Okay ... kým prešla bolesť hlavy mohli byť asi tak dve hodiny... . ,,Poďme na prechádzku" poviem Calumovi. ,,Habrr mne sa nechce" povie ešte stále s ochrapčaným hlasom a priloží jeho ruku na môj pás. ,,Ale mne hej" ,,Tak ja ťa tu počkám" odjeb... ,,Fajn zavolám Mali či by nešla somnou" ,,Kľudne" ,,Nebude ti vadiť keď si bude robiť z teba srandu?" ,,Je mi to uriti" povie a prehodí sa na druhú stranu Mojej Postele. Iba zafňukám a už aj vytáčam jej číslo.
*crr*crr*
,,Halo? Tu Mali.."
,,Ahoj To som ja Emma" nestihnem dopovedať
,,Ahooj tak strašne rada ťa počujem.. ako sa máš? Inak niekedy by sme mohli spolu vybehnúť von" povedala radostným tónom.
,,Ahoj mám sa fajn a to som sa ťa chcela spýtať či by sa ti nechcelo ísť hneď teraz niekam."
,,Dobrý nápad môžme zoberiem si len peniaze a čakáme sa .... hmm na zastávke?"
,,Nie nie prídem pre teba." poviem
,,Oukey tak za 10 minút sem môžeš prísť"
,,Okay pá"
10minút? To nestíham!!!!! Rýchlo rýchlo ... umyť zuby, vyčesať vlasy, jemný make-up, špirála..... ŠATNÍK! ---> po dlhom uvažovaní..... som si vybrala čierne skinny jeans, biele tielko a na to mikinu THD+ z botníka som si zobrala biele vysoké Nike Air Force. Ooookay ... pozrem na seba ešte do zrkadla a môžem ísť.. Fajn otváram garáž a vyberiem sa k mojej čierno matnej Audinke R8-čke. :3 Naštartovala som a vyrazila k Malikoe.......... cesta trvala 10 minút.
Zatrúbila som. Vybehla s obrovským úsmevom. ,,Ahooooj" povedala keď naskočila do auta. ,,Čauko tak kam ideme?" spýtala som sa počas cety. ,,Hmmm poďmeee uuum doooooo len tak sa prevážať autom by ti nevadilo?" ,,Nie v pohodičke" povedala som. ,,Poďme k Opere tam si niečo dáme, porozprávame, poprechádzame a môžme ísť späť." ,,Neni to zlý nápad tak pome..." povedala som ešte s väčším úsmevom na mojich perách a dupla na plyn. Cez dialnicu sme išli 150 ... Prečo? Lebo som si užívala rýchlu jazdu... potom 160, 170, 180
,,Nechcela by si spomaliť?" zasmiala sa Mali. ,,Bojíš sa?" ,,Nie" ,,Tak prečo?" ,,Neviem lebo zachvílu vychádzame z dialnici?" spýtala sa a uchcechtla. Sa :D. ,,Jáj kde tu?"povedala som a spomalila na 100. ,,Hej" ukázala prstom a tak som išla von z dialnici. Prešli sme na druhú cestu. ,,Už len nejakých 15 minút a sme tam" povedala Mali a zatlieskala od radosti. ,,Aj ja sa strašne teším ale tlieskať radšej nebude. Počas cesty sme si pustili rôzne pesničky a spievali sme ich na plné pecky ... čiže autom sa prerývali môj falošný a jej super pekný hlas. ,,Nevedela som že vieš spievať. ,,Tak trošku" povie a palcom a ukazovákom ukáže to trošku. Čiže oddiali od seba dva prsty a vvznikne z toho medzierka kto by nechápal. :D
Prišli sme tam zaparkovali sme a išli sme pri operu už peši. ,,Je to tu krásne ako veľa krát som tu nebola ale mám to tu strašne rada" poviem a sadnem si na lavičku. ,,Hej to máš pravdu je to tu brutálne pekné strašne sa mi tu páči ten výhľad na more. ,,Ten je perfektný" poviem s úsmevom. ,,Inak čo ty a Calum ako vám je spolu?" ,,Je sním bombová zábava, človek sa nikdy sním nenudí, milujem ho" ,,Som rada že si tak strašne moc rozumiete, a nejaké hadky nebývaju?" pýta sa ďalej. ,,Nie... no niekedy možno také menšie ale veď to asi poznáš"
,,Haha on je taký tak ho musíš brať s rezervou. On keď ti nenatlačí do hlavy to svoje bude sa s tebou hádať dovtedy dokedy tomu ozaj neuveríš .. hej to poznám" V tomto sa asi zhodneme. ,,A inak váš súrodenecký vzťah je aký?" ,,Ako kedy niekedy sa hádame inokedy sme úplne ako najväčší kamoši..." povie a odpije si zo svojej kávy. Potom sme sa bavili o takýchto blbostiach ešte. ... ,,Ideme sa vyfotiť?" ,,Môžme" poviem a ona už s nastaveným foťakom vpredu pózuje....
***
,,Ahoj Calum ešte stále spíš?" spýtam sa ho. ,,Nieee hrám sa s Honey!" zakričí späť. ,,Ahaaaa chceš niečo na jedenie?" ,,A čo take?" ,,Ja neviem priniesla som kebab" ,,Jooo ideeem" za necelých 10 sekúnd bol dole. ,,Ďakujem láska to ti vynahradím" poviem dá mi pusu na líčko a zoberie si kebab z mojej ruky.
**********************************
Tadaaaaaaa
Nová časť
Bola by som rada ak by ste mi napísali do správ čo by ste chceli v dalšej časti nejakú temu hocičo :D Vážne netuším o čo ešte napíšem
Píšte do správ alebo komentu :D Ďalšia časť zajtra asi :D
YOU ARE READING
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
FanfictionAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...