsenku. Zrak som presmeroval na jej krivky.
Pretočili sme sa zase... Čo tá baba vymyslí teraz? Bude ma terorizovať tak ako ja ju teraz? Hmmm uvidíme. Sadla mi presnena môj rozkrok. A pomaly sa pohybovala hore dole, z jednej strany na druhú. Bolo to niečo úžsané. Ja som vystrel jednu ruku na jej prsia a pomaly začal obchytkávať. Obdaruvávala ma vášnivými bozkami. Mohla cítiť že sa junior (:'D) pod ňou pohybuje. Iba sa usmiala. Takže to znamená že to cíti.
Dal som jej dole nohavičky a sebe boxerky. Zrak upriamila na môj ... hmmm ... eoo... vzrušený rozkrok. Zase som ju pretočil a pozeral na ňu. Ona si ovinula okolo môjho krku ruky a potom ma pobozkala. Pomaly som do nej vnikol a vzdychla. Bola úžastná panvu som posúval hore dole....
,,Calum!" zavzdychala. ,,EMm" ... autom sa rozoznievali naše mená a vzdychy. ,,Cal"povedala a zaryla mi do chrbtu nechty. Aaauuu ty dračica. ,,Miláčik" hovorila ďalej. ,,Rýchlejšie..." vzdychla zase. Tak prečo jej nespraviť radosť? Zrýchlil som. ,,Ešte, ešte, ešte" podal som zo seba ten najväčší výkon a ona sa urobila... takisto aj ja hneď po nej. Och je taká dokonalá. Obdaril som ju jedným, dvomy, stomi bozkami. ,,Ľubim ťa Kočka." povedal som. ,,Aj ja teba" povedala a ešte raz mi dala vášnivý bozk. ,,Ani si nevieš predstaviť aká si úžastná a ako ťa milujem" Hladkalsom ju po páse. ,,Milujem ťa miláčik" povedala a zase vyplnila medzeru medzi nami.
Potom sme sa obliekli a zišli aj s autom niekam do centra. Už som vystupoval. ,,Caluuuum!!!!" ,,Čo horí?" ,,Zasvinil si mi moju lásku!" skoro sa rozplakala ... nie klamem.... ,,Ako?" pozrel som dole na sedačku a videl tam bielu škvrnu. ,,Ja ťa dorazím" ,,Predtým si si to nevšímala" ,,Lebo predtým to tam nebolo. ,,Tvoj nápad to bol" bránil som sa a snažil sa nesmiať nad tým aká je podarená keď zúrí. ,,Fajn" povedala a odula peru. Ešte pozrela raz do zrkadla pretrela si pery a upravila vlasy. ,,Oka môžme ísť" ešte raz sa pozrela do zrkadla a potom vystúpila.
Upravila si tričko a šortky a vyrazili sme do obchodného domu. ,,Kam pôjdeme?" ,,Idem si kúpiť šaty." povedala. ,,Vyberám spodné prádlo" zahlásil som. ,,No ako chceš" zasmiala sa. Vošli sme do nejakého obchodu a mne hneď padli do oka sexy mini šaty ktoré by sa jej náramne hodili. Boli biele, úzke a na chrbte odhalené.Ktoré siahali tesne pod zadok. Vybral som jej veľkosť a išiel ich zaplatiť. Nevšimla si ma lebo bola vo svojom živle.
Čakal som ju pred obchodok. Vybrala si nejaké šaty ... ktoré boli úzke, dlhšie ako tie čo som jej ja kúpil a boli krémové. ,,Hotovo?" spýtal som sa jej. ,,Nie ešte topánky" ,,Načo? Chystáš sa niekam?" ,,Áno" ,,A kam?" ,,Na rande" zamrazilo ma. ,,S kým?" ,,S mojou najväčšou láskou." povedala a dala mi bozk. Oooo ona je rozkošná. Prišli sme do obchodu a tam si vybrala vysoké topánky alebo lodičky či kaká riť to je... a išla zaplatiť. ,,No a ešte to prádielko" potešil som sa. ,,Ach Calum" Vošli sme do Victoria's obchodu a už aj som vyberal niečo čo by sa hodilo k týmto šatom čo som jej kúpil. Takžeeee boli to tangá :D a k tomu nejaká vážne pekná podprsenka ak to môže ja chlap povedať. Jasné hneď som jej to kúpil...
**
Prišli sme domov... vlastne k nej. ,,Toto je darček pre teba láska. Povedal som a chytil ju za pás. Pozrela na mňa tými krásnymi očami a hneď uchmatla svoj darček. Samozrejme spodné prádlo a ,,Calum!" ,,Čo som spravil?" ,,Tie šaty sú úžasné!" ,,Ja viem" ,,To kedy?" ,,Keď si bola ty zažratá do iných šiat" ,,Ďakujem láska" povedala a už aj si to išla vyskúšať.
,,Moje nervy... ty si bohyňa." šaty jej odhalovali tie jej krásne nohy a keď si dala ešte vysoké topánky... Ona bola moja bohyňa. Hneď teraz som ju mal chuť pretiahnúť. ,,Utri si gebriny" povedala a začala sa smiať. ,,Hmm?" ,,Nezízaj je to neslušné" povedala a sadla si na mňa obkročmo. Celé šaty sa jej vyhrnuli a jej to bolo zrejme totálne uriti. Takisto ako mne. Začala ma bozkávať.
Prešiel som do jej izby a položil ju s bozkami na posteľ...
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...