.... chytil som ju za tvár a pomaly som sa k nej blížil. Začal som ju vášnivo bozkávať a ona mi to všetko potom opätovala. Začala sa mi prehrabávať vlasmi... milujem to no a mne moje ruky sklzali pomaly k jej zadku. Boli sme tam asi 20 minút pokým jej nezazvonil domov. ,,Prepáč musím to zdvihnúť" povedala somutne a ja som jej s otrávený výrazom prikývol. Ano bol som nasratý. ,,Čav čo je?" ,,------ cucfleky---?" začala sa smiať.. milujem jej smiech.
,,NIe predstv si že nemám" pch že cucfleky.... musel som sa na tom zachechtať. ,,Takže kde sme to prestali" pozrela na mňa keď zložila. ,, No tak Emma vidíš ja som na to zabudol ty nemáš cucfleky čoo? začali sme sa smiať. ,,Nie Calum predstav si že nemám ... a ani neb...." nestihla doovedať a ja som ju pritisol k plotu. Ohrnul som jej vlasy a začal ju bozkávať na krku. Asi nie asi ale určite som natrafil na to miesto a začal jej pomaly sať kožu.
,,C-calum" hovorila popri vzdychu... no ja som neprestával. Potom som si ju pritiahol k sebe a dal som jej ten najvášnivejší bozk. ,,Už ho máš" pošepkal som jej a žmurkol na ňu. Pomaly som išiel domov keď mi zavolal Luke. ,,Čauko Bro bude niečo z toho?" ,,Ahoj ja si myslím že hej .. je fakt úžastná
...boli zatial len francuzáky a spravil som jej cucflek haha" ,,Ouu ale tak pre začiatok si myslím že je už aj toto dosť .. tak sa drž kámo... čááv" ozdravil som ho potom aj ja a zložil som telefón. Usmieval som sa ako slniečko na hnoji a tak som odkráčal domov.
o týždeň neskôr
Emma's pov
Zvalila som sa na posteľ a začala chatovať s Calummom.
Cal: Dostal som perfektný nápad.. chodť k doktorke a daj si vypísať ospravedlnenku na celý týždeň ... mám pre teba - pre nás dobrú dovolenku, nebudeš ľutovať.
Ja: No fajn ale čo poviem rodičom?
Cal: Napríklad že ste išli na nejaký týždenný pobyt .. niekam
Tak som teda išla za našimi. Povedala som im že teda ideme na nejaký týždenny pobyt. Najprv váhali no nakoniec ma pustili. Do ruky mi dali nejakých 800€ lebo som povedala že treba aj zaplatiť :D a tak som napísala aj Calumovy celá vytešená.
Cal: Tak fajn prídem pre teba v nedeľu ♥
Nedeľa
Zobudila som sa ráno .. spravila som všetko čo robievam no a ešte som si zbalila veci. Zobrala som si tam šortky, tričká, plavky, žabky, tenisky, spodné prádlo, atd atd no aa rozmýšlala som či si zoberiem aj červenú krásnu podprsenku s tangáčmi :D od Victoria's Secret... nakoniec som si zobrala aj to a už som aj bola zbalená. O štvrtej pred domom stála krásna biela Audina R8 a vnej ešte krajší chlapec menom Calum Hood ♥ Rozlúčila som sa s rodičmi a išla na letisko.
Vyleteli sme a počúvali sme pesničky. ,,Cal?" ,,Hmm?" ,, Kam to vlastne ideme?" ,,Na Maledivy" usmial sa a ja som naňho kukala ako na zjavenie. ,,To myslíš vážne.. to bol vždy môj sen tam ísť" ,,Ten sen som ti práve splnil zlatko" povedal sladko a pobozkal ma. Konečne sme pristáli a zobrali sme si batožiny. Prišlo pre nás auto a ťahali sme na luxusný hotel Monte Carlo ******.
Dostali sme izbu a hneď sme si ju aj prezreli. 1 pbrovská posteľ posypaná lupenmi v tvare srdca, kúpeľna väčšia než celá moja izba, a obývačka v ktorej boli porozsvecované sviečky. Nádhera. ,,Caluuum!" otočil sa a ja som ho vášnivo pobozkala. Odtiahla som sa ,, Si ten najúžasnejší chalan pod Slnkom" ,,Ja viem baby za to by si mi to mohla niečím oplatiť" viem na čo narážal ...
,,Neboj sa ... oplatím" uškrnula som sa naňho. Odišiel potom do obývačky a ja som sa zatvorila v spálni. Dala som si to spodné prádlo od Victoria's Secret a na to čierny priesvitný župán. Keď som sa už trošku doupravovala tak som vyšla z izby a išla som rovno za Calumom.
,,Cal?" ,,Hmm?" otočil sa a pozeral sa namňa s vyvalenými očami kde skákali malé iskričky. Chudák nehápal nič. Nevydržala som dlhšie tak som ho chytila za ruku a odviedla do izby.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Čaukooo!
Takdúfam že ste spokojný.
Len vás chcem upozorniť že Ďalšie časti budú 13+
Ďalšia časť bude neviem že či sa mi podarí vám ju sem hodiť zajtra ale ak nie tak vo štvrtok :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend from coffee shop / Calum Hood/
Hayran KurguAhoj moje meno je Emma Blueberry. Mám 17 rokov a 2 najlepšie kamošky Lauru a Beccu a 2 naj kamošov Michaela a Asha ♥ Bývam v Austrálii lepšie povedané v Sydney. Myslím si že môj život je dobrý predsa len mám rodinu, strechu nad hlavou, kamarátov no...